Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  57 7229
jeg fikk i meg noe hasj forrige helg, men jeg aner noe ugler i mosen!
dette skulle liksom være super hasj fra amsterdam (sjokolade hasj)
men jeg å en kompis røya ca 6g tilsammen og merka faktisk ikke noe spesielt + at det luktet ikke helt bra av det, jeg lurer på om noen som vet / har noe info om hva det kan være i greiene, så jeg ikke røyker mere og sendes på sykehus, kan jo være bøffa ut med plastikk for alt jeg vet.
Dead Man Walking
Thysanoptera's Avatar
Er sikkert bare dårlig hasj. Jeg har aldri sett noe hasj som er bøffa ut, med unntak av gummi som noen prøvde å selge som svarting, men det var jo ikke akkurat vanskelig å oppdage... Kan hende den er vannskadet eller tappet for olje? Utbøffa hasj er vel heller en myte...
Trådstarter
4 0
altså jeg har sett bøffa ut hasj før, men dette er ikke akkurat det samme, det er liksom sjokolade hasj men det er noe som er galt helt sikkert.
du RØYKA 6gram fordelt på 2 pers og merka egentlig ikke stort?(20tegn!) hva f... røyka du a?? Sikker på at det ikke var sjokolade eller bark for den slags skyld?

Nei det her har jeg vanskelighet for å tro på ass!
Re-member
Drix's Avatar
Høres ut som vanlig sjokolade mer enn hasj spør du meg men..
Trådstarter
4 0
ja det var 6 g delt på 2 stk ja.. 3g på hver ca, å vi merka faktisk ikke stort nei for å si det sånn.. hvorfor ellers tror du jeg laga denne posten da?
Da kan du ikke ha røyka hasj.. To personer røyker ikke 6gram på en kveld.. det går ikke om du ikke spiser det i en brownie eller no. 3gram.. tenk selv a man.. vanlige folk er stein på mellom 0,5 og 1,0gram og ikke 3.. Nei.. du har blitt lurt trill rundt..
Dead Man Walking
Thysanoptera's Avatar
MysterialPhysco: Kommer litt ann på hvor innrøyket denne personen er da, så det er fullt mulig å røyke 6g på en kveld jo.
Sitat av MysterialPhysco
Da kan du ikke ha røyka hasj.. To personer røyker ikke 6gram på en kveld.. det går ikke om du ikke spiser det i en brownie eller no. 3gram.. tenk selv a man.. vanlige folk er stein på mellom 0,5 og 1,0gram og ikke 3.. Nei.. du har blitt lurt trill rundt..
Vis hele sitatet...
Er da ikke noe problem å røyke 6 gram med skikkelig god tjall på en kveld... Gjør det normalt ikke men klarer det fint alene hvis jeg går inn for det.. Blir helt ødelagt riktignok men.. Det går ann..

Og ja, han har blitt lurt trill rundt. Skal ikke trenge mer enn ca 0,1 for å bli godskev..
Buffa ut hasj har jeg aldri engang hørt om, at dere ikke ble wasted på 6g sier litt om hva slags (ikke eksisterende) tilgang dere har på shitt.

Skaff dere en fast dealer enn idioter dere møter random på gata, slipper man problemer som dette.
Lukt på bønna og brenn den, tar den ikke fyr er det ikke mye olje i. Nesa er din beste venn, kan som regel slippe unna dritt bønne viss du bare tar og tester disse to tingene.

PS: går fint 6 g på en kveld
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Det var noe piss som florerte i trondheim rundt sist vinter, den fikk fort navn som "plastic fantastic" osv..
Den lukter nesten ingenting, er hvitere mot kjernen, utrolig tørr, og når du varmer den så begynner hele
klompen å boble og syde som om det er sjokolade du står å smelter.
Får en fæl plastikk/petroleum ettersmak, som ikke kan være bra for helsa..

Ble litt skev av den, men du måtte røyke _mye_
Sitat av Dodecha
Det var noe piss som florerte i trondheim rundt sist vinter, den fikk fort navn som "plastic fantastic" osv..
Den lukter nesten ingenting, er hvitere mot kjernen, utrolig tørr, og når du varmer den så begynner hele
klompen å boble og syde som om det er sjokolade du står å smelter.
Får en fæl plastikk/petroleum ettersmak, som ikke kan være bra for helsa..

