Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1628
Hei, har en gammel Xbox 360 Arcade, vet noen om denne vil klare GTA V uten problemer? hørt litt rundt at de gamle konsollene sliter litt ekstra, stemmer dette?

Trodde både de nye(Slim) og de gamle hadde samme specs.
Har du nok lagringsplass? du trenger minst 8 gb som skal lastes inn på konsollen.
Sitat av Uklar Vis innlegg
Har du nok lagringsplass? du trenger minst 8 gb som skal lastes inn på konsollen.
Vis hele sitatet...
Har en ekstern harddisk jeg kan bruke
Dette tror jeg ikke skal bli noe problem? Har selv xbox arcade, har aldri hatt noen problemer jeg med noen av mine spill. Aldri hørt om denne problemstillingen før. En xbox 360 er en xbox 360 såvidt meg bekjent
Tror ikke det er noen ytelsesforskjeller på x360. Har dog bare hatt Rolls Royce-utgavene av konsollen (Elite og Slim), og har aldri merket noe. Skal dog sies at en kompis på Arcade brukte og lagge noe helt ekstremt.
Spurte på gamestop, og de sa at det går helt fint.
Spesifikasjonene er de samme på alle modellene, kun lagringsplass som er forskjell.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg har den svarte xbox slim, kjøpte gta v i dag men
Jeg har bare 3 GB ledig.
Er det virkelig så lite plass på den ?
Sitat av Uklar Vis innlegg
Har du nok lagringsplass? du trenger minst 8 gb som skal lastes inn på konsollen.
Vis hele sitatet...
What? Siden når måtte man lagre noe på konsollen?

Det har ikke jeg fått med meg.
Sitat av Sinken Vis innlegg
What? Siden når måtte man lagre noe på konsollen?

Det har ikke jeg fått med meg.
Vis hele sitatet...
Har hatt xbox siden første men har aldri måttet installere
Spill(før nå)
Men det viser seg at jeg bare har 3GB på min
Xbox slim...kan dette stemme eller er det noe jeg overser ?
Sitat av Pattababy Vis innlegg
Har hatt xbox siden første men har aldri måttet installere
Spill(før nå)
Men det viser seg at jeg bare har 3GB på min
Xbox slim...kan dette stemme eller er det noe jeg overser ?
Vis hele sitatet...
Bla.a Elkjøp selger 320GB harddisker til 850 kr.
Eller kjøp en 16gb USB penn til ca en hundrings. Har slim'en på 4gb selv.
Jeg blir fortalt nå, etter å ha annskaffet meg en PS3, at jeg kan bruke min gamle Xbox 360 fra 2007 for å spille GTA V.
Sitat av hodgeyboy Vis innlegg
Jeg blir fortalt nå, etter å ha annskaffet meg en PS3, at jeg kan bruke min gamle Xbox 360 fra 2007 for å spille GTA V.
Vis hele sitatet...
Du trodde ikke at det ville funke på din 360 bare fordi den er fra 2007?