Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  118 11044
Skating er jo alltids gøy.. Ikke noe særlig dyrt heller
poker,trening(kondisjon/styrke) ?
Sitat av noerandom Vis innlegg
Det er sykt kult ja, hvis du har litt guts. Men det er svindyrt.
Vis hele sitatet...
Er ikke så dyrt som du skal ha det til, når jeg kjørte trail så var det ca 1000 kroner for lisens i året og 30 kroner halvtimen for leie av sykkel.
Sitat av ghettokid Vis innlegg
Når jeg var 14, pulte jeg annenhver time.
Vis hele sitatet...
Med hånden din da eller ?
Tror jeg går for bueskyting og poker! Takk for svar, hadde selvfølgelig satt pris på flere forslag
Bueskyting er alltids gøy. Om du ikke har en er det lett å låne fra venner. Mange flere har venner med pil og bue enn folk tror
Foreslår, som andre, fotografering. Dette fordi det er en utrolig fin ting å kunne hele livet ut - nå fremover kan du imponere venner og - ikke minst - jenter med å ta gode bilder, og når du senere får kids er det sinnsykt flott å kunne ta knallgode bilder av dem.

Hva med å prøve å covre kjente låter på fiolin, lage mashups etc?
Sitat av Taurean Vis innlegg
Anbefaler bueskyting, tradisjonell. Vanskelig å få til, og sjukt artig med kunsten å lage dem.
Vis hele sitatet...
Har selv en tradisjonell bue, en veldig fin og morsom hobby.
Når du begynner går pilene alle veier, men etter hvert så begynner du å samle bedre og bedre, og da blir det veldig morro!!
trening,vokse og gro..bygge kroppen,det er en spesiell god følelse
engasjer deg på treningsforum.no og lær
Three words, 'lil boy.
World of Warcraft.

Du kan jo også henge med venner. Paintball, fotball, softgun, start med å kjøre noe, da tenker jeg på crosser etc.
Det eneste det kommer an på er ca$h.

http://www.youtube.com/watch?v=4OBvN2Wjv8U <-- Youtube film om paintball. Ser sykt gøy ut!

http://www.youtube.com/watch?v=aG6thTgpL1Q <-- Hvis du har altfor mye penger, prøv paragliding!

Lykke til!
Sitat av dead_rat6 Vis innlegg
Three words, 'lil boy.
World of Warcraft.

Du kan jo også henge med venner. Paintball, fotball, softgun, start med å kjøre noe, da tenker jeg på crosser etc.
Det eneste det kommer an på er ca$h.

http://www.youtube.com/watch?v=4OBvN2Wjv8U <-- Youtube film om paintball. Ser sykt gøy ut!

http://www.youtube.com/watch?v=aG6thTgpL1Q <-- Hvis du har altfor mye penger, prøv paragliding!

Lykke til!
Vis hele sitatet...
Er det du på paraglider filmen, eller var det bare en random film?
18åring her, det er ikke nødvendig å drikke, røyke hasj, snuse, og resten av det skitet, men ingen kan stoppe deg; du har valget.

Jeg driver med programmering, data, og fiolin generelt. Sanguino (En littegrann kulere/billigere versjon av arduino) er et morsomt leketøy som lar deg bygge alt mulig av småelektriske enheter. Jeg tenker litt på å bygge en robot, men er ikke kommet så langt. Andre ting er å leke seg med 3d-modellering, lage musikk

Til de som sier det er så dyrt å ha en dame, det er opptil dere hvor mye skit dere gidder å kjøpe til damene deres
Sist endret av hawken07; 8. november 2011 kl. 15:58.
Du kan for eksempel begynne å Google ting for folk på freakforum? Folk blir så glade av det, og det er jo ingenting som er som å gjøre andre glade
Sitat av Yutao Vis innlegg
Du kan for eksempel begynne å Google ting for folk på freakforum? Folk blir så glade av det, og det er jo ingenting som er som å gjøre andre glade
Vis hele sitatet...
Min drøm er at de skal få til det selv
Sitat av Spirituell Vis innlegg
oslo-jenter ned i 11-12 års alderen puler annenhver dag og drikker seg drita i helgene nå.......
Vis hele sitatet...
Ja, det vet du vel alt om...? *grøss*
Sitat av Liverbird Vis innlegg
Ja, det vet du vel alt om...? *grøss*
Vis hele sitatet...
11-12 er vel en smule overdrevent, men hvis du høyner alderen til 13-14 år, så har han jo helt rett.
Sitat av T.J Vis innlegg
Og dette vet du fordi ?
Vis hele sitatet...
vel ABB skrev i sitt "manifesto" at det fleste 11-12 år gamle jenter har hatt sex
For all del, drit i hasj da! Ta heller ei skikkelig fyllekule
Siden du alt har musikk forståelse, så burde du starte å produsere elektronika Utrolig mye tid som går til det for min del, og jeg elsker det
http://farm6.static.flickr.com/5040/5835908777_a62bea4e3d.jpg