Ble litt skev av den, men du måtte røyke _mye_
Vis hele sitatet...
Hehe, høres ut som den jeg var så uheldig å fikk 8g av her det..

Skulle ha for 500 spenn, dealern hadde hatt veldig bra hele tiden før.. Skulle få 8 for 500 for var bare "standard" sa han. Hadde ikke tid til å lukte eller kjenne på den, men den så bra ut. Mørk og fin og virka ganske sticky. FY faen for noe dritt.. Fikk en liten buzz etter 2g.. Fyren skylder meg fremdeles 8g med godbeis etter den episoden. :/ Men bastarden har forsvunnet..
Uhm.. ALL hasj du får tak i i Norge er stort sett "bøffa ut" som dere kaller det. Soap kalles det, og den soapen vi får i Norge er faktisk ikke så ille i forhold til den de får i England, bl.a..

Det har blitt mer og mer vanlig de siste årene, og gjelder nå omtrent all sånn "vanlig" boblehasj du får. Noen som husker hvordan boblingsen var for 6-7 år siden, da man nesten aldri fikk tak i den? Det var noe helt annet. Nå har omtrent all hasj et eller annet i seg som får den til å boble..

Omtrent all hasj er i utgangspunktet blandet litt ut, fordi stort sett all hasj opprinnelig er i pulverform (med unntak av noe av det aller beste). Man blander den ut med bivoks for å få den til å henge sammen. Men det som har skjedd de siste årene går langt forbi praktiske hensyn, det er kyniske drittsekker som tjener seg rike på deg og.. vel, ikke meg lenger, for jeg kjøper aldri sånn hasj lenger.

Du kjenner stort sett med én gang om den er blanda ut eller ikke når du mekker den.. Sånn soap fantes omtrent ikke før tusenårsskiftet, ikke her i Norge iallefall.. Da fikk vi bare den dårligste marocen. Nå får vi noe som en gang har vært ok hasj, blanda ut til det ugjenkjennelige..
Kan jo hende at det enten har blitt noe fucka med frakten (f.eks ved at det har kommet søl og annet dritt på noen av platene) noe som jeg selv har vært borti.. Ellers så kan det jo hende at dealern din har tappa alle sakene for THC,noe som virke urealistisk.. Er nok heller elendig tjall...
Hehe det kan godt ver at det var fiske olie det var en del av det her for ei stund siden...
Det ser heilt ut som "Tjall" men det tar ikke fyr og det klomper seg utrolig mye, det lukter heller ingenting viss det ikke er spruta på litt hasj olie da...
Sitat av mxyzptlk
Uhm.. ALL hasj du får tak i i Norge er stort sett "bøffa ut" som dere kaller det. Soap kalles det, og den soapen vi får i Norge er faktisk ikke så ille i forhold til den de får i England, bl.a..

Det har blitt mer og mer vanlig de siste årene, og gjelder nå omtrent all sånn "vanlig" boblehasj du får. Noen som husker hvordan boblingsen var for 6-7 år siden, da man nesten aldri fikk tak i den? Det var noe helt annet. Nå har omtrent all hasj et eller annet i seg som får den til å boble..

Omtrent all hasj er i utgangspunktet blandet litt ut, fordi stort sett all hasj opprinnelig er i pulverform (med unntak av noe av det aller beste). Man blander den ut med bivoks for å få den til å henge sammen. Men det som har skjedd de siste årene går langt forbi praktiske hensyn, det er kyniske drittsekker som tjener seg rike på deg og.. vel, ikke meg lenger, for jeg kjøper aldri sånn hasj lenger.

Du kjenner stort sett med én gang om den er blanda ut eller ikke når du mekker den.. Sånn soap fantes omtrent ikke før tusenårsskiftet, ikke her i Norge iallefall.. Da fikk vi bare den dårligste marocen. Nå får vi noe som en gang har vært ok hasj, blanda ut til det ugjenkjennelige..
Vis hele sitatet...
Bare å skaffe seg en dealer som har bra saker så slipper man problemstillingen..

Og såvidt jeg vet så er tjallen vi har i Norge blant den beste man får (sånn bortsett fra der den blir laget da seff..)

I england går det vel mye i homegrown pot akkurat pga problemet med "soapbars"..

