Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 3168
Kjøpte en hodelykt fra Fjellsport.no Led lenser Xeo 19r
Når jeg kjøte så det slik ut: https://imgur.com/a/TBmJsop

Men når jeg mottar lykta er det da ingen eksta fester, KUN lykt hodefeste, battei og lader.
Så kontakter jeg de på chat og han skal sjekke opp i det.
Så kommer han tilbake med dette svaret: Jeg har nå fått svar og det ser ut til at det har blitt gjort en feil med produktbeskrivelsen som nå blir korrigert, dette må jeg bare beklage.

Dessverre så har det seg slik at jeg ikke har mulighet til å rabattere varen ytterligere for deg, selv om jeg gjerne skulle gjort dette.
Årsaken til dette er at varen allerede ligger inne på en lav pris. I tillegg ser jeg du allerede har benyttet en rabattkode ved kjøp av hodelykten.

Ønsker du ikke å beholde varen står du selvfølgelig fritt til å returnere den.

-------------------

De rettet da opp på bilder og tekst samtidig. Men har de lov til dette?
Jeg føler meg veldig lurt siden jeg ikke fikk alle festene som også var hovedgrunnen at jeg kjøpte derfra og ikke på xxl som er 20 min unna.
Har man ingen rettigheter når en nettbutikk selger en mindre pakke?
Jo, du kan heve kjøpet, som de allerede har tilbudt deg..
Spesiell
Sterol91's Avatar
Trådstarter
Ja. Ja jo det. Men føler det blir feil om jeg bestiller 2 lastebil lass med billig grus så kommer de bare med ett. Og da er eneste alternativ og heve kjøpet?
Det er heller ikke noe ny annonse på siden dems de har vært fall hatt det slik i 3 uke.
Det er jo slike ting som skjer i blant. Det er nok bare å bite tenna sammen og enten returnere varen eller beholde den - du har jo fått tilbudet.
Problemet her er at du har betalt korrekt pris for det du har fått (selv om beskrivelsen var feil), du har ikke betalt prisen av den store pakken og fått en pakke med mindre verdi, derfor gir de deg ikke mer rabatt.
Hva er problemet? De tilbyr deg å heve kjøpet.

Som han over her sier, du har betalt for det du har fått
Tror ikke du kommer noen vei. Utenom å heve kjøpet.

Til sadf problemet er at om firmaet gjør det bevist med tanke på at folk ikke gidder og stresse med heving av kjøp og sende ting tilbake. Så er det i mine øyner lureri.
Spesiell
Sterol91's Avatar
Trådstarter
Jeg tror de har gjort det med vilje pga pris garantien gmax og xxl kjører. Hadde jeg gått dit mens de hadde feilen på nettsiden så hadde jeg jo fått det jeg ville ha til sen prisen. Da selger sikker gmax og xxl den pakka med tap.
Sitat av Sterol91 Vis innlegg
Jeg tror de har gjort det med vilje pga pris garantien gmax og xxl kjører. Hadde jeg gått dit mens de hadde feilen på nettsiden så hadde jeg jo fått det jeg ville ha til sen prisen. Da selger sikker gmax og xxl den pakka med tap.
Vis hele sitatet...
Hvordan spiller xxl og gmax sine prisgarantier inn på fjellsport sine priser?

Eller mener du dette er en storstilt svindel hvor fjellsport bevisst priser ned feil produkter slik at xxl sine kunder skal gå til xxl og kreve mellomlegget tilbake?
Sitat av 5FDP Vis innlegg
Tror ikke du kommer noen vei. Utenom å heve kjøpet.

Til sadf problemet er at om firmaet gjør det bevist med tanke på at folk ikke gidder og stresse med heving av kjøp og sende ting tilbake. Så er det i mine øyner lureri.
Vis hele sitatet...
Veldig tvilsomt at det er gjort bevisst
Spesiell
Sterol91's Avatar
Trådstarter
Sitat av Rosander Vis innlegg
Hvordan spiller xxl og gmax sine prisgarantier inn på fjellsport sine priser?

