Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1158
Pave Johannes Paul har deltatt i tre djevelutdrivelser under sine 23 år i pavestolen. Den siste fant sted så sent som i høst, opplyser en av Vatikanets ledende djevelutdrivere.
Vis hele sitatet...
mer på dagbladet.no

Noen som mener at fundamentalistiske muslimer er ille?

Og for å gjøre dette litt politisk, så nevner jeg bare at vi har en prest til statsminister...

[EDIT: fixet URL tag]
Hvis alle djevlene i universet blir drevet bort, hva skal da de gale kristne true folk med da?

Jeg synes også at vi bør kunne være såpass tolerante i dagens samfunn at vi kan akseptere alle, også smådjevler og paven.

Men uansett så er paven 175 år gammel, har parkinsons og er nok ikke helt frisk mentalt heller

Jeg er ganske sikker på at hvis jeg skulle begynt å drive djevler ut av folk, så hadde det ikke tatt lang tid før jeg hadde blitt lagt inn på psykiatrisk avdeling

BTW! Det stod at paven har vært med på djevelutdrivelse 3 ganger, jeg vil nå tro at det var paven som blei forsøkt reddet.
For hvem vil vel ikke være et bedre mål for djevler enn paven himself?

Sist endret av Xtrax; 19. februar 2002 kl. 10:04.
Opprinnelig postet av Xtrax
Hvis alle djevlene i universet blir drevet bort, hva skal da de gale kristne true folk med da?
Vis hele sitatet...
Allt dette med Jesus og Satan er bare piss preik... Det er akkuratt som med Julenissen.

Så enkelt er det.


Gud, Satan og Julenissen er bare noe foreldrene bruker for å få makt over barna sine... That's all......
Satan er bare en unskyldning for og slippe unna.

Det var ikke meg Djevelen fikk meg til og gjøre det!! Vi ateister vet ihertifal at det ikke er Belsebub som står bak vær udåd som blir begåt her i verden.


Det er bare mennesker, de er onde nokk uten Lucifer.
weeee=) enda en som har skjønt det=)
ja.... kristendom er noe dritt. jeg kan foreksempel fortelle at da jeg var liten så ___TVANG___ foreldrene mine meg til å gå på søndags skolen.... snakk om kjedelig... HUFFFFFFFF... til og med matteprøver var mere gøy enn det.

jeg husker også spesiellt ett tilfele da jeg tok sykkelen min og stakk av. men det hjalp sevfølgelig ikke for det eneste som skjedde var at pappa kom etter meg med bil... det vil si at han fant meg til slutt. og så var det rett tilbake til denne fordømte søndags skolen....

så jeg har gjenomgått endel pga. dette kristen pisset.