Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 3421
Anonym bruker
"Syk Basilisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er en fyr i miljøet som skryter på seg at han kan banke opp hvem som helst når som helst og hvor som helst. Dere kjenner sikkert nok av sånne personer, men denne idioten har aldri banket opp noen som helst og nekter å godta noen former for utfordringer om å bli med andre å sloss også presenterer han det etterpå som om han var den som kom med utfordringen og at den andre personen backa ut.

Det er flere som er så rasende forbanna på denne dusten og som har gitt han bank flere ganger og hver eneste gang uten unntak sier han at det var han som banket opp den han fikk bank av..

Når han blir presentert med fakta så ler han det bort og sier det bare er noe dem har funnet på også hånflirer han fordi han vet det er feil og at det gjør folk rasenende.

Hva skal man gjøre med sånne typer? Det han sier vet alle er piss men det hindrer jo ikke andre fra å kødde med oss igjen med å late som om de tror på at vi fikk bank av den svekklingen.
Anonym bruker
"Oppmerksom Satyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvorfor ikke bare slutte å omgås fyren?
drite i fyren og stikk hvis du kan, evt bank han opp selv og vis at han ikke klarer å banke alle, ikke spør han først dog
Enig med han over, kutt han ut. Av erfaring så vil jeg si at det kan være lurt å styre unna slossere og folk som banker andre, vet aldri når en blir dradd inn i dritten deres eller blir utsatt for vold selv! Henge i lag med slosskjemper og se opp til de er litt fjortis i huet mitt i alle fall. Hvem pokkern bryr seg om hvem som er best til å sloss? Absolutt ingen er uovervinnelig! På tide å finne seg nye venner kanskje?
R.i.p 23.04.2021
Vold avler vold. Beste dere kan gjøre er og kute han ut helt ,rett og slett overse han og lat som han ikke eksisterer. Det vil tilsutt få han til og føle seg så liten at han sannsynligvis går in i en dyp depresjon og virkelig får reflektert over hvor kjiip han har hvert.
Anonym bruker
"Syk Basilisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Til opplysning så henger jo ingen som har banket han opp med han. Han har egne vennekretser som av og til gjør at han en sjelden gang havner på samme fest som oss, også er han uunngåelig på byen da lite sted. Også for de som sier at vi skal filme han når han får bank så har det skjedd en gang allerede og han har bare sagt at slutten ikke var med der han vant..
Du snakker om å ha feil fokus i livet. Slåssing er ikke kult eller noe som bør skje helg etter helg. Hvor i alle dager bor dere? Hva slags folk omgåes dere? Du sier det er flere i din krets som har jula opp fyren. Hvorfor i alle dager er det noen som bryr seg? Fyren må jo ha noen defekter, og opplever ting helt annerledes enn resten av verden.

Jeg ville ikke bare droppet han raringen, jeg ville tatt en grundig titt på alle andre i gjengen din, hva dere fyller tiden med og om det er noe mer konstruktivt du kan fylle dagene med. Kanskje bør du dumpe flere enn han raringen og heller fylle dagene og fremtiden med noe som faktisk betyr noe?
Sist endret av _abc_; 8. august 2020 kl. 23:27.
Noe sier meg at du bor i ei skikkelig bygd i ødemarka og det skjer veldig mye der...
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Røyk en rev, ta et ronk. Drit i han fyren. Hvis du må omgås han i "miljøet", som høres ut som minuspepperoni miljøet i lillesand, så vær kald og avvisende. Ikke del ut oppmerksomhet
Sist endret av meaculpaUIO; 9. august 2020 kl. 01:48.
Ja, det høres veldig bygdete ut. Noe som apelerer til stammekriger, ur og primal innstiktet. I min alder når jeg var ung så kan jeg si det som så at alle de som involverte seg i noe form for vold fikk det karmisk tilbake hundre ganger i eldre alder. Det er på det laveste nivået et menneske kan synke. Jeg hater vold!!!!!
Anonym bruker
"Sikker Klatremus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
TS, gjerne opplys oss om hvor dere holder til (fylke/kommune) så vi kan holde oss langt vekk fra plassen med Norges laveste gjennomsnitts IQ.
høres ut som en norsk utgave av Charlie Zelenoff
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dere har gitt han bank flere ganger også sier han at det er han som har banka dere? Haha sorry mac men er du 13 år? enten så gir dere han skikkelig juling eller så vokser du bare opp å slutter å leke med denne vennen din..
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Dere har gitt han bank flere ganger også sier han at det er han som har banka dere? Haha sorry mac men er du 13 år? enten så gir dere han skikkelig juling eller så vokser du bare opp å slutter å leke med denne vennen din..
Vis hele sitatet...
Mistenker at denne fyren går på noe eller er psykopat. Om det er førstnevnte glemmer han fort en skikkelig omgang juling og bare rasjonaliserer det som at han vant. Du må i så fall banke han til det ender med lengre sykehusopphold for at det skal funke. Noe jeg absolutt ikke anbefaler.

