Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1316
Hei.
Er det noen her inne som klarer å skrive med en typisk barneskrift? Jeg har en datter på 1 år og ønsker å tatovere hennes navn og fødselsdato på venstre underarm, jeg ønsker dette med typisk barnslig skrift.

Håper noen skjønner hva jeg mener og kanskje kan hjelpe meg.
Send meg gjerne pm om du vil ha navnet for å gi meg ett forslag. Har ingen pengepremie men dette er kanskje fort gjort for dere som kan dette og er litt kreativ. Dessuten får du lønn i himmelen
Hva med å heller få henne til å skrive det?
Dette er noe du lett kan fikse hos en tatovør. Eller mer kurant la et barn gjøre det.

Jeg ville personlig ventet til barnet mitt ble gammelt nok til å skrible noe. Syntes det er en awsome ide, men ville heller likt tanken på det faktisk var mitt eget barn, og ikke en fra et nettforum som lagde det.

En tegning er jo også en ide?
Sitat av Zyke Vis innlegg
Hva med å heller få henne til å skrive det?
Vis hele sitatet...
Heilt einig.
Zyke: Hun er 1 år, kan ikke skrive. Kan såvidt snakke, derfor jeg ber om hjelp.

Heartslava: Tatovøren som er lokal her kan desverre ikke hjelpe meg med den type skrift uten å ha ett konkret eksempel, likt det jeg ønsker å tatovere.
Har desverre ingen barn i min omganskrets i alderen at de kan klare å skrive.

Har tenkt tanken på å vente til hun selv kan skrive, men er jo en del år til.
Vent til hun kan skrive?
Sitat av Dasset Vis innlegg
Zyke: Hun er 1 år, kan ikke skrive. Kan såvidt snakke, derfor jeg ber om hjelp.

Heartslava: Tatovøren som er lokal her kan desverre ikke hjelpe meg med den type skrift uten å ha ett konkret eksempel, likt det jeg ønsker å tatovere.
Har desverre ingen barn i min omganskrets i alderen at de kan klare å skrive.

Har tenkt tanken på å vente til hun selv kan skrive, men er jo en del år til.
Vis hele sitatet...
Da ville jeg heller ventet til du kan gi henne en blyant og hun kan skrive navnet sitt, mye bedre enn å få randoms fra freak til å skrive navnet til dattern din som du skal ha på armen resten av livet.
Personlig mener jeg å fake barneskriften vil gjøre tatoveringen mindre personlig og samtidig ta vekk mye av sjarmen fra den. Det haster vel ikke så mye at du ikke kan vente for så å få dattera gjøre det når hun selv klarer det? Skrive navnet sitt på en lapp som tatovøren kan kopiere altså.
Sist endret av Mofse; 7. november 2013 kl. 23:18.
Tror jeg går for å vente altså.