Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  45 8957
Hei! Tenkte det var på tide med en egen tråd for Titanfall, nå som det bare er tre uker til release.

http://static.gamespot.com/uploads/scale_medium/1197/11970954/2309323-titanfall_xone.jpg

Titanfall er et first person shooter utviklet av Respawn Gaming, og slippes på PC og Xbox One. Det er et online multiplayer-spill hvor man styrer en pilot og dens Titan i ulike game modes. Et slags mecha-CoD, om du vil.

Trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=85_ufspaWRw

Akkurat nå, fram til midnatt tirsdag 18. februar, er spillet i Beta på både PC og Xbox One. De som søkte om tilgang før 16. februar kan allerede laste ned og spille via Origin. Hvis du IKKE har tilgang, men har lyst til å spille, kan du kontakte EA Support via chat og be om tilgang til Beta. Dette gjorde en venn av meg senest i dag, og han fikk tilgang med en gang.

Spillet har release 11. mars.
Sist endret av Misoxeny; 17. februar 2014 kl. 14:36.
Permanent idiot
Schileru's Avatar
Spilt dette i noen timer på PC nå, må si jeg er veldig imponert. Utrolig artig combat, sitter og koser meg gløgg ihjel runde etter runde. Bortsett fra et par connection issues så har jeg ikke hatt noen problemer.
Søkte om BETA key men fikk aldri noe svar. Har du en link til chat supporten? Ser ikke ut til å finne den.
Fant den ikke via den norske EA, men tror du skal kunne chatte med de her: https://help.ea.com/en/contact-us/
Sitat av Misoxeny Vis innlegg
Fant den ikke via den norske EA, men tror du skal kunne chatte med de her: https://help.ea.com/en/contact-us/
Vis hele sitatet...
Fant det nå, selv om det var samme sted som jeg lette istad. 40-45minutter wait time, wow.

OT: Sett litt gameplay her og der, ser kjempekult ut!
Sånn foruten at det er altfor vanskelig å se fiender (ikke titans) liker jeg det jeg ser hittil, men det MÅ gjøres noe med synligheten på fiender, er faktisk lettere å se motstandere med cloak på enn av sånn det er nå
Har spilt i en time nå, men har et lite problem, uansett om jeg er i Titan eller ikke, så ser jeg nesten ingenting, alt blir liksom dradd utover skjermen min og våpenet synes heller ikke. Dette skjer både i multiplayer og trening.
Har ikke mulighet for screenshot akkurat nå.
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Sitat av Huztle Vis innlegg
Søkte om BETA key men fikk aldri noe svar. Har du en link til chat supporten? Ser ikke ut til å finne den.
Vis hele sitatet...
Har ikke fått det selv. De har sagt at betaen er full, så det er bare og vente.
Fikk faktisk beta key, men kommer ikke til å spille det så mye. Liker stilen til BF3 mye bedre egentlig. Er jo et interessant konsept, men foretrekker realisme.
Sitat av belisarius Vis innlegg
Fikk faktisk beta key, men kommer ikke til å spille det så mye. Liker stilen til BF3 mye bedre egentlig. Er jo et interessant konsept, men foretrekker realisme.
Vis hele sitatet...

Nøyaktig hva har battlefield serien med realisme å gjøre? :P
SHARKFACEGANG
mkey's Avatar
Fikk betanøkkelen helt i starten og har prøvd det en del. Lenge siden jeg har kost meg så mye med denne type spill, så dette kommer jeg nok til å kjøpe. Spillet føles veldig balansert allerede, og det har en høg skillcap som gjør at du føler hele tiden du kan bli bedre.

+ du kan ri på enemy titans 10/10
Sitat av ztaale Vis innlegg
Nøyaktig hva har battlefield serien med realisme å gjøre? :P
Vis hele sitatet...
Selv om det ikke er et helt realistisk, som ingen skytespill er så er det hvertfall mer realistisk enn Titanfall.
Har ikke selv spilt det, kan noen fortelle om grafikken? Det jeg har sett på youtube så ikke bra ut

Hvor likt er det på COD også???
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Virker som en kult spill, ihvertfall nå som jeg er blindet av forbauselse av et annerledes fps skytespill. Vi får se i lengden...

