Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 473
Anonym bruker
"Full Gaupe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har ket her som er litt vanskelig å dele opp, det blir nesten bare biter av det lzm å ikke pulver…
Funker det å hotplate ket?
Psykedelisk bakverk
Høres ut som shady greier, aldri hverken opplevd eller hørt om fuktig ketamin i pulverform
Anonym bruker
"Full Gaupe"
Trådstarter
Sitat av FlyvendeVaffel Vis innlegg
Høres ut som shady greier, aldri hverken opplevd eller hørt om fuktig ketamin i pulverform
Vis hele sitatet...
Nei altså den er jo helt super, men den er bare litt klumpete, får det ikke helt i pulver bare. Den trekker på måte seg sammen i en klump igjen etter jeg har Lina den opp.
Kan du legge ut et bilde av varene? Høres virkelig ikke ut som ketamin som FlyvendeVaffel sier.
Anonym bruker
"Full Gaupe"
Trådstarter
Sitat av TrippyPippi Vis innlegg
Kan du legge ut et bilde av varene? Høres virkelig ikke ut som ketamin som FlyvendeVaffel sier.
Vis hele sitatet...
Nei det er ketamin. Den er ikke fuktig heller, trodde det skulle bli enda finere etter man Lina det opp bare
Ketaminen jeg har hatt en alltid krystaller på størrelse med saltkorn eller lignende. Jeg ville ikke brukt varme på den, men heller latt den ligge fremme om du opplever at den trekker seg sammen.

Og en ting til, biotilgjengelighet på ketamin er rundt 50% i nesen og 93% intramuskulært. Så det er betraktelig bedre sånn sett å bruke det i en muskel samtidig som man ikke blir så hektet på nåla for det tar fortsatt flere minutter før man er på topp av oppturen - så man kan ikke sammenligne det med intravenøstbruk f.eks. Nå råder jeg aldri folk til intravenøst men intramuskulært føler jeg er relativt trygt og smart til ett stoff som ketamin som gjerne koster så mye som det gjør.