De har den på REMA 1000

on-topic: har ikke lest gjennom hele, men det er gøy å lære seg piano eller gitar
Poker er bra ja, kjøp inn pokerbord og chips. Så samler dere gjengen og legger i en 100-lapp hver eller noe, og deler ut en del chips til hver, vinneren får alle pengene! Tar opp en kveld det for og si det sånn, når 2 sitter igjen kan det bli heftige timer utover natten :P
Sitat av Vemund1 Vis innlegg
Siden jeg ikke kan skjule dette blir det nok ikke aktuelt pga de jævla foreldrene mine
Vis hele sitatet...
dumt spm. men hvorfor skal du sjule det?
er jo dritartig å gjøre med venner, spesielt farlig er det heller ikke.
Lag filmer!
Jeg lagde akkurat en kjempefilm, er bare 16 )
Sjekk den ut! Det er en fantastisk morsom greie: http://vimeo.com/32008400
Her er noen av mine hobbyene jeg driver med hvertfall.

- Gå turer i naturen (Friluftsliv)
- Paragliding
- Dykking
- Twintip
- Skate/Longboarding
- Maling (olje på lerret)
- Musikk (Gitar, Bass, Digital)

Mange "store" hobbyer som dykking og paragliding har som regel et sosialt miljø som man kommer inn i etter kurs, dette hjelper mye på motivasjonen ettersom man som regel hele tiden melder seg på turer.

Maling med oljefarger tror jeg de færreste har prøvd men man må bare ta initiativet og kjøpe seg maling og lerrett, jeg er sikker på at hvem som helst kan lage noe stilig bare man prøver godt nok.
Her finnes det ikke noe som er riktig og galt. Skaperglede er undervurdert og jeg oppfordrer alle til å kjøpe nødvendig utstyr og gi det en sjanse.
The Flying Welder
Ignifer's Avatar
Sitat av Cheese Vis innlegg
Her er noen av mine hobbyene jeg driver med hvertfall.

- Gå turer i naturen (Friluftsliv)
- Paragliding
- Dykking
- Twintip
- Skate/Longboarding
- Maling (olje på lerret)
- Musikk (Gitar, Bass, Digital)

Mange "store" hobbyer som dykking og paragliding har som regel et sosialt miljø som man kommer inn i etter kurs, dette hjelper mye på motivasjonen ettersom man som regel hele tiden melder seg på turer.

Maling med oljefarger tror jeg de færreste har prøvd men man må bare ta initiativet og kjøpe seg maling og lerrett, jeg er sikker på at hvem som helst kan lage noe stilig bare man prøver godt nok.
Her finnes det ikke noe som er riktig og galt. Skaperglede er undervurdert og jeg oppfordrer alle til å kjøpe nødvendig utstyr og gi det en sjanse.
Vis hele sitatet...
Enda flere ørner her ser jeg
Det er bra!
Sitat av Ignifer Vis innlegg
Enda flere ørner her ser jeg
Det er bra!
Vis hele sitatet...
Paragliding høres og ser sykt fett ut

Eneste som er litt drit er at den lokale klubben er det nesten bare 25-50 åringer når jeg sjøl er 16
The Flying Welder
Ignifer's Avatar
Det har ikke noe å si!
Om dere har felles innteresse så er ikke alder så nøye!
25 er jo ingen alder da!
Sitat av Freak0.0 Vis innlegg
Paragliding høres og ser sykt fett ut

Eneste som er litt drit er at den lokale klubben er det nesten bare 25-50 åringer når jeg sjøl er 16
Vis hele sitatet...
Jeg begynte når jeg var 17 tror jeg, glei rett inn i miljøet selv om det var som du sier; 25-50 åringer. Ikke noe problem.
Angrer på at jeg solgte vingen for noen år siden, følte ikke jeg brukte den nok, men hadde jo vært kjekt å ha.
The Flying Welder
Ignifer's Avatar
Jeg er ennå fersk i sporten, med veldig ivrig!
Eh fantastisk følelse!!!
▼ ... noen måneder senere ... ▼
jakt og fisk,klatring, leirdueskyting, keramikk, glassblåsing...
Dra til byen og gjør ting du ikke har gjort før - trenger ikke være hasj. Finn nye steder å henge, møt nye folk (ta med deg noen du kjenner godt), dra på cons, ta kurs, del ut sokker og matpakker til uteliggere, dra på konserter... Skjønner ikke at du har for mye fritid. Du kan også bruke mer tid på lekser om du ikke allerede ligger på 6 i alt.
Knowledge is key
Dudew8's Avatar
Hva med å begynne å lese bibelen? verdens eldste historiebok hvor alt historisk som er skrevet ned kan bevises og den er tross alt ganske undervurdert av de fleste av oss i den yngre generasjonen. den inneholder fantastiske historier. good luck, have fun
Hei, vil bare få sagt at situasjonen er ganske annerledes nå. Leser for det første mye mer, gamer så vidt og holder på med jegerkurset. Eller mye venner osv.

