Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 2573
Anonym bruker
"Ivrig Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
har opplevd dette en gang før også, får ordentlig blodsvar så ingen «bom» i den forstand tror jeg, arma blir glovarm og begynner å klø så hovner hele underarma, neven og fingrene opp. Dolcontin er det jeg skyter, noen som veit hva dette kommer av, fikk det på begge armene i dag. hevelsene går ned etter 1.5 timer
Anonym bruker
"Misunnelig Ekorn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har skjedd med meg å. Det skjedde med trynet mitt, glovarm og rød. Det skjer ved store doser. Det tar på kroppen å skyte dol man, hva f tror du? X)
Hores ut som naar man treffer arterie og ikke en vene.
En naturlig reaksjon på fremmedlegemer i kroppen det der. Kanskje du bør løse opp og filtrere pillene dine bedre?
Anonym bruker
"Ivrig Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
ja tror faktisk du kan være inne på det relevant, rett og slett for dårlig løst opp og filtrert, sist det skjedde var en doll smell blanda med rohypnol for dårlig kokt vil jeg tro når jeg tenker tilbake på settingen.
Anonym bruker
"Misunnelig Ekorn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dette har skjedd meg ved store doser, eller hvis det er lenge siden sist å jeg filtrerer godt!
Anonym bruker
"Ivrig Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
dette er ikke en slik reaksjon «misunnelig ekorn»
Anonym bruker
"Misunnelig Ekorn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
dette er ikke en slik reaksjon «misunnelig ekorn»
Vis hele sitatet...
Ansiktet mitt hovnet opp og ble rødt, jeg var glovarm. Har sett flere reagere sånn, til og med etter dobbel filtrering. Så hva er annerledes?
Anonym bruker
"Taktløs Håbrann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Brennende smerte som sprer seg nedover mot fingrene fra stikkstedet? Da har du truffet en arterie, ikke en vene. Virkestoffet må da gjennom kapilærnettverket i den ekstremiteten du setter skuddet i før det blir med venøst blod tilbake og videre gjennom hjertet og lungekretsløpet før det sprer seg til hele kroppen.
Anonym bruker
"Digital Nattravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ansiktet mitt hovnet opp og ble rødt, jeg var glovarm. Har sett flere reagere sånn, til og med etter dobbel filtrering. Så hva er annerledes?
Vis hele sitatet...
Det du beskriver her er en typisk reaksjon på å injisere Dolcontin. Det har ingenting med dårlig filtrering og gjøre. Jeg og alle jeg kjente fikk dette ved injisering av Dolcontin, I tillegg til intens kløe over hele kroppen. Dette var en kjent måte å reagere på som jeg ble advart om første gang jeg injiserte. Veldig ubehagelig og ekkelt

leste en plass at dette er en allergisk reaksjon på et stoff som er i pillen,men som går over etter noen minutter.
▼ ... flere år senere ... ▼
Helt vanlig, samme skjer meg også - samme hvor nøye det er filtrert (2xbomull deretter hjulfilter) så det har ikke med filtreringen å gjøre. Virker mer som en akutt allergisk reaksjon hvor hele kroppen prikker og klør intenst. Beste tipset jeg har er å slappe helt av, gå litt rundt i rommet, massere armer/legger opp og ned - deretter gir det seg ila 2-3. og hele greia er glemt frem til du setter din neste smell lol :P
Når du drar det så langt at du skyter. Og i tillegg velger og skyte piller, er det ikke bedre/billigere for deg og heller kjøpe heroin?
Sitat av 5FDP Vis innlegg
Når du drar det så langt at du skyter. Og i tillegg velger og skyte piller, er det ikke bedre/billigere for deg og heller kjøpe heroin?
Vis hele sitatet...
To helt forskjellige stoff
Ikke særlig forskjellig i virkning. Vil påstå at å skyte dolc er farligst av de to pga det som folk nevner her i tråden.
Sitat av 5FDP Vis innlegg
Når du drar det så langt at du skyter. Og i tillegg velger og skyte piller, er det ikke bedre/billigere for deg og heller kjøpe heroin?
Vis hele sitatet...
Det kan jo være en «tager vad man haver» situasjon, eller som andre nevner her, det gir ikke den samme effekten. Noen liker å blande minus og dolc f.eks for å finne «vippepunktet» de vil ligge på… each to their own! 😀
Sitat av lassieboj Vis innlegg
Det kan jo være en «tager vad man haver» situasjon, eller som andre nevner her, det gir ikke den samme effekten. Noen liker å blande minus og dolc f.eks for å finne «vippepunktet» de vil ligge på… each to their own! 😀
Vis hele sitatet...
Ok trodde dette var mye av det samme. Takk for svar
Du verden her var det mange underlige svar.
Det noen av dere beskriver med kløe er en bivirkning av morfin(les pakningsvedlegget) kløe er blant de mest utbredte bivirkningene fra morfin.
Når det gjelder prikkingen vil jeg tro at det er fordi du tar for store doser.
Men seriøst, hvorfor tar du dette stoffet?
Vet du egentlig hvor kjapt man blir hekta på morfin og hvor utrolig vanskelig det er å slutte.
Har vært gjennom dette helvetet selv og det tok flere år før jeg fikk "komme inn" i Lar, noe jeg nå prøver å komme meg ut av fordi jeg ikke klarer ennå ett år på Subutex og de bivirkningene den søppel-medisinen medfører.
Tro meg når jeg sier at all den dritten du må gjennom for å slutte når du først er blitt blodhekta(såpass avhenging at du må ha det daglig, og helst flere doser) ikke er verdt rusen og velbehaget man får fra dolc.
Når man injiserer er varer det jo maks. 3-4 timer før kroppen skriker etter mer så det er en kostbar uvane.
Har også mista 6 venner av overdose på Dolc. Oxy eller Fentanyl og jeg bor i en bitteliten by i Nord Norge.
Mener slettes ikke å moralisere for jeg er veldig sånn "live and let live", altså at folk skal få drive på med hva de vil så lenge det ikke plager andre.
Syns bare det er trist når mennesker som ellers fremstår som oppegående og intelligente velger potensielt dødelige rusmidler.
Sist endret av Cousin Sleemo; 27. januar 2024 kl. 04:51. Grunn: Jeg Siterte feil bruker