Men det er to ting de må fikse hvis jeg skal gidde og kjøpe det. Først må de unlocke fpsen, at den er låst på 60 i et skytespill med høy fart er helt tragisk. Også må de fikse meny systemet, det er alt for tregt og komme inn i et spill og det tar lang tid mellom hver runde synes jeg. Et problem jeg husker og hate fra Cod-Mw3 (har ikke testet de etter det).
Spillet er også veldig lett hvis man er god i fps spill, den første runden jeg spillte døde jeg en gang(det var av en auto aim pistol), og var best på laget.
Vet ikke om det er en bra eller dårlig ting.
Det blir ihvertfall et spennende spill og følge fremover.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Kjører jo på source engine så at grafikkem ikke er fantastisk er jo pga det. Ellers overrasker det meg hva dem fikk til med den!
Sitat av Quakecry Vis innlegg
Kjører jo på source engine så at grafikkem ikke er fantastisk er jo pga det. Ellers overrasker det meg hva dem fikk til med den!
Vis hele sitatet...
Hvorfor det? source motoren er da en veldig kapabel motor

Sitat av t_ben Vis innlegg
Selv om det ikke er et helt realistisk, som ingen skytespill er så er det hvertfall mer realistisk enn Titanfall.
Vis hele sitatet...
Det argumentet holder ikke for meg når han "foretrekker realisme".
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Hvilken grafikk som er i et Fps skytespill bør ha lite og si!
Spilt en del på xbone nå. Og syns det er helt genialt. Løpe på vegger, ri på titans dobbel jumps. Man kommer til overalt, toppen av alle bygninger etc.
Kommer helt klart til og kjøpe det.
Betaen er visst åpen for alle nå, er bare å gå inn på spillene dine i Origin, så skal den være der.
Det forklarer hvorfor jeg ikke får koblet til serveren ja.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Sitat av ztaale Vis innlegg
Hvorfor det? source motoren er da en veldig kapabel motor



Det argumentet holder ikke for meg når han "foretrekker realisme".
Vis hele sitatet...
Ja, det er nettopp derfor jeg er overrasket hva den er kapabel til !
Egyptisk Tempelkatt
Fikk min betakey idag! Laster ned for øyeblikket, gleder meg
Dere som ikke har fått Titanfall Beta key kan sende en mail til EA support - jeg gjorde det, spurte rett ut om jeg kunne få tilgang til betaen, tok under en time før jeg hadde betaen i min Origin konto.
Selv har jeg blandede følelser for spillet - helt klart meget bra til å være en beta, men ser ikke ut som noe spill for meg desverre
Noen andre som sliter med at man helt plutselig dør når man sitter på motstanderens titan for og ødelegge den?
Ser på killcam'en etterpå og ser da føreren av titan'en som egentlig ikke gjør noe som helst.
Fikk plutselig Titanfall på Origin i går, så det måtte jo installeres.

Etter å ha spilt det noen timer i går, så har jeg funnet ut at dette definitivt er et spill jeg skal kjøpe når det kommer ut.
Syns det var fart i spillet hele tiden og det er noe jeg liker. Grafikken var grei. Ikke den beste, men grei.
lastet ned betaen og spilte det i en time, dette var ikke for meg, ble for mye som COD bare med store "titans". Holder meg til Battlefield 4 jeg. Spillet virket litt cheesy
Titanfall ser ganske kjedelig ut imo. Det er sikkert gøy i starten, men regner med at spillet dør ut ganske fort.
Det første gamet jeg spilte syntes jeg det var fantastisk gøy, men etter å ha blitt level 10 så begynner det å bli litt kjedelig.. syns rundene er for korte blandt annet.
Sitat av Nemoas Vis innlegg
Noen andre som sliter med at man helt plutselig dør når man sitter på motstanderens titan for og ødelegge den?
Ser på killcam'en etterpå og ser da føreren av titan'en som egentlig ikke gjør noe som helst.
Vis hele sitatet...
Slipper Titan'en ut grå røyk før/når du dør?
Nope, det skjer absolutt ingenting.
Jeg gleder meg sykt masse
▼ ... noen uker senere ... ▼
Er det noen her på forumet som spiller Titanfall og kanskje kunne tenke seg å game noe kvelder mens man prater på TS elns?
Kjøpte Titanfall i går og kan ikke si annet enn at det er helt fantastisk spill. Grafikken, gameplay, de små cut-scensa. Alt er i mine øyne perfekt. Så er det jo litt kult med parkour midt i det hele da