Eller mener du dette er en storstilt svindel hvor fjellsport bevisst priser ned feil produkter slik at xxl sine kunder skal gå til xxl og kreve mellomlegget tilbake?
Vis hele sitatet...
XXL matcher pris selv med rabattkoder. Så hadde jeg gått til xxl og vist de fjellsport sin side med rabattkoden fjell25 så hadde de solgt meg den lykta med tilbehørspakka for den prisen jeg betalte.

Hadde dette vært første gang dette hadde skjedd så ok, men dette er det fjerde produktet som skjer det samme med. på rundt 3 år
Om dette er fjerde gang på 3 år og det er veldig irriterende, er det veldig enkelt å droppe fjellsport for fremtiden..
Er nok bare at fjellsport har litt dårligere rutiner når dei legger inn produkt.

Men hva prøver du igrunn å oppnå ? Få igjen pengene og kjøpe den hos XXL til samme prisen som den du kjøpte var feilmerket for ?

Du har jo muligheten til å få den returnert til fjellsport og få igjen pengene, du kan ikke forvente noe mer enn det.
Sitat av Sterol91 Vis innlegg
XXL matcher pris selv med rabattkoder. Så hadde jeg gått til xxl og vist de fjellsport sin side med rabattkoden fjell25 så hadde de solgt meg den lykta med tilbehørspakka for den prisen jeg betalte.

Hadde dette vært første gang dette hadde skjedd så ok, men dette er det fjerde produktet som skjer det samme med. på rundt 3 år
Vis hele sitatet...
Da ser jeg virkelig ikke grunnen til all denne klaginga... Du har jo muligheten til å få pengene tilbake og matche prisen hos XXL.

Selv har jeg utelukkende gode erfaringer med fjellsport, så du er nok bare veldig uheldig eller utrolig hårsår.
Spesiell
Sterol91's Avatar
Trådstarter
Kan godt være jeg er hårsår men se på denne linken. https://www.fjellsport.no/led-lenser...t-hvit-bl.html
så går du på unboxing videoen de linker til. da får m,an fortsatt oppfatning av og få med festene.
Sitat av Sterol91 Vis innlegg
Kan godt være jeg er hårsår men se på denne linken. https://www.fjellsport.no/led-lenser...t-hvit-bl.html
så går du på unboxing videoen de linker til. da får m,an fortsatt oppfatning av og få med festene.
Vis hele sitatet...
Det står jo listet opp i beskrivelsen hva som inkluderes i pakken, og ingen steder er det nevnt noe som helst om fester. Unboxing videoer er jo ikke alltid representativt for inneholdet i det som selges, da det er stor variasjon i hvilken pakke de bestiller inn til unboxing (med tanke på at det er ledlenser sin egen unboxing video så er det mer en illustrasjon).
Sitat av Sterol91 Vis innlegg
XXL matcher pris selv med rabattkoder. Så hadde jeg gått til xxl og vist de fjellsport sin side med rabattkoden fjell25 så hadde de solgt meg den lykta med tilbehørspakka for den prisen jeg betalte.

Hadde dette vært første gang dette hadde skjedd så ok, men dette er det fjerde produktet som skjer det samme med. på rundt 3 år
Vis hele sitatet...
Men hvorfor skal fjellsport bevisst gjøre dette for at xxl sine kunder skal få rabatt hos xxl?
Hadde det gitt xxl et tap på 10 millioner så kan det ergumenteres for skitten spill, men dersom det hadde vært bevisst så tror jeg det hadde vært snakk om tusenlapper og tapt salg for fjellsport så for meg virker det svært ulogisk.

Fjellsport er uansett en legit butikk så her er det nok snakk om slurv og ikke svindel.
Sist endret av random105675; 10. november 2018 kl. 14:00. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hvis alt gikk på skinner så hadde ingen trengt å ansette folk i kundeservice.. Shit happens overalt.. Å tro at de med viten og vilje opererer sånn er på linje med konspirasjonsteori..
▼ ... over en uke senere ... ▼
Spesiell
Sterol91's Avatar
Trådstarter
Oppdatering: Jeg skrev saken på facebook og da ble jeg kontaktet av fjellsport som da spurte om de kunne ringe meg opp, det gjorde de og løsningen var og få tillsendt det det jeg skulle hatt i første omgang. Ho dama jeg snakket med Ordnet alt og beklaget, fikk mail nå med sporingsnummer.
Av og til hjelper det og stå på sitt.