Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 663
Anonym bruker
"Bred Maurløve"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Så jeg starter kvelden med et par pils, og røyker meg et par trekk og får småkjipe tankekick i hode, og når jeg mener "kick" er det som psyken gir meg et lite spark. Jeg tar 1mg Xanor for å prøve å roe huet og det hjelper til en hvis grad. Jeg har drukket fortere nå og er oppe i 6 halvlitere 4,7%.
For 30 min siden keybumpa jeg en liten dose Speed og er i form igjen.

Det jeg lurer på er om den speeden dekker over alle de kjipe følelsene jeg hadde før og om jeg blir mer ustabil i hue uten at jeg merker det?

Jeg veit at speed frigir dopamin som faen men er litt bleik på feltet.

Jeg går på lave doser serquel for sovn (50mg), men det er jo et døgn siden jeg tok ok kommer heller ikke putte det i meg før speeden er over
Du lurer på om speeden dekker over de kjipe følelsene dine, er det ikke å bare kjenne etter selv da peppern har kicka inn å du er i form igjen som du skrev?
Virker som du bare deler hva du har brukt kvelden til
Jeg tipper du blir ganske loka i huet av det der jeg, om det dekker over eller ikke har jeg ingen formening om. Men det er jo tydelig at du har fått i deg litt av hvert, tror det er få som kan forutse hvor veien videre går..

Ha en fin kveld og håper du ikke får det alt for kjipt i morgen.
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Amfetaminen har nok tatt overhånd over følelsesregisteret ditt.
Anonym bruker
"Bred Maurløve"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jau det ble nok til at amfen tok kontrollen, fått i meg litt vann og frukt nå så jeg føler meg bedre.
Hater å skryte, men spiller som en gud i CS:GO nå.

Ha en fortsatt fin lørdags kveld folkens . (btw: jeg er tolerant med både benzo, cannabis og alkohol sammen, det er bare cannabisen som stuker med hue mitt iblant)