Søkte egentlig om beta-key jeg og, men fikk aldri noe svar på email, men ser nå at det faktisk ligger en Titanfall beta i Origin (deaktivert såklart). Bare jeg som synes dette er merkelig? Jeg mener, de sa jo at du skulle få svar på epost om du fikk beta-key.
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Sitat av PopeSweetJesus Vis innlegg
Kjøpte Titanfall i går og kan ikke si annet enn at det er helt fantastisk spill. Grafikken, gameplay, de små cut-scensa. Alt er i mine øyne perfekt. Så er det jo litt kult med parkour midt i det hele da

Søkte egentlig om beta-key jeg og, men fikk aldri noe svar på email, men ser nå at det faktisk ligger en Titanfall beta i Origin (deaktivert såklart). Bare jeg som synes dette er merkelig? Jeg mener, de sa jo at du skulle få svar på epost om du fikk beta-key.
Vis hele sitatet...
Alle fikk tilgang i slutten av betaen.. Man ikke ikke mail om det, men de fleste fikk det uansett med seg da betaen lå sammen med spillene sine i Origins, og man kunne lese om det overalt på nettet
Add: Kladdeblokk om noen vil spille hardpoint domination iløpet av helgen
dårlig at det ikke kommer på PS3/PS4, det spillet tror jeg blir legendarisk!
Irriterer meg litt at man ikke kan sette opp egne "games" eller lobbys for å legge til rette for klan spilling.
Sitat av Lima Vis innlegg
Alle fikk tilgang i slutten av betaen.. Man ikke ikke mail om det, men de fleste fikk det uansett med seg da betaen lå sammen med spillene sine i Origins, og man kunne lese om det overalt på nettet
Vis hele sitatet...
Haha, daså. Burde vel ha sjekket mer, men tenkte så som så at fristen var ute å gadd ikke sjekke mer. Bra er spillet uansett
Sååå hva synes Titanfall folket så langt om spillet, mappene å gamemodsa?
Noen som har kjøpt Titanfall? Jeg laster det ned as we speak.

http://s7.postimg.org/ljzdtf3sr/The_power_of_Borg.jpg
Jepp spiller as we speak. Har funnet ut at jeg holder meg til Hardpoint moden for nå. Pilot Hunter og Attrition får jeg ikke til :P
Sitat av svaart Vis innlegg
Irriterer meg litt at man ikke kan sette opp egne "games" eller lobbys for å legge til rette for klan spilling.
Vis hele sitatet...
Det er fordi Infinityward (mener det er de som lager spillet, ikke skyt meg om jeg tar feil ) ikke har satset på en competetive scene foreløpig. Atm fokuserer de mere på å få selve spillet så bra som mulig, og de fleste profesjonelle spillerne fra andre fps spill sier at det ikke har så forferdelig store muligheter til å få en stor competetive scene pga. det er AI i selve spillet. Det blir litt for tilfeldig for dem.
Det er Respawn som lager Titanfall, men det var sjefene i InfinityWard som startet Respawn etter de forlot IW, så litt rett hadde du.
▼ ... noen uker senere ... ▼
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Jeg prøver og google om Titanfall egentlig er en suksess eller ikke. Jeg og ingen jeg kjenner spiller det. "Youtubere" delte endel fra det i starten men har gått tilbake til Bf4 og andre ting nå.
Kanskje tidlig å si men, er det en suksess?
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Ville sagt ja og nei, ikke så stort som forventet, men dette er mer pga. av at (min mening) at folk begynner å bli lei av førstepersons-skytespill, og heller er ute etter noe nytt.

Bare på twitch kan du se at det er andre ting som er langt foran COD på antall seere, hvor de før lett tronet toppen.
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
dJeg synes Titanfall er verdt pengene og tiden jeg brukte på det. Jeg spilte Titanfall endel når det først kom ut og elsket det, men nå har jeg spilt meg lei av brettene og føler ikke at det er så mye mer jeg ønsker å utrette i forhold til mulige konfigurasjoner av våpen, kits, forskjellige Titans, etc. Når de begynner å gi ut DLC-er kommer jeg til å begynne å spille igjen. Av det jeg har lest kommer DLC-ene til å introdusere endel andre kule saker jeg vil få med meg, bl.a monster!
Sist endret av Mullah; 7. april 2014 kl. 16:46.