Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 653
Heisann

Jeg hadde en del episoder på sykehus for noen år tilbake med alvorlige lunge-kollapser og har nå først i ettertid kommet til å tenke at jeg gjerne skulle likt å ha de røntgenbildene som ble tatt.

Noen som vet hvor lenge slikt lagres i arkivene og evt hvilken vei det er best å gå for å få kopier av dette dersom jeg ikke er alt for sent ute ? Dette var rundt 2006-7

Hvorfor tar du ikke kontakt med sykehuset?
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
De hadde fortsatt bilder av meg fra når jeg var 3 år når jeg var inne på sjekk, dvs. Bilder fra 2000
Sist endret av Freddy_fred5; 13. juni 2013 kl. 00:09.
Sitat av DonTomaso Vis innlegg
Hvorfor tar du ikke kontakt med sykehuset?
Vis hele sitatet...
Tenkte stikke innom i morgen ja , men det er nok av folk med god erfaring her - så om det var 100% dødfødt hadde jeg spart meg for turen i morgen

Sitat av Freddy_fred5 Vis innlegg
De hadde fortsatt bilder av meg fra når jeg var 3 år når jeg var inne på sjekk, dvs. Bilder fra 2000
Vis hele sitatet...
Okay , da er det håp
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Det ligger i pasientjournalen din, den inneholder alt fra du ble født. Har selv sett journaler fra 1920, så frykt ikke.
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Sitat av LethalIndustry Vis innlegg

Okay , da er det håp
Vis hele sitatet...
NB: Grunnen til at bildene originalt ble tatt er fortsatt "gående", så kan ikke love at det gjelder for alle.