Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  62 11728
1/10 sigg + 0,25g i PIPE fenger som faen
hehe, eg blei vertfall totalt vekke.. må sei at det funket betre enn bøtte.. eg blei seriøst totalt vekke.. klarde omtrint ikkje røre på meg eingang.. berre satt der å smilte. og allt spant i ring hehe. heilt til eg spydde. da satt eg berre veldig stille resten av kvelden.. synest og eg såg noe som lignet på ein demon i spyet mitt og hehe.. men som sagt. dette var utrulig sterke saker merket eg..
Joint er egentlig misbruk av hasj etter min mening.. vannpipe,pipe,flaske elns er heller og anbefale da får du tatt opp mer i kroppen og du sløser ikke med cash

Du er også høy mye lengre ved røyking md vannpipe / bøtte/flaske istede for å rulle deg et par joints..

~joints ser bra ut på film, men tro meg dt er dårlig utbytte av varene~ kjøp deg heller et par sokker enn å bruke all hasjn i joints
starte på joints er vertfall noe du bør gjere. slik at kroppen ikkje går på ein skikklig smell når du røyker pipe..

da veit du vertfall litt om kva du går til
Sist endret av itZsaiN; 16. juli 2006 kl. 18:50.
Joa, men han har jo sagt at han røyker det gang på gang;P

*prøv noe nytt gutt*
yep. men det er vel nesten det samme som med alkohol. visst man ikkje starter rolig går man på ein kraftig smell.. rusen kan vertfall beskrivest på samme måte, berre du går forbi det stadie der man som regel stopper og drikke for man er dårlig
Sitat av Raebi
Joint er egentlig misbruk av hasj etter min mening.. vannpipe,pipe,flaske elns er heller og anbefale da får du tatt opp mer i kroppen og du sløser ikke med cash

Du er også høy mye lengre ved røyking md vannpipe / bøtte/flaske istede for å rulle deg et par joints..

~joints ser bra ut på film, men tro meg dt er dårlig utbytte av varene~ kjøp deg heller et par sokker enn å bruke all hasjn i joints
Vis hele sitatet...
Ett gram god hasj i en joint er nok til å gjøre tre personer godfjern. Dessuten smaker joint mye bedre, og er samtidig snillere mot lungene. Joint og vapouriser i IMO de beste alternativene. Rusen kommer sigende, og føles venligere.

Til emnet: I går hadde jeg en rar opplevelse. Jeg røyket ei bøtte laget av ei enliters Cola-flaske og ei maispipe ganske tidlig på dagen. Jeg ble styggfjern og hentet meg ei spybøtte og la meg på senga. Når man føler at det kan gå galt, gjør det som oftest det. Iallfall i mitt tilfelle. Jeg spydde ca. tre ganger og sovnet (standardprosedyre når jeg har røyket for mye).

Tidligere har jeg røyket både ei og to bøtter i tillegg til bong uten at det har gått galt. Dette var nok et engangstilfelle.
heilt einig med Lim.
eg personlig liker best joint. synest det er mykje lettere og kontrollere det da.
derfor eg ambefaller dei og starte på det. er og som sagt mykje snillere med lunger. kjenner at lungene ikkje liker trekkene med pipa hehe
Jeg har spydd bare en gang jeg.
Men når jeg begynner å bli kvalm drikker jeg brus eller spiser godteri, mener på at sukkeret gjør deg mer nykter å da forsvinner kvalmhet følelsen.
Så er det bare å fyre en til
vel noen ganger når jeg trekker for stort fra bongen, så svelger jeg noe av røken... da blir jeg som regel kvalm og føler jeg må spy... har aldri spydd av det though. kan være noe sånt no? lykke til videre med røkinga
Dead Man Walking
Thysanoptera's Avatar
Sitat av Vampire boy
Forconin åssen kan du bruke 0,25 på en sigg?
den beste jointen blir når du tar 1g på litt over en hall sigg..
jeg blir bare trøtt av å røyke "svak blanding" lizm
0,25 på en sigg blir jo bare nikotinrus
Vis hele sitatet...
Vampire Boy: Åssen kan du bruke 1g på litt over en halv sigg? Det må da bli altfor fuktig?...
men visst du tar så mykje at du ikkje klarer og bevege deg da har du lett for å bli dårlig.. pga allt går i toppen og ikkje rundt i kroppen..
green goblin: prøvd og bruke ein form for filter? eller mekke deg ei heimalaga pipe. er ganske lett faktisk.
Med chillum kan du redusere sterkt på tobakk i mekken, og så gir det veldig bra rus, sterk og fin.