Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1188
for en tid siden hadde jeg et nummer man kunne slå for å bli ringt tilbake med en gang man hadde lagt på røret. tror det var noe *# ting. noen som vet?

noen som vet om noen andre "koder" man kan prøve seg litt med?
for å ringe med skjult nummer kan du slå *31#telefonnummeret

fungerer også fra betalboxer
er bare å sjekke i telefonkatalogen.
var det ikke #21# ?
står slike ting i telefonkatalogen?
Er denne tjenesten installert da? Husker jeg satt å rota med noe sånt i Tadkom en gang.
ja den funker som regel, gjorde såfall det for mange år siden.
tadkom?hva er det?
Forsvarets Taktisk, digitale
kommunikasjons-system
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hos meg er de tkn *31* som funker
for en tid siden hadde jeg et nummer man kunne slå for å bli ringt tilbake med en gang man hadde lagt på røret
Vis hele sitatet...
Ringt tilbake, ringt tilbake av hvem?
Han tenker vel på tjenesten at om man ringte til noen som allerede satt i en telefon, kunne men legge igjen nummeret sitt og en forbindelse ville bli opprettet med engang personen som ble ringt til la på røret. Det ringte da i begge ender

Så vidt jeg vet la de ned tjenesten fordi gamle damer(og andre u-tekniske) ikke skjønte seg på det.
Opprinnelig postet av nidaroz
Er denne tjenesten installert da? Husker jeg satt å rota med noe sånt i Tadkom en gang.
Vis hele sitatet...
Den finnes i telenettet i Forsvaret ja. Det finnes en del tele->radio overganger f.eks. på biler man vil ha tak i.
det jeg tenkte på var at visst jeg plukker opp tlf røret mitt, slår et nummer og legger på så tar det et par sekunder så ringer min telefon.

en ganske så unyttig funksjon, men jeg trenger den.