Anyway, trådstarter: Skaff deg bedre kontakter.. Får aldri dårlig av mine kontakter.. Og hadde det skjedd så hadde kontaktene fått den tilbake med en gang..
Selvfølgelig kan dere ha hatt uflaks og fått tak i dårlig shit, men om dere røyka en 3'er hver, skulle dere ha merka det..

Jeg røyker sjeldent, og kjøper enda sjeldnere. Har kjøpt kanskje 20 ganger eller noe og nesten alle gangene har det vært god hasj, men har hendt at den har vært veldig dårlig og.

TIPS:
Om hasjen ikke lukter noe, ikke røyk den..
Om hasjen bobler of freser når du brenner den, ikke røyk den.

Ta en titt på denne siden og les om "kriterier" til hasj og gress. aka: "Brunt" og "Grønt"

http://www.normal.no/
Pope: Halvparten av shitten jeg kjøpte i amster boblet og freste, skulle jeg ikke kjøpt den?

Trådstarter har kun funnet seg en retard av en dealer, og som nevnt tidligere i tråden så har vi i Norge høy kvalitet på hasjen vår.
Trådstarter
4 0
altså jeg kan ikke bare droppe bort 50g når jeg først har kjøpt det..
tror heller jeg are hustler en liten kid ellerno..
Viss tjallen jeg skal kjøpe ikke bobler og freser så kjøper jeg den ikke.
Problemet er at mye av hasjen man får tak i i dag er tilsatt stoffer som får den til å boble og frese.

Før var bobling et kvalitetsstempel, nå bobler omtrent alt. Men har man erfaring er det lett å se og kjenne forskjell på jukseboblings (soap) og ordentlig boblings. Omtrent all hasjen jeg kjøper er også ordentlig boblings, men denne er som regel hentet rett fra Marokko eller Nepal.
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Her får man tak i "boble" hasj som dere kaller det bare av og til. Og hver gang det er noe sånt her så synes de som kjøper den att den er bra og kansje litt bedre enn vanlig. Har aldri sett/kjent hasj som ikke lukter granskog når du fyrer på den. Må vær sånt man får tak i en annen plass i landet. Har hørt om dårlig og god hasj men aldri utbøffa.
Sitat av z10an
Her får man tak i "boble" hasj som dere kaller det bare av og til. Og hver gang det er noe sånt her så synes de som kjøper den att den er bra og kansje litt bedre enn vanlig. Har aldri sett/kjent hasj som ikke lukter granskog når du fyrer på den. Må vær sånt man får tak i en annen plass i landet. Har hørt om dårlig og god hasj men aldri utbøffa.
Vis hele sitatet...
Den boblingsen som kommer hit er alltid genial. Men er ikke så alt for ofte at den kommer..
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Høres kjent ut det der, jeg og to kompiser hadde kjøpt oss en firer brunt.
Dro vi hjem til han ene der. Jeg mekka opp en johnny på ca 0.7 kanskje.
Vi røyka den uten å kjenne noe, mekka en til uten noe effekt...
Da tok vi fram bøtta å fyrte opp resten på kjappe bøttetrekk uten å kjenne noe.
Jeg vil nok tro at det er (vann)skadet hasj( altså dritt).

Det er fult mulig og røke 3 g med forholdsvis god hasj i løpet av en kveld.
Hvis du har røyket en del år såvet du det, en femmer holder ikke lenge.


ANG. å bøffe en kid er ikke noe som kommer høyt i kurs ( kalles Drittsekker de som driver med det). Må nok lære av DINE feil og sjekket kvalitet FØR du kjøper.
Jeg har lært den tunge vei jeg og.


Nå noen tips hva du kan gjøre med buten

Dårlig hasj kan brukes til te, supper, bakevarer eller bland den ut i aceton(eller lign) sil vekk planterester, damp vekk løsemiddlet og du har ren cannabisolje.

fint å smøre på rulllingsen eks med q-tips pinne(ta bort vatten)

Sitat av mxyzptlk
Problemet er at mye av hasjen man får tak i i dag er tilsatt stoffer som får den til å boble og frese.

