Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1200
Hei!
Jeg har da åpnet Xboxen min og da revet av garantimerket. Jeg prøvde å få det forsiktig av, men gikk ikke uansett!
Så derfor lurer jeg på om det er noen som vet om noen som selger slike lapper? Jeg trenger ikke nå, men lurer uansett!

Mvh Kristoffer!
Jeg postet denne tråden en tid på døgnet da mange her inne er på jobb/skole så da får jeg vel bumpe den en gang!
Jeg bumper en siste gang!
Ingen som vet noe?
Dette er vel ikke noe merker som selges over disk. Er vel heller sånn at det bare er merker de har på fabrikken og evt godkjnete xbox verksteder rundtomkring.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Av en eller annen merkelig grunn så tviler eg ekstremt sterkt på at dei er meint for salg over disk...
Litt OT men; hvorfor fjernet du det?

Og jeg tviler veldig på at noen selger slike merker.

edit: Ble litt sent ute der ja..

edit2: Så nå at du skrev at du har åpnet xboxen..
Sist endret av Olav; 15. april 2007 kl. 21:00.
Det er absolutt ikke umulig at det finnes noen som selger slike, husker iallefall at det var mulig å skaffe til xbox (1). Sjekk forumet på xbox-scene.com og ebay, her er et eksempel: http://cgi.ebay.com/100-geniune-Micr...QQcmdZViewItem
Sist endret av TheGEEK; 15. april 2007 kl. 21:31.
Selvfølgelig vet jeg at de ikke fåes over disken på butikken. Men det finnes jo alltids folk som selger utenom...
Litt offtopic,

MEN til dere som skal fjerne merket, varm det opp med en føner i 15-20 sekund, dra det FORSIKTIG av mens du fortsatt varmer med føneren.
whoppido, bevart merke.

NB: Varmepistol blir ALT for varm. bruk kun føner.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
jeg tør ikke og prøve og dra av de klistremerkene ass! jeg kjøpte xbox'n for et år sida så da frykter jeg "3 rings of death" hehe men uansett ville ikke triksa og mixa altfor mye fordi kundeservice'n til microsoft er utrolig bra vis noeblir facka så får man ny xbox iløpet av en uke
▼ ... noen uker senere ... ▼
Det er en som selger de på qxl nå om dagen. De koster 50 spenn, og det jo definitivt verdt det.