Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  75 9075
Sitat av L33tenGutt Vis innlegg
Har ikke spilt på noen dager, så visste det ikke. Ser i changeloggen at han ikke nevnte båter, kun hangglidere.
Og det står ikke noe om rogue levitation buggen heller, så kanskje den enda funker; hold 2 og 1 nede, så flyr du!
Vis hele sitatet...
Ranger sin bug med retract funker fortsatt med hangglider. Det finnes derimot en enda bedre bug der du kan time retract riktig og gjøre det kontinuerlig. levitation funker og fortsatt, men det går like sent som å løpe, hvis ikke saktere.

Sitat av ice_ag Vis innlegg
Heya, har en ranger i lvl 5. Er det noen som har noen tips til lvling?
Vis hele sitatet...
Vel, hvis du vil power lvl så kan du spawne i seed 17. Da spawner du rett ved en hest som du får 46xp med. Om du er flink klarer du drepe den alene. Eller så er det bare å gjøre som spillet er ment, løpe rundt og drepe det du finner på veien
Hvilken Power-Level har man, når man er level 100? hvis jeg skjønner det rett, kan man levle uendelig...
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Sitat av Undified Vis innlegg
Hvilken Power-Level har man, når man er level 100? hvis jeg skjønner det rett, kan man levle uendelig...
Vis hele sitatet...
Når du er level 100 har du rundt 80 i power, 100 power får du ikke før du er lvl 1981. Og ja, man kan levle uendelig, eller, hvertfall nesten, når du kommer til level 2.1 milliard og noe så går du i minus.
Sitat av Undified Vis innlegg
Hvilken Power-Level har man, når man er level 100? hvis jeg skjønner det rett, kan man levle uendelig...
Vis hele sitatet...
Ja, det er ingen grense på hvor høyt level man kan komme til, men power level cappes altså på 100. I (vanlig) level 100 har du 84 power level, og det er omtrent derfra det begynner å gå sent å få nye.

For å få level 100 power level må du helt til 1984. Fra 1985 og utover får du ikke lenger power levels i det hele tatt.

Du kan lese mer om power levels her.
Sitat av Mandokir Vis innlegg
Ja, det er ingen grense på hvor høyt level man kan komme til, men power level cappes altså på 100.
Vis hele sitatet...
Med mindre han har programmert in en hard cap, så vil power level bli 101 på omtrent level 4.000.000.000.


Lagde en rask kode for å finne lavest verdi for hver unike powerlevel.
Med int:
SPOILER ALERT! Vis spoiler

Kode

Power: 98       Level: 648
Power: 99       Level: 981
Power: 100      Level: 1981
Power: -100     Level: 21262216
Power: -99      Level: 21367988
Power: -98      Level: 21474828
Power: -97      Level: 21582742
Power: -96      Level: 21691746
Power: -95      Level: 21801856
Power: -94      Level: 21913090
Power: -93      Level: 22025465


Med float:
SPOILER ALERT! Vis spoiler

Kode

Power: 101      Level: 4e+009






4294967276 ga power 2100, som er det høyeste jeg fant.
Har nå fått registrert meg! Hvis jeg kjøper det, vil jeg få beta og fullversjon når det kommer, eller kjøper jeg kun alpha?
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Sitat av Oatre Vis innlegg
Har nå fått registrert meg! Hvis jeg kjøper det, vil jeg få beta og fullversjon når det kommer, eller kjøper jeg kun alpha?
Vis hele sitatet...
Du får hele pakka, du bare kjøper early acess.
Hvordan får jeg spilt med venner? Har startet server i folderen og connected til min egen hamachi IP. Men vennen min kommer ikke inn? Noen som har prøvd dette?
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Sitat av Oatre Vis innlegg
Hvordan får jeg spilt med venner? Har startet server i folderen og connected til min egen hamachi IP. Men vennen min kommer ikke inn? Noen som har prøvd dette?
Vis hele sitatet...
Er vennen din også i ditt hamachi nettverk, og connecter til riktig IP?
Anime Freak
Sitat av Oatre Vis innlegg
Hvordan får jeg spilt med venner? Har startet server i folderen og connected til min egen hamachi IP. Men vennen min kommer ikke inn? Noen som har prøvd dette?
Vis hele sitatet...
Noe mange glemmer er at Windows Firewall som standard er skrudd på og du må da legge enten legge til denne porten som åpen eller skru av windows firewall(ikke nødvendigvis anbefalt)
Vennen min får bare CUBE svarer ikke. Noen som har en fiks for det? Og jeg skrur da av og på server osv, men characteren min bare forsvinner. Det er veldig irriterende.
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Sitat av Oatre Vis innlegg
Vennen min får bare CUBE svarer ikke. Noen som har en fiks for det? Og jeg skrur da av og på server osv, men characteren min bare forsvinner. Det er veldig irriterende.
Vis hele sitatet...
Det er enten fordi cube world søker etter serveren, eller så finner den ikke serveren. Sørg for at vennen din connecter til riktig IP.
Sitat av Oatre Vis innlegg
Vennen min får bare CUBE svarer ikke. Noen som har en fiks for det? Og jeg skrur da av og på server osv, men characteren min bare forsvinner. Det er veldig irriterende.
Vis hele sitatet...
Det skjer ved feil IP. Om spillet finner serveren vil det i stedet bli en skjerm med "Please Wait".
Sist endret av L33tenGutt; 29. juli 2013 kl. 16:42.
Okay, det blir han som hosta isteden. Digger dette spillet! Vi er to mages i lvl 8 og 7, føler oss ganske badass. Med to raske collier kommer man seg fort rundt. Collie er vel det enkleste ridedyret å skaffe seg. Trenger bare bubblegum, kan kjøpes i butikk.

