Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 883
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Ser at jeg nettopp har gjort en større feil.
Jeg, uten å tenkte meg om, tenkte at jeg skulle fikse meg dayz.
Men uten å lese eller tenkte, så kjøpte jeg bare Arma 2, uten noen av tilleggene.
Derfor virker det som om jeg nå i tillegg til de 10 euroene jeg brukte på Arma 2, må bruke 20, eller 30 euro til om jeg vil ha arrowhead, eller hele pakken.
Er det min eneste mulighet?

Vet det ikke er så mye penger, men er likevel kjipt om jeg kastet 10 euro ut vinduet.
Du kastet nokk 10 euro ut vinduet, du trenger noen få filer fra arma 2 for og spille dayz, aka du kan laste arma 2 ned fra bukta, men du spiller dayz igjennom OA derfor trenger du enn legit key.
Du kan jo sende en mail til steam og si at du kjøpte feil og skulle kjøpe pakken istedenfor. Jeg vet ikke hvor snille de er angående det, men du har ikke noe å tape. Spesielt hvis du nettopp har kjøpt det.
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Trådstarter
Sitat av Xernox Vis innlegg
Du kan jo sende en mail til steam og si at du kjøpte feil og skulle kjøpe pakken istedenfor. Jeg vet ikke hvor snille de er angående det, men du har ikke noe å tape. Spesielt hvis du nettopp har kjøpt det.
Vis hele sitatet...
Tusen takk for svar, gjorde dette nå nettopp, så jeg får vell bare krysse alt av fingre og tær på at det går bra
▼ ... over en uke senere ... ▼
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Trådstarter
Vil bare legge til de som har dette problemet i fremtiden.
Jeg fikk refundert spillet.
Men er det forsåvidt ikke 14-dagers angrerett så lenge du kjøper noe på nettet? Sånn at man i teorien kan laste ned et spill, spille det ferdig før det har gått 14 dager, for dermed å returnere det?

Bare en tanke jeg grublet litt på nå.. Vet nå dog ikke om dette stemmer med ikke-fysiske ting som nedlastbare spill og streaming-tjenester.
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Trådstarter
Sitat av skimz Vis innlegg
Men er det forsåvidt ikke 14-dagers angrerett så lenge du kjøper noe på nettet? Sånn at man i teorien kan laste ned et spill, spille det ferdig før det har gått 14 dager, for dermed å returnere det?

Bare en tanke jeg grublet litt på nå.. Vet nå dog ikke om dette stemmer med ikke-fysiske ting som nedlastbare spill og streaming-tjenester.
Vis hele sitatet...
Vet ikke, det var 12 dager imellom jeg sendte meldingen, til jeg fikk pengene tilbake.

Jeg fikk dog ikke pengene tilbake til kortet mitt, men til min steam wallet.
Sitat av sam500 Vis innlegg
Vil bare legge til de som har dette problemet i fremtiden.
Jeg fikk refundert spillet.
Vis hele sitatet...
Så flott at det ordnet seg og takk for at du oppdaterte oss, til fremtidige personer som lurer på det samme