Bare vær konsekvent med fyren og kast han ut fra stedet dere holder til alle ser ut til å hate han uansett, frys han ut.
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Samle en gjeng og hold han nede mens dere tattoverer han i panna.
Passende tekst finner dere på selv.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Til opplysning så henger jo ingen som har banket han opp med han. Han har egne vennekretser som av og til gjør at han en sjelden gang havner på samme fest som oss, også er han uunngåelig på byen da lite sted. Også for de som sier at vi skal filme han når han får bank så har det skjedd en gang allerede og han har bare sagt at slutten ikke var med der han vant..
Vis hele sitatet...
Hva med å slutte å gå på fest, eventuelt gå på byen i en annen by?
Sitat av MaskinRambo Vis innlegg
bare gi han juling en gang for alle, en omgang med juling som han aldri vil glemme i livet sitt. Gjerne ta alt opp på video. Så når du har banket han, kidnapper du han og tar han med til en kjeller eller et forlatt sted. Der torturerer du dritten ut av han og spiller av videoen på nytt og på nytt, spytt han i kjeften, si at videoen skal lastes opp på youtube så alle får sett det. Når du er ferdig med å torturere han, så kjører du han til et random sted og hiver han ut av bilen helt naken og bundet fast, så han får seg en skikkelig lekse og blir flau.

Det gjør du med sånne folk.
Vis hele sitatet...
Jeg håper jeg feiltolker innlegget ditt når jeg leser det ord for ord og ikke ser noe tegn på ironi eller sarkasme?

Ts forteller om en ung mann som ikke har samme virkelighetsoppfatning som folk rundt ham, som muligens har en alvorlig diagnose eller i det minste fremstår jo personen som ts beskriver som litt av en stakkar. Som lyver på seg å ha vunnet slagsmål, eller ikke forstår at han faktisk tapte.

Din løsning er faktisk å "gi ham så mye juling han aldri har fått før, samt å kidnappe og torturere ham" samtidig som alle overgrepene videofilmes?

Jeg håper virkelig at det er jeg som leser og tolker innlegget helt feil. Om jeg ikke gjør det så lurer jeg på om du kanskje burde snakket med fastlegen din om å ta en evaluering hos psykolog, for det kan virke som du sliter minst like mye som denne bekjente "kameraten" til ts, og du bør absolutt få hjelp før du skader noen for resten av livet. Det virker jo ikke som om det finnes noen sperrer i deg, bare et mørkt dypt hull og masse hat og ondskap. Dette tror jeg du bør forsøke å snakke med noen om.
Søppel/knark miljøet? Gjør noe med livet ditt mann.
Enig med etnavn, du må faktisk foreta deg noe. For hvor merkelig nå denne fyren du kjenner er, så er du på en måte alt blitt fast i det miljøet du henger. For du engasjerer deg faktisk nok i dette til at du faktisk lager en tråd om det her på forumet. Da må vel alt han fyren sier og gjør faktisk oppta endel plass oppe i huet ditt? Det i seg selv bør jo faktisk få varsellampene til å gå av for om slikt faktisk er viktig og vesentlig for deg så er du alt påvirket av miljøet. En raring som støtt havner i slagsmål og ikke skjønner utfallet av slagsmålene er jo enten så ruset når slikt foregår eller har "en skrue løs". Greit nok det, noen av oss er jo gær'n liksom. Men hvorfor tar dette så stor plass hos deg at du faktisk lager en egen tråd? Kanskje like greit å gå inn på "restetorget" og bli student nå så kan du flytte fra skrytepaven, dine dårlige venner og et miljø som det vel egentlig er bråhast å komme ut av?
Sitat av _abc_ Vis innlegg
Jeg håper jeg feiltolker innlegget ditt når jeg leser det ord for ord og ikke ser noe tegn på ironi eller sarkasme?

