Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 504
Som tittelen sier, kan jeg det? Tenkte å ringe kriminalomsorgen og spørre om jeg kan få slippe ut, har en uke igjen i behandling.
Ja, du kan da alltids ringe å spørre. Hva slags svar du får, vet jeg ikke; eller noen, for den saks skyld. Om jeg skal synse, så synes jeg det høres rart ut å skulle slippe ut før prøvetiden er over. Er ikke prøvetid det samme som å slippe ut tidlig? Eller har jeg misforstått noe?
Sist endret av Person_navn; 28. september 2017 kl. 13:07. Grunn: Pusse her og pusse der, så blir det fint
Trådstarter
75 6
Prøvetid er å slippe ut tidligere. Men for meg som er i behandling med vilkår på at jeg skal være her ut endt tid, så blir det egentlig ikke prøvetid for meg. Eneste forskjellen er at jeg har arbeidsavklaringspenger og ikke fengselspenger..