Men tråden kan jo være for andre som eventuelt kjeder seg ^^

Edit: Vil også anbefale turer i schauen. Finnes ikke noe bedre for en som liker sånt. ^^
begynn med metaldektektor ! :P det er virkelig spennende + at du får deg en luftetur daglig :P ++ hvist du er virkelig heldig kan du tjene mye!
Sitat av ghettokid Vis innlegg
Når jeg var 14, pulte jeg annenhver time.
Vis hele sitatet...
Sorry, høyrehanda teller ikke som puling.
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Sorry, høyrehanda teller ikke som puling.
Vis hele sitatet...
ikke det ? :O okay.....
wordfued. trenger ikke si mer
Sist endret av seppoen; 5. februar 2012 kl. 21:36.
Brazillian Jiu-jitsu
Alt annet en fulltidsgaming, det var alt jeg kastet bort tenårene mine på og de får jeg aldri tilbake.
Man kan jo alltids ta seg en tur på ski i denne flotte vinter-måneden. Ta med deg noen venner så er det både sosialt og god trening.
Om du liker fysisk aktiviten kan jo noe som parkour og free running være veldig gøy Utrolig mestringsfølelse!
Og om du lærer deg litt tricking i tillegg så kan du rett og slett bare se awesome ut hvor som helst...
Alt av idrett er vel en bra greie hvis man trenger en hobby. Da møter mann nye mennesker man kanskje kan finne på noe med uten om også.

Ett annet godt tips er å mekke bil. Vurderer selv og kjøpe ei gammel boble sammen med en kamerat og restaurere den til sommeren. Det kommer nok til å gå med utallige timer hvis vi ender opp med å kjøpe en bil.
Hvorfor ikke finne et band til musikk-interessen din?

Jeg spiller gitar, spiller i band, spiller Airsoft(sommeren), trener, fotograferer, og alt her er sosialt som flere kan være med på ;D

Hobbyer jeg har hatt lyst til å gjøre hele livet:

Motorcross/trial osv, bli god på ski, kaste kniver, begynne med kampsport!
Sitat av StokkAnda Vis innlegg
Hei, vil bare få sagt at situasjonen er ganske annerledes nå. Leser for det første mye mer, gamer så vidt og holder på med jegerkurset. Eller mye venner osv.
Vis hele sitatet...
Hey. Som en side-hobby anbefaler jeg dyrking av egne blomster og urter, dersom du liker ferske ingredienser og tror du kan få glede av å skape noe eget. Gro kan du gjøre ute når det er sesong og inne om vinterstid. Avhengig av antall planter og dedikasjon kan det vies en del tid til dette, i tillegg til at grønne flekker rundt om i huset er fine å se på og kan også medbringe gode dufter. Urter kan du ha som garnityr til maten, lage te ut av, potpurri og andre syns- og luktdekorasjoner. Forskjellige urter kan brukes til forskjellige formål og det er mye spennende å lære seg. Visste du for eksempel at marshmallows opprinnelig ble laget av roten til planten Marshmallow (althaea officinalis), og per i dag eksisterer det ikke noen del av planten i godteriet som masseprodusentene produserer? Get your hands dirty and go green, you're in for a treat
autofellatio: http://no.wikipedia.org/wiki/Autofellatio

Kan tenke meg timene flyr. GL
Sitat av StokkAnda Vis innlegg
Edit: Vil også anbefale turer i schauen. Finnes ikke noe bedre for en som liker sånt. ^^
Vis hele sitatet...
Speideren er et godt valg for de som ikke klarer å dra ut på eget initativ (hold dere vekk fra swmi kristen gupper om dere ikke er det selv).

Alt fra escape til hytteturer hvor man ikke gjør en skit.
Sist endret av Mkvarner; 6. februar 2012 kl. 00:43.
Sitat av kardang Vis innlegg
autofellatio: http://no.wikipedia.org/wiki/Autofellatio

Kan tenke meg timene flyr. GL
Vis hele sitatet...
Verste Wikipedia-artikkelen jeg har lest.
hei orket ikke lese alle innlegene men her har du noen gode eksempler
jakt og fiske
dykking
matlaging er også koselig å så får du noe igjen gor det senere å
(om du jakter kan du lage en rådyr biff foreksempel)
lære deg å reparer Iphoner så kan du tjene en liten slant i samme slengen
pyroteknikk er også veldig gøy
kjemi kan også vere kult
angående det å drikke seg full å røyke hasj gjør du det lurt i å holde på den tanken å vente noen år
livet er langt å du har ikke dårlig tid hvertfall ikke om du finner deg en hobby du trives med lykke til
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Sorry, høyrehanda teller ikke som puling.
Vis hele sitatet...
Sorry mac, tiden var og er en annen.

Annenhver time var i overkant av drøyt, men 2-3 ganger annenhver dag er vel mere riktig