Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1668
Tidligere i dag skrev jeg et innlegg hvor jeg lurte på om det var noen som kunne anbefale hacker tjenester på deep web...om det var mulig å leie en hacker! jeg ser at dette innlegget har blitt slettet, antageligvis av administrator, hvorfor det? Forumet heter: Datasikkerhet, hacking, cracking og andre lyssky aktiviteter. Da regner jeg med dette er et legalt spørsmål og jeg kan ikke se noe problem med det...spesiellt ikke når man ser hva de andre forumene her handler om og hvor folk skriver om narkotika, sprengstoff, innbrudd og annen kriminalitet!
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Fordi den typen tenester i beste fall opererer i gråsona. Av samme grunn har du heller ikkje lov å spørje om stader å kjøpe narkotika her på bruket.
Trådstarter
16 0
Da er kanskje navnet på forumet litt missvisende!
Sist endret av pinman; 17. januar 2015 kl. 15:10.
Sitat av pinman Vis innlegg
Da er kanskje navnet på forumet litt missvisende!
Vis hele sitatet...
Nei, det er som Slashdot sier; selv om forumet heter Rusmidler så kan du ikke spørre om hvor i Oslo du får kjøpt hasj, for hvor mye etc. fordi det er ulovlig, noe hacking er også.
<?php getUserTitle(); ?>
MrMrtn's Avatar
En bedre fremgangsmåte vil kanskje heller være å spørre hvordan man navigerer deep web, slik at du kan finne hackertjenestene selv! Evt søke på forumet, da deep/dark web har vært tatt opp før. Da unngår du å bryte regler, og du skaper kanskje en informativ tråd som andre kan ha bruk for senere! Yay!
Sist endret av MrMrtn; 17. januar 2015 kl. 15:23.
Sitat av pinman Vis innlegg
Da er kanskje navnet på forumet litt missvisende!
Vis hele sitatet...
Jeg føler at navnet hinter mer til at det er greit å ta opp ting som blir sett på som tabu i Norge og at det er litt løsere her enn på andre forum, noe det er. Det går også an å diskutere ideer rundt ting som på de fleste andre forum ville blitt slettet med en gang.

Det betyr ikke det at man kan ta opp ting som åpenbart er ulovlig, eller i ditt tilfelle havner i en veldig farlig gråsone.
Vell og merke kan man hacke lovlige ting, som gjør det til et lovlig spørsmål, men sannsynlig er det han skal gjøre ulovlig, og vi har ikke lov til og henvise han til de sidene