Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 4417
Som selges nå til dags.
enkel's Avatar
Trådstarter
30 6
Selges den i ordinær butikk?
Det står at det er den sterkeste. skulle helst vært lett tilgjengelig og mildest.
Komplett idiot
Pruttnisse's Avatar
Han troller.

Hva mener du med mild? Personlig synes jeg rød 3 er mildest, sånn med tanke på parfymering og halsirritasjon - men mange jeg har snakket med er uenige og sverger til petterøes ekstra mild (tror den het det, pleide å være helt hvit pakke)

Eventyrblanding er også ganske "mild".
Jeg synes Petterøe's har en del mildere blandinger som er gode. Skulle det være av interesse så er KENT den mildeste sigaretten.
enkel's Avatar
Trådstarter
30 6
Det ble petterøes hvit 3.
Det er nok en av de mildeste du landet på.
Mener den het petterøes 3 ekstra mild tidligere
Haha lol..dere tar alle såå feil!! Den helt klart mildeste er en som heter Manitou, (virginia green) ! Økologisk å helt uten tilsetninger,som er i alle de andre nevnte,å som gjør dem til alt annet enn mild, ( heller mer gift enn tobakk...) nei,skal du ha mild å REN tobakk så finnes det neppe bedre i norge!! jeg klarer ikke rød 3 å slik dritt (å værtfall ikke sigaretter,fyf..)etter å vendt meg til naturlig røyking! ;p dyrere,men verd det!..
syntes virginia green føles veldig harsk ut for halsen, da syntes jeg heller tidemanns gul/hvit er mildere. dog røyker rød nr3 tilvanlig har prøvd den ett par ganger, helt grei smak dog, men blir dyrt hvis du røyker som sigg, er ca 270kr for 30 gram tobakk, så går dårlig i min økonomi