Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2360
Hva er forskjellene mellom syntetisk og vanlig cannabis? La oss si at jeg har fått en batch med noe grønt. Hvordan kan vite om dette er syntetisk eller ikke, kun ut i fra for eksempel utseende, lukt/smak, effekt, virkninger etc...
Syntetisk ser først og fremst ikke ut som planten mange kjenner til.

Edit: kanskje jeg tok feil før jeg sjekka litt? Er planten syntetisk frembrakt dermed syntetisk? Aldri sett eller undersøkt dette så aner ikke. Don't believe me!
Sist endret av frevev; 23. april 2014 kl. 00:05.
Hele greia med "syntetisk cannabis" er bare tøys og villedende. "Syntetisk cannabis" er et kjemikalie som påviker cannabinoid-reseptorene, men de er som regel langt mer potente enn de naturlige kjemikaliene som cannabis inneholder.

Grønt lukter veldig distinkt/spesielt, men siden det er et illegalt marked er det umulig å være helt sikker på at ingen har tatt bort halvparten, erstattet med noe annet og drysset litt "syntetisk cannabis" over.

Syntetisk THC og CHB er 100% likt det som finnes naturlig i cannabis, men "syntetisk cannabis" finnes ikke. Det er et begrep som er innført for å gjøre det forståelig for folk flest, og det er også villedende (med vilje?) og kan få folk til å tro at kjemikalier som JWH-018 etc. har noe med cannabis å gjøre. Den eneste likheten er at de påvirker de samme reseptorene.

Men tilbake til hovedspørsmålet; hvis du har luktet på "bra grønt" før så er det umulig å ikke kjenne igjen lukten. Det lukter veldig spesielt og mye.

Legg ut et bilde av det du har, fjern exif etc. og så kan jeg se om det i det alle fall ligner på cannabis.

Her er et bilde av ekte cannabis:
http://www.emcdda.europa.eu/imglib/Drugprofiles/350Cannabis.jpg

Det finnes mange typer, men alle kan i alle fall minne om det bildet der...
Syntetiske cannabinoider har en sterk kjemisk smak og lukt. Jeg kjenner jeg blir kvalm bare ved å tenke på det.
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Hvis du får testa det så kjenner du det fort på smaken. Grønt skal smake som det lukter omtrent, som skog og natur.
Er det "syntetisk cannabis" så smaker det plumbo og smelta plastikk