Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1604
Hei lurte egentlig bare på hva oddsen for og bli tatt for fildeling mellom venner. Altså et såkalt darknet/F2P ? Noen som har erfaring med dette? Takk
Sist endret av fontpage; 24. mars 2013 kl. 15:30.
8,4 % er sjansen
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Sitat av Yayoisking Vis innlegg
8,4 % er sjansen
Vis hele sitatet...
Er den ikke mere 8,2-8,3%? Var nå det jeg er fortalt.

Nei, men OT: Vanskelig å si, så lenge dere holder det innen en liten vennegjeng og ikke går å roper det i tryne på purken og andre som har med slikt å gjøre tror jeg de fleste gir fint faen i hva dere gjør.
Sitat av Melcor Vis innlegg
Er den ikke mere 8,2-8,3%? Var nå det jeg er fortalt.

Nei, men OT: Vanskelig å si, så lenge dere holder det innen en liten vennegjeng og ikke går å roper det i tryne på purken og andre som har med slikt å gjøre tror jeg de fleste gir fint faen i hva dere gjør.
Vis hele sitatet...
hehe jo du har rett, jeg bare tok litt godt i :P

men helt serriøst så tror jeg sjansen er minimal. dere har ikke noe å bekymre dere over!
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Omtrent like stor som at Barack Obama kommer ridende på Trond Giske i rosa tutuskjørt hjem til deg og gir deg diplom.

Det er omtrent slik at du må prøve for å bli tatt.
fontpage's Avatar
Trådstarter
41 5
Takk for svar
Sitat av Freddy_fred5 Vis innlegg
Omtrent like stor som at Barack Obama kommer ridende på Trond Giske i rosa tutuskjørt hjem til deg og gir deg diplom.

Det er omtrent slik at du må prøve for å bli tatt.
Vis hele sitatet...
Er det Obama eller Giske som har tutuskjørtet? Noe sier meg at Giske har lavere terskel for sånt
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Sitat av EpicSnusBox Vis innlegg
Er det Obama eller Giske som har tutuskjørtet? Noe sier meg at Giske har lavere terskel for sånt
Vis hele sitatet...
Offtopic: Giske. Kanskje litt dårlig formulert.


Men OP, så lenge du ikke skriker i trynet til Kripos at du deler ABBA-albumene dine tror jeg det går bra.
Er ikkje regelverket slik i norge i dag at du kan dele/kopiere mellom venner utna noko problem.
Problemet er bare at venner har blitt eit laust begrep i desse pirat tider.

Har du lov å kopiere fra familie og venner?
Ja
Har du lov å kopiere fra familie og venner som igjen har kopiert fra familie og venner?
Ja
http://www.nettavisen.no/it/article2610482.ece
Vis hele sitatet...