Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  27 2517
Hallo , drar i gang en tråd av 2 grunner 1, vil vite hva et spesifikt spill heter og 2 lyst til å høre om gamle slagere fra vår alles kjære 8 bit! )

1. Jeg hadde et spill engang som var et sånt militærspill der man velger blå eller rød person er ser fra siden.. noen som husker hva det het?

Husker jeg også lånte et annet millitær spill der man så ovenfra.. Ganske stygt, og sykt mange levels, pluss at det var vanskelig..




edit by nazicrew.
Sist endret av macho271; 3. september 2003 kl. 09:09.
hvor i all verden har du kommet på å dra opp "vår alles kjære 8 bit" konsoll????

Er det ennå brukende?
ehh, har jo alltids en emulator!!!
og har faktisk en brukendes nintendo 8 bit.. som fungerer!! :P
offtopic: hehe ingenting er mer koselig enn å dra frem den gode gamle nintendoen på en mørk våt høstkveld. Stå å blåse som faen i 10 minutter på spillet og kanskje en litt fuktig klut når du går lei. Ta en kopp kaffe og mekke på mario 3 eller turtles 2 då har du det faen meg gående i times vis.

Men litt topic: noen som har noen nintendo emulatorer, lasta ned 2 stk for en tid tilbake, men de funka ikke. Men jeg har en emulator som heter snes, tror dere den funker med 8 bit spill??

tetra
Jeg har spilt Nintendo 8-bit faktisk de siste ukene, for det meste Super Mario Bros 3.

macho271: jeg husker et militær spill som jeg tror het: Rush'n Attack, eller Rush And Attack.
Vet ikke om det var det du tenkte på.

Nintendo 8-bit er seriøst en kul spille-konsoll
Nesticle er en helt grei emulator.
Har brukt den siden 97
Beste spillet på NES ever: Lolo 3...
Opprinnelig postet av ninja5000
Beste spillet på NES ever: Lolo 3...
Vis hele sitatet...
hm ska ha det. Hadde lollo2 før. lånte det vekk, fikk det aldri igjen og jeg husker self. ikke hvem det var som hadde det. Lollo spillene er konge spes. 3. Et utrolig tidsfordriv.

Btw noen som har noen gode sider til emulator spill??

tetra
Det er en mulighet for at spill nr. 2 heter Metal Gear...

Hvis du forklarer litt mer om spillet er det lettere å huske riktig ;D
FCE Ultra er en fin emulator! Fin på sene høstkvelder og ymse lan, med joypad vel og merke
Nei, hundre prosent sikker på at det ikke var metal gear! :P
wario warriors, eller hva det var? hadde maskingevær og granater. kræsja med et fly i åpningsscena..

har det på atari 7800. den funker enna den. klasikker til de grader. den skal jeg ta vare på, og vise til mine egene barn, som jeg en gang skal få, og si at det var her det hele startet. var vel 2300 modellen det i grunn, men fett forde


edit: det finnes til nes og ja, det er jeg sikker på
<3 NES

Jeg har en søt konsoll her, inkl pistol
Massevis av kvalitetsspill til NES. Nemo var artig. Og Robocop. Og Mario. Og Zelda. Og VM(fotball). Og Ishockey. Osv, osv, osv. <3 <3 <3 <3 <3 <3
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Hehe, har atari, nes og snes + en sega mega drive 16bits stående her på hylla under tven jeg... Oh, the memories. Råeste er vel Ninja Warrior og de spilla der.. Har en HAUG med orginale nes spill, har hatt nes siden jeg var 6 år.. Og den funker enda.. eneste problemet er at lagrings greiene i zelda spillene mine har "gått ut på dato" for å si det sånn.. veldig irriterende. Har ett spill som heter Fighting Golf eller noe sånt, MÅ prøves, genialt å vorse med!!
Et VM spill der man kunne drepe sine motstandere og ta super spark slik at ballen alltid gikk i mål... det er det beste jeg kommer på (beste fotballspill jeg har spilt) men jeg kommer ikke på navnet.
Ellers er jo Mario serien meget bra.
Mario 1 & 3 er vel det jeg har flest timer forran, og som jeg mener er de beste

Fotballspillet du sikter til heter vel "World Cup Soccer" hvis jeg ikke tar helt feil, og vil si meg enig i at det er det beste fotballspillet noensinne laget. I alle fall det mest størst underholdningsverdi
ja, COMPstomp det er et genialt spill.
Tøffe taklinger og greier =)
Opprinnelig postet av COMPstomp
Fotballspillet du sikter til heter vel "World Cup Soccer" hvis jeg ikke tar helt feil, og vil si meg enig i at det er det beste fotballspillet noensinne laget. I alle fall det mest størst underholdningsverdi
Vis hele sitatet...
Det fotball spillet er det beste fotball spillet jeg NOEN gang har spilt!
Spesielt fett med 2-player kamper, det tar helt av!
Digger trynet på mostanderene når jeg takler de
Men de dør jo ikke da, de blir bare svimeslått, for i neste omgang er de med og spiller igjen
Jepp. Det forballspillet rulte alt. Noen som har emulator, og det spillet!?
snake rattle and roll!
ingen over, ingen ved siden,
bare en masse slanger
Her er en liste over emu'er .. Det blir nesten en smakssak så du får prøve deg frem ..
Nes Emu'er

Den siden hvor de faktisk hadde romen som virket er nede men du kan jo alltids prøve å google det opp (Warning: stor fare for et popup helvete på diverse roms sider)

Jeg har sett diverse pakker med nesroms som har spillet på Kazaa, Emule, BitTorrent ++++, så du kan jo prøve lykken der og.

Happy Hunting
nes er nice.. det samme er mario spillene, fotball spillet om er det eneste fotballspillet jeg har likt og snake rattle roll.. eller noe :P mange andre spill også da.. noen som har testa det supervanskelige spillet swords and serpent? artig..
Enig i at det er et bra fotballspill, men det slår ikke Sensible Soccer 2 på Amiga...
Macho271: tør vedde på at det er Rush'n attack og Ikari Warriors du er på jakt etter. hadde begge.
▼ ... over en måned senere ... ▼
om noen har Lolo til nes (altså original, ikke emulatortull) så kjøper jeg!!

Gjerne andre nes-spill i tr.heims-området også...
Opprinnelig postet av tetra
noen som har noen nintendo emulatorer, lasta ned 2 stk for en tid tilbake, men de funka ikke. Men jeg har en emulator som heter snes, tror dere den funker med 8 bit spill??
Vis hele sitatet...
SNES = Super Nintendo Entertainment System

Ikke rart en Super Nintendo emulator ikke virker med NES-spill, hva? Anbefaler at du bruker FCE Ultra.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Fotballspillet dere sikter til heter "Nintendo World Cup" og ruler (men det visste dere allerede
Driver faktisk å kjøper det nå =)

Har massevis av nintendo roms, men ikke det spillet. Uansett tenkte jeg å kjøpe det, samt en multitap og noen kontroller til, drikke meg full med kamerater og spille på harde livet.
Lolo var konge spill ja..

jeg har noen roms og emulatorer på geirsnintendo.cjb.net