Ts forteller om en ung mann som ikke har samme virkelighetsoppfatning som folk rundt ham, som muligens har en alvorlig diagnose eller i det minste fremstår jo personen som ts beskriver som litt av en stakkar. Som lyver på seg å ha vunnet slagsmål, eller ikke forstår at han faktisk tapte.

Din løsning er faktisk å "gi ham så mye juling han aldri har fått før, samt å kidnappe og torturere ham" samtidig som alle overgrepene videofilmes?

Jeg håper virkelig at det er jeg som leser og tolker innlegget helt feil. Om jeg ikke gjør det så lurer jeg på om du kanskje burde snakket med fastlegen din om å ta en evaluering hos psykolog, for det kan virke som du sliter minst like mye som denne bekjente "kameraten" til ts, og du bør absolutt få hjelp før du skader noen for resten av livet. Det virker jo ikke som om det finnes noen sperrer i deg, bare et mørkt dypt hull og masse hat og ondskap. Dette tror jeg du bør forsøke å snakke med noen om.
Vis hele sitatet...
Hey! Jeg skal faktisk svare deg.
Ja jeg feiltolket innlegget, og det skjønte jeg etter at jeg kommenterte. Siste avsnittet til TS ga veldig lite mening, og innlegget hadde generelt dårlig gramatikk. Trodde at dette var en TS slet med, mtp siste avsnitt.
Men til info så finnes det sperrer hos meg
Var jo bra at lyset ikke var helt slukket. Men seriøst, det er kanskje ikke helt høylys dag uansett når kidnapping, tortur og videofilming blir foreslått? Jeg skjønner ikke om det var tråden som eskalerte og der folk skulle overgå hverandre i "tøffhet" eller om de som foreslå grov vold faktisk mente det?

Om noen sliter mentalt eller har et rusforbruk som fjerner dem fra virkeligheten så kan jeg uansett ikke se eller forstå at grov vold vil være noe som løser saken eller gjør at den personen finner tilbake til virkeligheten. Kanskje blir det bare ennå en ting som gjør at de fortsetter rusbruken, eller flykter ennå mer inn "eget sinn"?

Om dette bare eskalerte litt kjapt, hva ville skjedd om diskusjonen heller enn å foregå på freak, ble tatt på et lukket rom på en fest der ts og hans venner deltok, samt at skrytepaven og hans venner også deltok på festen - alle nok ruset til å bli krigersk? Hadde det endt i masseslagsmål der ingen ville gitt seg før det endte i mishandling, virkelig grov vold, eller død?

Mulig jeg overreagerer men jeg kan virkelig ikke forstå vold som en løsning. Og det var vel en 3-4 innlegg som nevnte vold som en mulig løsning.
Sist endret av _abc_; 9. august 2020 kl. 18:27.
ABC, på dette forumet vil vold selvfølgelig bli nevnt, det blir feil å bli overrasket av det her, for å si det sånn.
Er selv imot vold, men folk med lav iq og lav kognitiv alder skjønner noen ganger ikke dybden av ord og en samtale, logikk osv. Sånne folk skjønner bare vold tilbake, ergo mitt forslag. Om TS og hans venner og fiender ruser seg eller hva de gjør, har jeg ingenting med.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er en fyr i miljøet som skryter på seg at han kan banke opp hvem som helst når som helst og hvor som helst. Dere kjenner sikkert nok av sånne personer, men denne idioten har aldri banket opp noen som helst og nekter å godta noen former for utfordringer om å bli med andre å sloss også presenterer han det etterpå som om han var den som kom med utfordringen og at den andre personen backa ut.

Det er flere som er så rasende forbanna på denne dusten og som har gitt han bank flere ganger og hver eneste gang uten unntak sier han at det var han som banket opp den han fikk bank av..

Når han blir presentert med fakta så ler han det bort og sier det bare er noe dem har funnet på også hånflirer han fordi han vet det er feil og at det gjør folk rasenende.

Hva skal man gjøre med sånne typer? Det han sier vet alle er piss men det hindrer jo ikke andre fra å kødde med oss igjen med å late som om de tror på at vi fikk bank av den svekklingen.
Vis hele sitatet...
Herregud, er du jelly eller?

Virker som om du er sjalu for at han du beskriver faktisk blir trodd..
Skaff deg en hobby og ikke bry deg så hardt om hva andre driver med.