Før var bobling et kvalitetsstempel, nå bobler omtrent alt. Men har man erfaring er det lett å se og kjenne forskjell på jukseboblings (soap) og ordentlig boblings. Omtrent all hasjen jeg kjøper er også ordentlig boblings, men denne er som regel hentet rett fra Marokko eller Nepal.
Vis hele sitatet...
Så dette svaret og må si meg enig, jeg blir meget skepisk når noen snakker om boblings nå for tiden.
Grønt er tingen

En venn av en venn opplevde noe lignende. Han hadde kjøpt noe som så ut som vanlig brunt, kjentes ut som vanlig brunt, men som ikke luktet, og ikke pulveriserte seg ved varme. Vet ikke hva det var, men en veldig god kopi var det nå hvertfall, utseendemessig i det minste.

Når det gjelder det som ble sagt om utblanning av hasj vil jeg bare få legge til at det at hasjen blir blannet med bildekk og andre skumle saker mest sannsynlig er en myte. Det var et intervju med en eller annen oslo-politimann innenfor narkotika-etaten, og han hevdet at dette aldri var påvist i noen hasj de hadde analysert.
Plast i hasj har jeg alltid trodd at var en myte, uten at jeg har noen bevis på det. Klart at mange av de gutta som eksporterer tonnevis med hasj er forretningsfolk av det heller kyniske slaget i en bransje hvor det ikke akkurat finnes regler for tilsetningsstoffer.

På engelsk har man uttrykket "mystery meat" som viser til dårlig hasj med fæle greier tilsatt for å øke vekt og lønnsomhet.

Å røyke hasj som bobler og lukter plastikk eller petroleum er bare dumt etter min mening. Skaff deg heller andre kontakter, røyk pot eller begynn å dyrke selv. Det er ikke verdt helsa å røyke dårlige greier.
Helt bak mål du eller? 1 gram er nok til å få meg opp i taket, du har røyka sjokolade!

Hvilken sjokolade var det da? Lion, Energie eller, den nye Daim sjokoladen? Den er jo god.
kjøpte 10g med såkalt "hasjmix", bøffa ut shit.. røyka tier'n på en kveld, 4 stykker.. ble litt fjern men ikke store greia. de greiene har gått rundt i trondheim, er skikkelige dårlig så pass på!
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
(offtopic, men jeg maa faa ut litt aggresjon)
Er i Portugal for 0yeblikket - der Gipsey´ene gaar rundt og selger "hasj"..
Det ser utrolig bra ut - er fersk - m0rk og godt presset, men det smaker jule krydder og det vil ikke brenne.

Jeg har blitt lurt 2 ganger, der jeg fikk se/lukte og kjenne paa f0r jeg kj0pte. Det lukter ingen ting f0r du tar av "orginalplasten", derfor er det vanskelig aa d0mme hvorvidt det er hasj eller ikke.
Jeg har brukt 100€ paa crap!
Det nekter aa brenne opp, det smaker krydder og brenner som stearin (drypper).

Hvordan de klarer aa lage det er jeg ikke sikker paa. Men jeg snakket med en kar som fortalte at de brukte krydder, blader og sjokolade (faktisk) til aa haand presse det. Det er hjemme mekket paa kj0kkenet og politiet her nede gidder ikke ta de engang, for de vet at det ikke er hasj.

Jeg var dum og naiv f0rste og andre dagen - men jeg advarer dere - ikke kj0p hasj i Portugal ( eller noen andre steder, det er forbudt vet dere ) det er 99,9% sjanse for at det er b0ff..

Repeat:
Det ser bra ut - m0rk og fyldig med lysebrune skjaer - orginalplast klistret over - tjukk og/eller tynn - myk og fersk - osv.
Egentlig alt som karaktiserer GOD hasj - noe det ABSOLUTT ikke er.
Forbanna sig0ynere..
Sist endret av spQ; 21. august 2006 kl. 14:46.
Jeg har kjøpt gall i syd-Europa før, og ble skev som faen.. - ikke kjøp hasj av signøyerene, kanskje?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av voktern
Pope: Halvparten av shitten jeg kjøpte i amster boblet og freste, skulle jeg ikke kjøpt den?

