Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 940
Heisann!

Har ei frustrert kone som ikke får tatt bilder med mobilen sin fordi "plastikkglasset" som beskytter kameralinsen og blitzen er blitt herpa av å ligge i lomma.

Og ja, jeg skrudde ifra dekselet og tok bilder for å bekrefte at det er årsaken til de uklare bildene.

Prøvde å rense begge sider av dekselet, men det ble bare verre. :/ det er tydelig at slitasjen er for stor til at man kan gjøre noe for å utbedre den.

Kan noen peke meg i retning hvor jeg eventuelt kan få kjøpt nytt, eventuelt hvor dyrt det og om det er verdt kostnaden? Og hvis det finnes noe som erstatter dette dekselet samtidig som det erstatter det gamle batteriet med et av høyere kapasitet så hadde det vært bonus.

Eller hvis noen har et godt tips til hvordan dette kan "fikses" eller om noen vet om en "provosorisk permanent" løsning tar jeg gjerne imot forslag. Har vært inne på tanken å prøve å sprette ut linsebeskyttelsen og erstatte med noe annet.

Ser frem til gode svar!

Takk på forhånd peeps!
Batteri kan du finne her: http://www.multicom.no/Galaxy-S-II-E...t-p/c/p4160885
Batteriet anbefales sterkt, bytten for en måned siden selv.

Det billigste alternativet for linse er vel å finne noen med defekt telefon som du kan ta fra, men antar du kan maile samsung.
Sitat av Mkvarner Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Takk, det trengte jeg å