Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  71 5917
Sitat av ItsMeSnitches Vis innlegg
Illuminati ! har mer makt enn noen andre !
Vis hele sitatet...
Ja hvis du er dum nok til å tro på dem
Tilfeldighet at ikke en eneste kvinne er nevnt hittil?

Forøvrig, jeg tror Assange har mye makt via Wikileaks.
Kim Jong Ill
Presidenten i KINA
Obama
Putin
Ban Ki-Moon (FNs general sekretær) må jo ha noe makt

Hva er illuminati?
Sitat av Tyrkeren Vis innlegg
Sortert etter antall aktive soldater, er faktisk Nord-korea rangert som nummer 4 i verden. Dette i kombinasjon med atomvåpen - hvordan er ikke dette militær makt? Som du selv sier, ligger det makt i å ta store avgjørelser alene - noe Kim Jong Il gjør i enda større grad enn Hu Jintao

Jeg mener selvfølgelig ikke at Kim Jong Il har potensiale til å "ta over" land eller lignende, men han har muligheten til å forårsake store ødeleggelser.
Vis hele sitatet...
Kim Jong Il og Nordkorea har en hær som er på nivå med teknologien under 2 verdenskrig. De har mange man, men Sør Korea og dems allierte har teknologien på sin side og dagens krigsteknologi og taktikk er faktisk mye mere inviklet og avansert en det mange tror.
Sitat av Cheese Vis innlegg
Kim Jong Il og Nordkorea har en hær som er på nivå med teknologien under 2 verdenskrig. De har mange man, men Sør Korea og dems allierte har teknologien på sin side og dagens krigsteknologi og taktikk er faktisk mye mere inviklet og avansert en det mange tror.
Vis hele sitatet...
spesielt i usa ass! de har jo fått massevis av gærne science-fiction greier i det siste. rimelig sykt noe av det
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Cheese Vis innlegg
Kim Jong Il og Nordkorea har en hær som er på nivå med teknologien under 2 verdenskrig.
Vis hele sitatet...
Nåja. Dei har ting som RADAR, automatiske antiluftmissiler, jagerfly med overlydshastighet etc.

Langt betre beskrivelse er vel at dei har eit forsvar på linje med Sovjet og Kina mot slutten på 80-tallet når det gjeld det beste, og på linje med Sovjet og Kina anno 1955 når det gjeld det eldste.
1. Hu Jintao (Kinas president som styrer over 1.3 milliarder mennesker og med verdens største hær på rundt 2,3 millioner.)

2. Rupert Murdock (Gjennom selskapet News Corporation, som han har kontroll over aksjemajoriteten til og er styreleder og administrerende direktør i, styrer han et omfattende globalt medieimperium. Han har en enorm makt.)

3. Silvio Berlussconi (Italias president. Berlusconi eier også en stor del av italienske medier og har gjennom disse gode muligheter til å påvirke italiensk opinion. Han eier 90% av tv kanalene i Italia og nesten alle "sladderbladene". Dette gir han, som Rupert Murdock, en enorm makt over det Italienske folk.)

4. Sergey Brin and Larry Page (Grunnleggerne av nettstedet Google.
Om viten er makt, så er kanskje informasjon det også.
Vis hele sitatet...
- hentet fra Forbes.com.

5. Pave Benedict XVI (Den åndelige lederen for over 1 milliard mennesker som utgjør ca 1/6 del av verdens befolkning. Han er leder for den Katolske kirken.)

Jeg er langt fra en ekspert på dette temaet.
Dette er mitt intrykk av hvem de mektigste personene i verden er.
Når jeg tenker mektig ser jeg for meg et individ som har muligheten til å endre folks tanker og holdninger.
Rett meg om jeg tar feil.
Problemet med de fleste dere nominerer er at de er veldig offentlige personer. Om de finner på noe tull tar det ikke lange tiden før de får problemer.

Jeg vil tro at enkelte styrtrike, men samtidig relativt mediasky og anonyme familier har enorm makt, Rothschild-familien f.eks.
For å nevne en kvinne:

Hun har trolig ingen atombomber, men Oprah Winfrey kan man nok likevel si har rimelig stor makt mtp. innflytelsen hun har på så mange amerikanske kvinner. Og bak enhver mektig mann står en enda mektigere dame, sies det jo..
Sist endret av Gamgee; 1. desember 2010 kl. 20:41.
Sitat av Hatred Vis innlegg
Problemet med de fleste dere nominerer er at de er veldig offentlige personer. Om de finner på noe tull tar det ikke lange tiden før de får problemer.

Jeg vil tro at enkelte styrtrike, men samtidig relativt mediasky og anonyme familier har enorm makt, Rothschild-familien f.eks.
Vis hele sitatet...
Tenker du på Rothschild-familien som sammen med Rockefeller-familien og et par andre står bak eller eier Federal Reserve Bank i USA?