Trådstarter har kun funnet seg en retard av en dealer, og som nevnt tidligere i tråden så har vi i Norge høy kvalitet på hasjen vår.
Vis hele sitatet...
Det gjorde jo den jeg og kjøpte der, men ikke sånn som denne, hele greia este seg opp som deig og du kjenner jo en stor forskjell på lukta. I tillegg ble man jo ubeskrivelig på panna fjern av amsterdam hasj og...
6 Gram var for jævli mye? check yoself before you wreck yourself
Helt riktig som Dodecha sier her. Var i vinter/høst så gikk det rundt noe dritt her som var helt urøykelig. Når jeg forsøkte å varme det opp å skulle blande det med tobakken så var det helt umulig å mixe det sammen. Ble bare gigantisk kickere som blir liggende i stappet.

Ble du fjern i lang tid etter du røyka det Dodecha? Selv ble jeg fjern i 5 min maks etter jeg innhalerte skiten der.
Heh, Vi trenger vel ikke skrive saa mye mer:b topicstarter ble vel lurt trill rundt, men de som sier det er umulig og r0yke 6g paa en kveld tar saa feeil

Det er fult mulig og ta 6g paa en kveld, ikke at det er aa anbefale men det er iallefall 100% mulig.
Og ja, det er mye shiit som ikke holder maal rundt om i europa, Men naar det er sagt saa har jeg aldri opplevd og kj0pt daarlig hasj her i Norge. Hasjen vaar er utrolig bra i forhold til mange andre steder rundt om i europa!

Skaff deg kontakter som er til a stole paa
Har hørt litt om denne sjokolade hasjen. Men de fleste som skal kjøpe seg sånt sjokolade hasj som kommer fra amster'n blir somregel bøffa.

Skal man ha god hasj/pot, så lønner det seg og lage det selv. Denne sjokolade hasjen smaker ikke sjokolade i det heletatt. Men den er utrolig god å holde på med.


Den heter "Choco Skuff"

Origin: Skuff pressed from nederwiet grown in the Netherlands. Probably created from an ice-o-lator process.
(Mer om det her)

Look: "Golden brown", this skuff looks much more darker than most skuffs which tend to be lighter green or yellow. This is more like a super polm colour; seriously oily in content, yet you can still see the "grainy" trichomes even in this photo!

Smell: Minty-pine and very softly green skunk smelling. It's not just "in the name", but there is really a light chocolate scent like crushed cocoa beans that have been dried and sieved.

Taste: Being the curious cat I am, I bit off a little corner of this hash and it "melted in my mouth". the little grits that were left behind were also skunky with a "chocolate twist"!

Effects: Spacey, trippy, dizzying high. I think I smoked too much. Earlier I toked some and was mildly buzzed. This time I put it in a vapouriser and packed a fat-ass bowl... Whoops, a little TOO much as I started getting sick in my belly; "wait mate, kick back and watch Discovery Channel for awhile". A show about Submarines - "Sharks of Steel" followed by the History of Maoist China had me back to earth after a 2 hour orbit. Phewwww! This gear is potent.

Overall: I usually don't dig skuffs so much because they are always a bit damp and contaminated but this was like fine polm in many ways and that's cool for a change. With most skuffs, you have to smoke 'em in spliffs but this was quite right in the vapouriser which is rare! This is also great to smoke in a water pipe; it lights up easily and stays burning with a big blazin' cherry that requires no re-lighting. Ideal for bubblers with deep bowls like mine at home.

http://home.no/ttib/Private/choco_skuff_chocolata_hashish.jpg
Sist endret av tomiz; 21. august 2006 kl. 18:22.
jeg og den frekkemannen her inne røyka MYE mer enn 6g på en kveld. no problem.
Det er sannsynligvis blanda ut med kvistlakk, har vært borti det selv, og det er bare å ligge langt unna og for all del ikke røyk det! sikert like skadelig som å dunke bensin eller sniffe lynol osv.. Hvis jeg var deg ville jeg kasta den dritten i dass med en gang og stukket til den retarden som solgte deg det og banka dritten ut av han!! Faen ta sånn drit
Når denne tråden først er dratt opp, så velger jeg å kommentere et utsagn som lød nogenlunde "hasj er egentlig i pulverform, og blandet ut med bivoks for å holde sammen"
Dette stemmer da aldeles ikke!?
Dersom en tar dette "pulveret" eller "trikormene" (muligens en skriveleif der) så er det bare å pakke det inn i f.eks plasten fra en røykpakke, klemme det sammen, teipe tett, ta et ark utpå, teipe dette fast også, dynke pakken i vann så papiret blir vått, putte i ovnen ved X antall grader i X antall minutt, trikormene "smelter", du tar ut pakken, presser den godt og hardt med f.eks kjevle (som en bruker ved baking), pakker av papiret, kaster den i kjøleskapet, tar den ut, river av plasten og VIPS, har man en klump hasj.... UTEN bivoks?? HM...
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Sitat av Absent Mind
Jeg har kjøpt gall i syd-Europa før, og ble skev som faen.. - ikke kjøp hasj av signøyerene, kanskje?
Vis hele sitatet...
Kom ned her til Portugal og pr0v aa luke ut sig0ynere fra "vanlige mennesker".
Det er rundt 30 stykker som kuntenuerlig gaar rundt og pr0ver aa selge hasj.
Sig0ynerene gaar i "fete" klaer og kj0rer mercedes i tillegg til at de slenger drit om alle gipsey´ene som raver rundt ( noe de selv er ).
Jeg sier ikke at det ikke finnes god hasj i syd-europa, jeg snakker om hasj som er b0ffa ut, om det i det hele tatt er hasj..

