Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  45 7433
Hiigh!

Har nå fått opp en ny side med nytt design for min tidligere tegneserie hvis noen husker/er intr i denne enda.. Driver med nye striper hver dag nå, bare å legge igjen noen kule ordtak hvis dere vil jeg skal lage en stripe av det

www.stonerr.net/youknow

Ha en fin dag folkens!
haha likte det her, hadde egentlig ingen forventninger
Trådstarter
Takk Takk, glad du likte det

Kommer en ny hver dag i April
Sist endret av Defman; 2. april 2013 kl. 13:40.
you know you're a stoner when- you find this stuff entertaining.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Det eneste jeg kan fokusere på er at bigfoot egentlig ser ut som en mørkhudet mann... hvor er resten av pelsen?
Du burde fikse på de "next" og "previous" knappene. Virker som de er motsatt. Uansett så er ikke next knappen der på første sia, du må trykke previous for å komme til side 2
Sitat av Defman Vis innlegg
Hiigh!

Har nå fått opp en ny side med nytt design for min tidligere tegneserie hvis noen husker/er intr i denne enda.. Driver med nye striper hver dag nå, bare å legge igjen noen kule ordtak hvis dere vil jeg skal lage en stripe av det

www.stonerr.net/youknow

Ha en fin dag folkens!
Vis hele sitatet...
Synes ikke du burde legge ut hver dag, ta deg litt lenger tid så du får noen perler og ikke går tom for ideer med en gang.
Trådstarter
@dodecha: Feil tid på året for pels kanskje?

@moret: Skal se hva jeg får til med den hehe

@spelevinken: Jepp, det er helt riktig; Jeg har 5 striper på forsiden hele tiden, hver gang det kommer en ny, så blir den nederste stripa overført til neste side.. Hvis du skal se de som er lagt ut tidligere, så kan du klikke på previous.. Når du er inne på side to, så ser du next knappen

Eller synes noen det blir bedre med kun en stripe for hver side kanskje? Let me know?!

@oransje: Takk for tipset, grunnen til at det kommer hver dag ut april er fordi det inkluderer alle mine gamle striper frem til rundt 20 april, så starter de nye stripene etter 4.20 Vanligvis har jeg puttet ut en eller to striper i uka.. Skal se hva jeg får til fremover.. Bare å komme med forslag til morsomme ordtak, så skal jeg se hva jeg kan lage ut av det

Takk for alle kommentarer!

Have a great day!
Sist endret av Defman; 2. april 2013 kl. 14:32.
Sitat av Defman Vis innlegg
Eller synes noen det blir bedre med kun en stripe for hver side kanskje? Let me know?!
Vis hele sitatet...
Det blir jo mye personlig smak men selv liker jeg det best med 1stripe per page.
Trådstarter
Takk for svar! Jeg er enig med deg, i tillegg kan jeg da skrive under stripa hvis jeg trenger.. Når folk går inn så titter de også på flere sider enn kun forsiden.. Det var kun for å "få ut" alle de gamle stripene, men har endret til en stripe per side nå
Når jeg trykker previous og next hopper siden opp og jeg må rulle ned igjen. Dette kan bli plagsomt i lengden hvis man vil se gjennom alle bildene.
Trådstarter
Dette er fordi det er individuelle poster med ett og ett bilde og ikke et galleri med bilder..

Derfor laster du inn neste side og du må scrolle ned igjen for hver post.. 3 scrolls for hver side

Skjønner hva du mener, har selv sittet oppe langt på natt og lest webcomics fra start til slutt.. Men siden mesteparten av mine striper er en enkelt side/bilde, så likte jeg at det står you know you're a stoner when før man leser dagens stripe, i stedet for at det står sammen..

My two cents.. Hvis jeg får flere henvendelser angående dette så skal jeg selvsagt gjøre noe med det
Sist endret av Defman; 2. april 2013 kl. 15:44.
Legge til støtte for bruk av tastaturet, piltaster istedenfor å trykke med mus?
Trådstarter
Takk for tipset!

Skal prøve det i kveld for å se om det funker på en god måte
Hva er resin? :P
Trådstarter
Det er krystallene på blomstene til cannabis planten, eller harpiks på norsk.. Disse inneholder også mye terpener som igjen gir cannabis blomster mye av lukten sin..