Om det er tilfelle må jeg nok si meg enig i det. De har enorm innflytelse på den amerikanske politikken og kan så og si styre Amerika inn i en krig om de ønsker.
Det som er så interessant med Federal Reserve Bank er at de "låner" penger til USA. USA betaler rente på disse pengene, men hvor får de tak i pengene? Jo de må låne enda mer penger av Federal Reserve Bank.
Hva er illuminati?[/quote]

søk på google eller noe. Det er førsta folk med mye makt !
Sitat av iSkr3mbIl Vis innlegg
Blizzard sitter på mye makt dem og..
hvis wow forsvinner så vet vi ikke hva dem 12 millioner som spiller ville gjort :P
Vis hele sitatet...
Jeg tror heller WoW er et treningsprogram for en stor hær. De gjør seg klar for en 3. verdenskrig, og de har nå en hær på 12 millioner.
Sitat av OlavGal Vis innlegg
Jeg tror heller WoW er et treningsprogram for en stor hær. De gjør seg klar for en 3. verdenskrig, og de har nå en hær på 12 millioner.
Vis hele sitatet...
En hær på 12 millioner geeks, som tror magi og sverd er den ultimate måten å slåss på. Det er makt ja..
Sitat av Sargasm Vis innlegg
En hær på 12 millioner geeks, som tror magi og sverd er den ultimate måten å slåss på. Det er makt ja..
Vis hele sitatet...
Så du mener all som spiller wow er geeks? Det er de som begrenser seg.
Sitat av ItsMeSnitches Vis innlegg
søk på google eller noe. Det er førsta folk med mye makt !
Vis hele sitatet...
Nei nei nei, dette er ikke Illuminati.
Om du mener at Illuminati er mektige fordi de truer med det ene og det andre så tar du feil.

Illuminati betyr "de opplyste" og bestod av vitenskapsmenn og fritenkere.
De kjempet for kunnskap, fornuft og ytringsfrihet, noe menneskene på 1700-tallet ikke hadde. Det var ikke før senere at Illuminati ble "voldelige". Kirken likte nemlig ikke fritenkere som kunne stille spørsmål til læren deres. Kirken begynte derfor å forfølge og henrette medlemmer av Illuminati og drev dem "under jorden", inn i et skjult brorskap.
Sitat av Snippxx Vis innlegg
Så du mener all som spiller wow er geeks? Det er de som begrenser seg.
Vis hele sitatet...
Les deg opp på satire og hyperbol.
Jeg tror heller de internasjonale selskapene og deres toppledere kan bedre beskrives som verdens mektiske menn/damer. Tendensen vi ser i dag er at transnasjonale selskaper får mer makt og momentum på den internasjonale arenaen, med den fordel at de ikke blir forhindret av FN og internasjonale domstoler. De kan derfor handle uten juridiske og moralske begrensninger i deres søken etter profitt og makt. USA får f.eks ingen penger uten at the Central bank låner de til dem og skaper verdier i de. Tenk hvilken makt toppledere i slike instutisjoner sitter med.
Do y'all know about Bohemian Grove?
How the world leader sacrificing children in robes?

http://en.wikipedia.org/wiki/Bohemian_Grove

Verdens mektigste menn ..
de står bak mer enn hva vi tror..

Eller så har vi black pope som sies å være verdens mektigste
mann,

I know about the black pope in Solomon's Temple
Yeah, about the Vatican assassins and how they will get you
Osama Binladen
Jeg må også henge meg litt på Mark Zuckerberg. Over 1/10 av verdensbefolkningen er registrert på Facebook. Så vis han stenger det Facebook, blir det nok mange som blir sure. Også nyheter kan skape kaos. Media makt har nesten like stor betydning som militær makt. Tenk på alt de kaoset de folka kan skape bare ved å snakk litt dramatisk på skjermen.
Sofistikert ung mann
Spankyboii's Avatar
Eric Schmidt, han vil jeg tørre å påstå har litt makt, men mange tenker ikke på han som en kandidat.
BAD MOTHERFUCKER
Tomacco's Avatar
Sitat av KimThomas Vis innlegg
Do y'all know about Bohemian Grove?
How the world leader sacrificing children in robes?

http://en.wikipedia.org/wiki/Bohemian_Grove

Verdens mektigste menn ..
de står bak mer enn hva vi tror..

Eller så har vi black pope som sies å være verdens mektigste
mann,

I know about the black pope in Solomon's Temple
Yeah, about the Vatican assassins and how they will get you
Vis hele sitatet...
Hørt litt for mye på Vinnie i det siste nå? alt som er i en sang er ikke sant, konspirasjonsteorier u know.
Sitat av OlavGal Vis innlegg
Jeg tror heller WoW er et treningsprogram for en stor hær. De gjør seg klar for en 3. verdenskrig, og de har nå en hær på 12 millioner.
Vis hele sitatet...
WoW har 12 millioner accounter, flere av mine venner har opptil 3 accounter såååååååå 12 millioner er det nok ikke ^^