Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  61 5691
Tenkte jeg bumpa denne tråden med en melding til alle [COLOR="Red"]Onecall[/COLOR] brukere!

Nå kan du gå over til Onecall Gavepakka! Da ringer du, sender sms, mms og bruker datatrafikk SÅ MYE DU VIL resten av året for den nette sum av 199,- http://www.onecall.no/abonnement/gavepakka.php

Når året er endt så går du automatisk over til Folkepakka, eller til et annet som du selv velger.

Ikke dumt
Sist endret av tafsern; 30. september 2010 kl. 12:12.
Sitat av tafsern Vis innlegg
Tenkte jeg bumpa denne tråden med en melding til alle [COLOR="Red"]Onecall[/COLOR] brukere!

Nå kan du gå over til Onecall Gavepakka! Da ringer du, sender sms, mms og bruker datatrafikk SÅ MYE DU VIL resten av året for den nette sum av 199,- http://www.onecall.no/abonnement/gavepakka.php

Når året er endt så går du automatisk over til Folkepakka, eller til et annet som du selv velger.

Ikke dumt
Vis hele sitatet...

Bestilte meg denne igår

Direkte genialt ^^,
Sitat av Blackkoz Vis innlegg
Bestilte meg denne igår

Direkte genialt ^^,
Vis hele sitatet...
Magisk __
Sitat av tafsern Vis innlegg
Tenkte jeg bumpa denne tråden med en melding til alle [COLOR="Red"]Onecall[/COLOR] brukere!

Nå kan du gå over til Onecall Gavepakka! Da ringer du, sender sms, mms og bruker datatrafikk SÅ MYE DU VIL resten av året for den nette sum av 199,- http://www.onecall.no/abonnement/gavepakka.php

Når året er endt så går du automatisk over til Folkepakka, eller til et annet som du selv velger.

Ikke dumt
Vis hele sitatet...

Ok srsly dette virker for godt til å være sant.. Noen ting en burde vite som en ikke ser med en gang med dette abonnent?
Sist endret av TunedHaZe; 30. september 2010 kl. 12:40.
Sitat av TunedHaZe Vis innlegg
Ok srsly dette virker for godt til å være sant.. Noen ting en burde vite som en ikke ser med en gang med dette abonnent?
Vis hele sitatet...
Det eneste du må tenke på er at utenlandssamtaler har vanlige priser og at de reduserer datatrafikkhastigheten din om du overgår 5GB i løpet av en måned.

Ellers er det så sant som det sagt
Sitat av tafsern Vis innlegg
Det eneste du må tenke på er at utenlandssamtaler har vanlige priser og at de reduserer datatrafikkhastigheten din om du overgår 5GB i løpet av en måned.

Ellers er det så sant som det sagt
Vis hele sitatet...
Da ser det ut som et alternativ jeg virkelig skal vurdere, takker for at du opplyste oss om dette
Begynner å bli litt irritert over at jeg bandt meg til telenor i Juli.

Edit: Post 666.
Sist endret av Waffaz; 30. september 2010 kl. 14:02.
Sitat av TunedHaZe Vis innlegg
Ok srsly dette virker for godt til å være sant.. Noen ting en burde vite som en ikke ser med en gang med dette abonnent?
Vis hele sitatet...
Det koster for videotelefoni... Men tviler det er noe folk bruker.

Ellers er all bruk innenfor norges grenser, gratis.
Sitat av unify Vis innlegg
Sliter seriøst med å finne et abbonement som blir billig for meg som iPhone-bruker. Trenger billig datatrafikk og sms, men det er jo helt umulig å finne. Kjører netcom flexitalk med SMS-mania nå. Får regning på sånn 700 der det meste er data-trafikk.
Vis hele sitatet...
Netcom sin store surfepakke koster i utgangspunktet 249 pr. måned for ubegrenset datatrafikk, men du blir satt ned i hastighet etter 6GB. Jeg fant riktignok ut at man får det for 125 kr/mnd om man oppretter nytt abonnement, så jeg ringte derfor inn til kundeservice og ba dem aktivere det (til 125kr/mnd) på mitt eksisterende Flexitalk-abonnement. Fungerer veldig bra det.
Sitat av unify Vis innlegg
Men det som verre var, er at jeg får ikke registrert meg. Jeg er under 18, og de krever fødselsnummer.
Vis hele sitatet...
Du ahr da et fødselsnummer?!.. Skjekk passet ditt
Sitat av Jolla Vis innlegg
Du ahr da et fødselsnummer?!.. Skjekk passet ditt
Vis hele sitatet...
Man må være over 18 år for å tegne abonnement i Norge. Men det ser ut som det løste seg, da han skriver at han registrerte det på sin far i stedet.
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Sitat av tafsern Vis innlegg
Tenkte jeg bumpa denne tråden med en melding til alle [COLOR="Red"]Onecall[/COLOR] brukere!

Nå kan du gå over til Onecall Gavepakka! Da ringer du, sender sms, mms og blablabla
Vis hele sitatet...
Tele 2 har tilsvarende tilbud for 189,-

http://www.tele2.no/mobil/superdeal.html

Ut året gratis.