Man får klissete fingre hvis man skal kverne opp med hendene og det lukter da resin av fingrene

Da har jeg fått laget en profil på 9gag også hvor jeg putter ut noen striper og kanskje noen "extras"

Noen som vet om noen gode sider for å legge ut webcomics? Har søkt rundt og funnet noen sider som jeg kan legge den til på, men er det noen som har gode erfaringer selv med enkelte sider?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Trådstarter
15/04: Ny stripe oppe på siden i dag
Haha, morsomt! Hvilket program bruker du til å tegne?
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Sitat av mathiasxx94 Vis innlegg
Haha, morsomt! Hvilket program bruker du til å tegne?
Vis hele sitatet...
Såvidt jeg vet er det han bruker egentlig et program der du bare copy-paster og kan endre litt på armer og hode og slike ting. Husker ikke hva det het, men jeg og flere brukte det en del til å leke rundt.
Sist endret av Quakecry; 15. april 2013 kl. 18:09.
Trådstarter
Yup, det heter bitstrips.. Har brukt det en stund nå.. Før så kunne jeg "doodle" en skisse eller to i blokka før jeg måtte lage en tegning av det, men her så kommer alle ideene ut med en gang, og lett å rette på i programmet.. Derfor jeg har fortsatt med det Har fortsatt blokka mi et sted, men den blir ikke brukt som før desverre...
Trådstarter
22/04: Ny stripe oppdatert! Tror det er mange som kjenner seg igjen i dag

Mange som feiret 420 i helgen?
Sist endret av Defman; 22. april 2013 kl. 14:02.
De var overraskende bra. Hadde ikke forventet det. Fortsett å legge ut
Trådstarter
Takk for det Detectable, glad du likte de Nye striper hver Mandag & Torsdag
Sist endret av Defman; 22. april 2013 kl. 14:42.
Kan bare legge til at det er en skrive feil. "It's Updates every...." Uten om det, utrolige morsom nettside Gleder meg til neste stripe!
Sitat av Defman Vis innlegg
Takk for det Detectable, glad du likte de Nye striper hver Mandag & Torsdag
Vis hele sitatet...
Er bare nødt til å nevne at notisen "It's Updates every Monday & Thursday!" ikke klinger helt rent i mine ører. Hadde du sløyfet It's, så hadde det blitt noe bedre. Uansett, når man (les: jeg) hører om oppdateringer på et nettsted, så tenker man på tekniske oppdateringer og denslags, og ikke nye striper, selv om det kan være nokså åpenbart i dette tilfellet. Hvis jeg får foreslå noe, hadde jeg byttet ut Updates med (New) strips eller comics.

Likte denne godt, forresten. Hadde gledelig kjøpt meg et eksemplar av det spillet, og forhåpentligvis dukker noe slikt opp på markedet i fremtiden.

Sitat av Nexxzow Vis innlegg
Kan bare legge til at det er en skrive feil. "It's Updates every...." Uten om det, utrolige morsom nettside Gleder meg til neste stripe!
Vis hele sitatet...
Den skrive feilen var det nok du som stod for. It's er en forkortelse for it is, altså det er (oppdateringer hver mandag og torsdag). Its henviser, eksempelvis, til en gjenstands beskrivelse, type its surface is smooth.
Sist endret av Tawon; 22. april 2013 kl. 15:29.
Trådstarter
Takk for det Nexxzow, glad du likte de

Hmm, er det skrivefeil? You know you are a stoner when it is updates every monday & thursday.. Blir det ikke riktig bruk av it's der da? Eller har jeg tenkt helt feil kanskje

Edit: Tawon, takk for kommentaren, jeg skjønner hva du mener med ordet updates, skal få fikset det til et mer klingende ord hvis flere nevner dette Har også veldig lyst på guess who i cannabis stil hehe.. Det finnes jo allerede et monopol spill som heter stoner city!
Sist endret av Defman; 22. april 2013 kl. 15:30.
Joda, beklager for det, men må innrømme at setningen kunne blitt formulert bedre. Var litt for sjapp i responsen og gikk ikke grundig inni det. Hadde vært bedre med "There are updates every..." igjen, beklager.
Kan jeg tipse deg at du bør nummerere stripene i stedet for
stonerr.net/youknow/?comic=conversations

> ?comic=1454
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Det korrekte blir "It updates every Monday & Thursday" eller "It's updated every Monday & Thursday"
Sist endret av Dodecha; 22. april 2013 kl. 16:24.
Trådstarter
Takk for kommentarer folkens Selvsagt, det er en d i stedet for s, derfor det "klinger" feil.. Skal fikse paa dette i morgen tidlig!

@kroniz: Takk for tipset Er dette pga seo eller at det blir lettere med aa holde styr paa stripene? Trodde det var bedre for seo med tag i stedet for nr?
Dette var artig, kjenner meg igjen i alt for mange av disse.