Offtopic igjen - saa mod - you do what you want -delete-!
Sitat av DonkeyBong
Det er sannsynligvis blanda ut med kvistlakk, har vært borti det selv, og det er bare å ligge langt unna og for all del ikke røyk det! sikert like skadelig som å dunke bensin eller sniffe lynol osv.. Hvis jeg var deg ville jeg kasta den dritten i dass med en gang og stukket til den retarden som solgte deg det og banka dritten ut av han!! Faen ta sånn drit
Vis hele sitatet...
Amen to that! Den eneste måten å sørge for at hasjen i Norge forblir av samme gode kvaliteten som vi har hatt er å IKKE kjøpe dårlig utblanda hasj. Dersom hasj lukter plast eller petroleum når du mekker eller røyker er det fordi hasjen inneholder disse stoffene, simple as that. Ikke noe man bør inhalere akkurat. Sjekk disse trådene fra forumet til everyonedoesit.co.uk for å finne ut stoda til britene. 1 2 3

Siterer en bruker fra forumet der "...watching a mate pull a calculator button out of his half ounce..", det høres jo unektelig ut som en god grunn til å ikke å kjøpe/røyke bøffa ut hasj.
▼ ... over en måned senere ... ▼
høy kvalitet på hasjen?!
lav THC prosent i norsk hasj.
Generelt sett ja, men hvis du er heldig får du tak i rimelig heftige greier her hjemme og...
spiste ostesmørrbrød med brunt i går. funka ikke.. men egentli ikke så rart siden jeg hadde bare pittelitt... men det var god hasj da..
eneste måten å bøffe ut hasj på må vel være å få smelta ut oljen i den..gallen i Norge er da god til tider den
Har vert borti det samme probleme for noen år siden i Stavanger. Noe vi kalte for puck peace. Vi va 2 mann som røyka 5g. Når vi la godviljen til og prøvde å kjenne etter, så var det kanskje noe THC i det, men mann kjenner når det virker. Fant ut senere det var hasj som THC oljen var koket ut av.
vil bare si at den pucken som Dodecha beskriver i sin første post stemmer _utrolig_ bra med noe jeg røykte igår. stemmer hundre 100%! dette burde styres unna. vi skulle selvsagt levert tilbake shitten, men han ga oss litt overvekt og sa at det ikke var no bra greier. hadde vi bare vist at det var SÅ dårligt.
kanskje noen har skrivi detta.. men gidder ikke å lese...

det du har kjøpt er sikkert "henna" eller åssen det skrives... det kan se ut/lukte som hasj, men er ikke det.. det er sånn som pakkis damer bruker å sminke seg me... di bruker d i hennene å sånn... har kjøpt sånnt selv... ikke kjøp a pakkiser da d er veldig vanskeli å se forskjell på d, men hvis du brenner på d, å d løser seg veldig lite, å er ganske hardt, å du får bare vondt i hue istedefor p å bli fjern er d henna....

Edit av mod: Vær så snill å bruk vanlig norsk tegnsetting når du skriver. SMS-språk og dialekt er forbudt!
Sist endret av Tias; 9. oktober 2006 kl. 18:18.
Har opplevd akkurat det samme selv. Var det litt søtlukt av den da?