Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1073
Hei!

Jeg kom til å tenke på et bilspill jeg spilte på nintendo eller super nintendo for mange år siden. 4 spillere kunne spille samtidig, og i veibanen lå det bl.a gullsekker.. Noen som vet hva dette spillet heter?
http://en.wikipedia.org/wiki/Rock_N%27_Roll_Racing
SNES

Fond memories ifra det selv 4player, gullsekker, liv, olje, raketter, osv.
Sist endret av møkk; 4. oktober 2008 kl. 00:48.
Hmm. Det står der at man kunne spille opptill 2 spillere.. I det spillet jeg snakker om kunne vi spille 4 spillere samtidig. Men det kan da ikke finnes så mange slike spill så det må vel nesten være dette spillet..?
Oh? Trodde det var 4player
Men ta en titt på youtube, så ser du jo film av det. Så ser du om det ser kjent ut Men det er ihvertfall det eneste jeg kom på i farten.
Er verdt å teste det selv om det kanskje ikke er det du er på utkikk etter, brukte mange tider med dette back in the days.
Da er det avgjort. Det var ikke det spilet jeg leter etter. Men takk for hjelpen anyway! Det spillet jeg leter etter så vi banen og bilene ovenifra...
Var det et spill hvor en kjørte på en bane lagt av sand, så var det ofte humper og eller søleputter en kjørte nedi å plukket opp nitros? Husker ikke om det var gullsekker, men _tror_ også dette var 4 player, men jeg vet ivertfall at en så ovenfra og ned i kameravinkel på dette. Har lett etter det spillet selv men vet ikke hva det heter.

Hmm.. fant endelig spillet. Men ser ut som dette også blir sett ifra siden på en måte. http://www.youtube.com/watch?v=PJ6vmEdehTQ

Oooooh, dem har ivertfall sekker med gull der
Sist endret av møkk; 4. oktober 2008 kl. 10:38.