Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2074
Anonym bruker
"Farlig Nebbhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har en kopp med 0.3-0.4 ish speed med 2 månders gammelt tørket blod på etter jeg sklei ut av åren å sprøyt resten av speed/blod vannet oppi koppen som hadde masse speed jeg ikke blandet ordklig fordi jeg satt for mye i koppen antaglig, noe sånt hvertfall, endel tåkete å tenke tilbake på.
Er det safe å koke det så ta det inni årene? eller er det helt idiotisk, veldig usikker men tenkte fordi det har gått så lenge at kanskje det er safe?? hvis ikke er det vel safe koke så ta inn bakveiien?
Hvor mye sparer du på dette? Risikoen er bare uviss, ingen kan svare på hva som er der eller ikke. Det finnes garantert bakterier som spiser blod og takler amfetamin fint. Har du på noen måte råd til å kjøpe mer, så gjør nå heller det. Et poeng er vel at amf sjelden er så rent uansett, med mindre du er uvanlig heldig med dealern din. Folk som selger amfetamin har ofte slått meg som noe... Fleksible med sannhet og produkter ment for andre.

Jeg ville ikke gjort det selv. Amf skaper alle mulige problemer er min erfaring, og når det skytes kan jeg ikke se for meg at det skaper mindre.

Håper jeg tar helt feil, og at livet leker
Sist endret av CBDbudbuddy; 8. september 2022 kl. 02:40.
At du i det hele tatt vurderer noe slikt sier jo litt, sett fra mitt perspektiv er det heeelt der ute. Risikere hva for en liten high?

Jeg skjønner deg også, siden jeg er rusavhengig selv, dog nykter på 3 året. Men vær så snill, kast dette og heller skaff deg nye varer.
Anonym bruker
"Farlig Nebbhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av CBDbudbuddy Vis innlegg
Hvor mye sparer du på dette? Risikoen er bare uviss, ingen kan svare på hva som er der eller ikke. Det finnes garantert bakterier som spiser blod og takler amfetamin fint. Har du på noen måte råd til å kjøpe mer, så gjør nå heller det. Et poeng er vel at amf sjelden er så rent uansett, med mindre du er uvanlig heldig med dealern din. Folk som selger amfetamin har ofte slått meg som noe... Fleksible med sannhet og produkter ment for andre.

Jeg ville ikke gjort det selv. Amf skaper alle mulige problemer er min erfaring, og når det skytes kan jeg ikke se for meg at det skaper mindre.

Håper jeg tar helt feil, og at livet leker
Vis hele sitatet...
Speeden som går rundt i byen min er svak med mye buff men lar gå så venter jeg heller til muligheten få noe ordklig speed kommer rundt
En metode er å bruke aceton for å fjerne blodet. Fremgangsmåten er ganske enkel; du tømmer litt aceton oppi koppen din, løser opp blodet i det så tømmer du av den flytende væsken som nå inneholder blodrestene. Pulveret i koppen lar du tørke så skyter du det. Har forresten skutt gammelt blod uten å bli spesielt dårlig av det også, men hvor smart det er aner jeg ikke - jeg har bare vært rimelig likegyldig i forhold til resultatet av det jeg har gjort.
støtter acetonvask fremfor ingenting hvertfall ville ha helt både speeden og acetone gjennom et kaffefilter da også det som ligger igjen i filteret er det du bruker
Sist endret av Bluesky_; 9. september 2022 kl. 18:54.
▼ ... over en uke senere ... ▼
The world is my enem
Man kan få heftig "frossan" eller hvordan det skrives. Å skyte gammelt blod vil jeg si det er 70% om ikke mer sjanse for at man får det og tro meg dette er ikke noe du vil oppleve. Kast det.
Herre fred, ikke risiker liv og helse for en liten hundrelapps smell. Kjøp ny speed og/eller vurder rehab(ikke frekt ment)
Anonym bruker
"Trekantet Varulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har skutt gamle patroner med størknet blod jeg har funnet både på gata og hjemme hos meg selv før. Fikk den verste frossan jeg noen gang har hatt den ene gangen og var overbevist om at nå skulle jeg dø. De andre gangen gikk det greit. Anbefaler dog ikke og ta den risikoen og bli så dårlig
Anonym bruker
"Flirende Sirene"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det var slik Steve O fikk aids, just saying
Hva prater du om? Steve O har ikke aids. Men han fortalte en historie hvor han snortet coke med blod rester fra en fyr med hiv
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har skutt gamle patroner med størknet blod jeg har funnet både på gata og hjemme hos meg selv før. Fikk den verste frossan jeg noen gang har hatt den ene gangen og var overbevist om at nå skulle jeg dø. De andre gangen gikk det greit. Anbefaler dog ikke og ta den risikoen og bli så dårlig
Vis hele sitatet...
Faen, da har du kjørt en hard stil! Håper det går bra med deg!