Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1455
Sitter her på skole og har prosjekt uke..
Skal ha om subsidier i landbruket, og vi finner veldig lite stoff om det.. Vist det er noen som vet om en side der jeg finner konkrete ting om subsidier i landbruket så si i fra m'kay??

Dette er tungt stoff asså
Trådstarter
Good!! Håper du finner noe, men det ser ut som det løsner litt nå..
Skal faktsik snakke med Sponheim etterpå
Skal jeg slenge noe drit til han fra dere??
Better than thou.
Sponheim the man? Ikke faen. Sponheim har skjønt det! (Ang. svenskehandel.)
Trådstarter
Joa, skal faktisk ringe han men jeg nekter så vi må få noen andre på gruppa til og gjøre det
Jeg vet om en fyr som ga Potetgull til Bondevik, gjør din del ring Sponheim og si at han er en Arogant Jævel og at han egentlig burde holde kjeft!
Opprinnelig postet av TeQniC
Joa, skal faktisk ringe han men jeg nekter så vi må få noen andre på gruppa til og gjøre det
Vis hele sitatet...
Hvorfor nekter du? du må jo ta sånne sjanser når du får de ;D
Trådstarter
Opprinnelig postet av mia\


Hvorfor nekter du? du må jo ta sånne sjanser når du får de ;D
Vis hele sitatet...
Nei faen.. Klarer ikke ordlegge meg jeg da..
Blir bare rot da...
Gå til http://home.online.no/~fridem/libera...1999-1218.html og kontakt fyren så kan jeg garantere at du får masse feedback om hvorfor landbrukssubsidier er bortkasta penger og umoralsk!

Hils ham fra Rune!
Trådstarter
Opprinnelig postet av Gjerrigknarken
Gå til http://home.online.no/~fridem/libera...1999-1218.html og kontakt fyren så kan jeg garantere at du får masse feedback om hvorfor landbrukssubsidier er bortkasta penger og umoralsk!

Hils ham fra Rune!
Vis hele sitatet...
Takker takker
Har sendt han Bent en mail nå...
Håper han svarer/svarer fort for vi har dårlig tid