Noen som vil dele sine lvler?

Dette spillet har MYE potensiale, trodde ikke jeg kom til å like det, men dette var verdt hver krone, håper det kommer mye nytt, og fortløpende, tror jeg kommer til å spille dette en stund framover, takk for tråden, TS!
Sitat av Oatre Vis innlegg
Okay, det blir han som hosta isteden. Digger dette spillet! Vi er to mages i lvl 8 og 7, føler oss ganske badass. Med to raske collier kommer man seg fort rundt. Collie er vel det enkleste ridedyret å skaffe seg. Trenger bare bubblegum, kan kjøpes i butikk.

Noen som vil dele sine lvler?
Vis hele sitatet...
Forskjellige byer har forskjellig pet food, en seed gir deg kanskje candy i "spawn" mens en annen gir deg candied apple.

Har en 67 rogue og lvl 8 ranger, så har jeg de resterende classes i lvl 1-2, alt skal testes!
Hei

Noen som vet om det er mulig å deranke dyr?
Brukte cheat engine til å levle min racoon i ett mye høyere level enn det jeg selv er i så jeg får ikke brukt den.. smarte meg
Tror ikke det, kanskje med Cheat engine, eller bare temme et nytt dyr
Noen som fortsatt spiller? Tenkte på å danne en liten gruppe med folk (3-8 folk)!
Har allerede en til å spille med, jeg er warrior(Guardian) og han er ranger. Vi trenger en healer og en rouge hadde ikke vært så dumt det heller! Bare å si ifra hvis noen vil henge seg på.
Kommunikasjon tar vi via skype eller TS
Sitat av Fredrik892 Vis innlegg
Noen som fortsatt spiller? Tenkte på å danne en liten gruppe med folk (3-8 folk)!
Har allerede en til å spille med, jeg er warrior(Guardian) og han er ranger. Vi trenger en healer og en rouge hadde ikke vært så dumt det heller! Bare å si ifra hvis noen vil henge seg på.
Kommunikasjon tar vi via skype eller TS
Vis hele sitatet...
Har en rouge i ganske lav level så jeg joiner gjerne jeg.

Har tid til å spille i kveld hvis du vil joine.
Sitat av Fredrik892 Vis innlegg
Noen som fortsatt spiller? Tenkte på å danne en liten gruppe med folk (3-8 folk)!
Har allerede en til å spille med, jeg er warrior(Guardian) og han er ranger. Vi trenger en healer og en rouge hadde ikke vært så dumt det heller! Bare å si ifra hvis noen vil henge seg på.
Kommunikasjon tar vi via skype eller TS
Vis hele sitatet...
Har en mage i lvl 38, kan godt bli med jeg
Sitat av norcogamer Vis innlegg
Har en mage i lvl 38, kan godt bli med jeg
Vis hele sitatet...
Kan du si meg hva du heter på skype eller steam så vi kan få kontakt?
Sitat av Fredrik892 Vis innlegg
Kan du si meg hva du heter på skype eller steam så vi kan få kontakt?
Vis hele sitatet...
sendt pm.
Er vel ikke noen som har noe bra rouge gear til power 42 som de vil kvitte seg med?
Sitat av norcogamer Vis innlegg
Hei

Noen som vet om det er mulig å deranke dyr?
Brukte cheat engine til å levle min racoon i ett mye høyere level enn det jeg selv er i så jeg får ikke brukt den.. smarte meg
Vis hele sitatet...
Du kan sette ned levelen til pets med cheat engine ja. Først må du finne inventoryslotten ved å søke etter 1, flytte pettet, søke 0, flytte tilbake og repetere. Når du finner adressen så høyreklikker du den og velger "Browse memory region". Mener at level var på andre linje, rundt 10 siffer til høyre.
Sist endret av L33tenGutt; 7. august 2013 kl. 09:07.
Sitat av L33tenGutt Vis innlegg
Du kan sette ned levelen til pets med cheat engine ja. Først må du finne inventoryslotten ved å søke etter 1, flytte pettet, søke 0, flytte tilbake og repetere. Når du finner adressen så høyreklikker du den og velger "Browse memory region". Mener at level var på andre linje, rundt 10 siffer til høyre.
Vis hele sitatet...
Okei, Takk skal du ha
Skal prøve når jeg er hjemme igjen med gaming pcen, den bærbare drar det ikke :/
er det noen ''funfacts'' om gamet som er intresange og lese som noen kunne poste? bare for gøy lizm?