Fortsett med arbeidet !
Trådstarter
Da har jeg fikset setningen i headeren.. "This is updated every monday & thursday"

Noen meninger om den nye setningen? Eller synes dere kanskje det blir bedre med:

"It's new strips every monday & thursday" eller "you're here every monday & thursday for updates"

Noen forslag? Bare å nevne ideer.. Håper på noen tilbakemeldinger
Sist endret av Defman; 23. april 2013 kl. 09:49.
"Come back for a new strip every Monday & Thursday"
Trådstarter
Der har vi den vettu
Trådstarter
Noen som kjenner seg igjen i dag? Gjort dette flere ganger hehe..

Hvordan synes dere teksten blir nå? Eller blir det for tett på headeren kanskje?
Sitat av Tawon Vis innlegg
Er bare nødt til å nevne at notisen "It's Updates every Monday & Thursday!" ikke klinger helt rent i mine ører. Hadde du sløyfet It's, så hadde det blitt noe bedre. Uansett, når man (les: jeg) hører om oppdateringer på et nettsted, så tenker man på tekniske oppdateringer og denslags, og ikke nye striper, selv om det kan være nokså åpenbart i dette tilfellet. Hvis jeg får foreslå noe, hadde jeg byttet ut Updates med (New) strips eller comics.

Likte denne godt, forresten. Hadde gledelig kjøpt meg et eksemplar av det spillet, og forhåpentligvis dukker noe slikt opp på markedet i fremtiden.



Den skrive feilen var det nok du som stod for. It's er en forkortelse for it is, altså det er (oppdateringer hver mandag og torsdag). Its henviser, eksempelvis, til en gjenstands beskrivelse, type its surface is smooth.
Vis hele sitatet...
What? Det går ikke an å skrive "It is updates every...". THERE ARE updates... er det korrekte.

Flott å påpeke andres manglende kunnskaper når man selv er...
Sitat av Defman Vis innlegg
Noen som kjenner seg igjen i dag? Gjort dette flere ganger hehe..

Hvordan synes dere teksten blir nå? Eller blir det for tett på headeren kanskje?
Vis hele sitatet...
Ta vekk "you" så blir det bra imo.

Forøverig så er rista i kjøkkenvasken borte for lenge siden
Trådstarter
It's updates feilen kom fordi jeg oversatte direkte fra norsk i hodet

Hva synes du om setningen som er der nå?

Ta vekk you? Blir ikke det feil? You know you're a stoner when- come back every monday & thursday?

Fikset FB side også btw: http://www.facebook.com/pages/You-Kn...38347746181378
Sist endret av Defman; 25. april 2013 kl. 10:33.
Ah! Ok, jeg koblet ikke helt at "You know you're a stoner when-" liksom skulle være først. Men, jo. da blir det feil å ta bort "you", så la det stå sånn det er du
Sitat av Freakaholic Vis innlegg
What? Det går ikke an å skrive "It is updates every...". THERE ARE updates... er det korrekte.

Flott å påpeke andres manglende kunnskaper når man selv er...
Vis hele sitatet...
Nå sporer det jo litt av her, så forventer ikke noe svar fra deg på dette.

Tenkte ikke over at det var grammatisk feil med is i stedet for are, da fyren merket It's som om det var det ordet som var feilskrevet, og ikke at det var feil ord på gang. Det er såklart helt rett med are når det kommer til flertall.
Trådstarter
NY stripe ute i dag! En av mine favoritter

Spicerack
Sist endret av Defman; 2. mai 2013 kl. 08:32.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Trådstarter
NY stripe i dag, og nå starter alle de nye stripene, de andre var fra gamledager

Adventure

Enjoy!
Sist endret av Defman; 13. mai 2013 kl. 08:14.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Trådstarter
Du vet du er en stoner når du selger dine egne frø på frøforum 1 dag igjen!

http://forum.seeddepot.nl/showthread...-Regular-Seeds

Ny stripe også faktisk! Hvor mange har ikke funnet en nug i teppet før hehe, stonerr.net/youknow
Sist endret av Defman; 21. mai 2013 kl. 11:35.
Trådstarter
Dagens stripe Noen som kjenner seg igjen her?

http://stonerr.net/youknow/
Sitat av Defman Vis innlegg
Dagens stripe Noen som kjenner seg igjen her?

http://stonerr.net/youknow/
Vis hele sitatet...
Haha, jeg lo ihvertfall
Trådstarter
Supert! My job here is done!