Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1971
skal kjøpe amf i morgen, noen med erfaring som kan gi meg noen tips om hvilke forholdsregler jeg burde ta?
liten strek å varme opp med først, vent ca en time tre kvarter og juster opp til peaken. dette er ikke hasj, dette er narkotika. vil anbefale å innta oralt isteden for å sniffe det. veldig bra stoff hvis du har disiplin, hvis ikke så fucker det deg opp. ikke bli for glad i det.
Trådstarter
3 1
Takk for infoen
Vil si det er endel lettere og sniffe det enn og ta det oralt.

Start heller med liner'a! Om du vil være på den sikre siden, så bruker du vekt.
Om du ikke har, invister i en så du får veid opp før du inntar !
Og når du ikke greier å slutte, røyk tjall etter noen dager vpken, runk i noen timer, tving i deg mat uansett hvor vanskelig det er, og sov.


Ikke la det gå så langt at du må ta deg en stripe for å kunne sove.
Trådstarter
3 1
Takk så mye
Hvordan gikk det?
Å ta speed er det samme som å gi seg selv pest og kolera, nedturen er grønnjævlig og man blir max mongo.
Tar selv i blant bror, det vet du (fortalt det meste av hva jeg har tatt til deg) og dette er ett stoff man kan bli alt for glad i. Er ikke stolt av alle valgene mine, men hadde håpet du hadde lært noe av mine feil.

stor mulighet for at du får en jævlig nedtur på detta om du er tom for rivotriler, noe jeg håper du får slik at du aldri rører dette noe mer.