Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 739
Har for første gang begitt meg ut i pixelartens land, med varierende resultat.
Det første eg har å vise fram er et lite hus, ei maskin av et slag(inspirert av noke eg såg på mrwong/myhouse greia) Og en frankenstein med et oppfucka hode.
Konstruktiv kritikk er alltid velkommen, og om noken kan finne ei løysning til kossn eg skal få til hodet, hadde eg blitt meget lystig.


***edit***
Hos meg blir bildet veldig dårlig i IE, veit ikkje åssn d e med eder noble folkeskare.
Sist endret av Swifty; 13. juli 2003 kl. 05:12.
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Heisann.har drevet en del med pxart selv, og dette så da fint ut Likte monsteret ditt, veldig bra, men huset og maskinen kunne vært mye bedre. Du kan jo ta en titt på noe jeg har laget og se om det gir deg noe inspirasjon

http://totto.starthotel.dk/ThePixCity.jpg -- langt fra ferdig, og lenge til den blir det også

Kan godt hjelpe deg hvis det er noe du lurer på..
Lykke til!


--edit-- Hvis bildet blir fucka i IE 6 så må du bare la musa hvile over bildet, og vente til det dukker opp ett lite bilde nede i høyre hjørne, trykk på det, så skal det bli normalt --edit--
Sist endret av totto; 13. juli 2003 kl. 13:18.
Ahye! Pixelart rules my world.

Likte monsteret skikkelig bra det var jo dritkult! Angående maskina og sånt så må du få knappene på linje med resten slik at hele piecen stemmer med hverandre liksom. Huset kan du fett fiks elitt på



EDIT:
ÆPPS! SÅ IKKE AT DENNE LÅ I SHOWROOM! Og jeg hater når folk stjeler tråder i showroomen Mitt arbeid er nå flyttet til egen thread
Det kan vi ass Flytta linkene mine til egen thread nå da
swifty: dette så ikke dumt ut.. jobb mer med de, så blir det fett som fasan

pixelart er fett som faen.. tenkte og begynne litt med det selv..
har fått litt inspirasjon til dette nå.. takk!
Swifty's Avatar
Trådstarter
34 0
For all del, post eget arbeid. Showroom var kanskje ikkje helt rette plassen men shit au. Og som tidligere nevnt, om noen har en bedre løsning til hode på Frankenstein så hadde det vært fint, fikk det liksom ikkje til.
rekylvinyl.no
hva slags program har du brukt?
Swifty's Avatar
Trådstarter
34 0
Bruker MS Paint. Skulle gjerne brukt photoshop for å få layers og slikt, men line toolen der funkakje helt for meg, får ikkje sett pixlene den skal tegne liksom, før ettepå, og då e d for seint og alt e ødelagt.

Legger med "tegnebrettet" mitt. Har pusla litt videre.
Jeg bruker photoshop, med grids, men jeg irriterer meg også over at de har klussa med linetoolen... vil ha den gode gamle tilbake!!