Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 4790
vell.. som tittelen sier.. Jeg har vært så heldig å få en -1000kr's gave i posten fordi jeg ikke møtte på en jævla gruppe-undervisning midt i corona utbruddet.. what do?
Litt vanskelig for oss på sidelinja å si noe mer uten å vite hva du snakker om utover "jævla gruppe-undervisning".
trent tufs
fuckdapopo's Avatar
Trådstarter
trafikalt grunnkurs
Hvis det ikke var avlyst så må du vel avbestille hvis du ikke vil gå?
Sitat av Dough Vis innlegg
Litt vanskelig for oss på sidelinja å si noe mer uten å vite hva du snakker om utover "jævla gruppe-undervisning".
Vis hele sitatet...
Ganske gjennomgående på forumet her. Vage trådtitler og uforklarlige poster.

TS: Da må du vel betale da?
Betale.
Sitat av Sambadelight Vis innlegg
Betale.
Vis hele sitatet...
Det er nok det beste
Hva mener du er alternativene? Med mindre kurset var avlyst eller du avbestilte selv innen frist er du forpliktet til å betale avgiften. Du kan evn drite i det men da går det til inkasso og blir enda dyrere for deg.
trent tufs
fuckdapopo's Avatar
Trådstarter
Sitat av celtseus Vis innlegg
Hva mener du er alternativene? Med mindre kurset var avlyst eller du avbestilte selv innen frist er du forpliktet til å betale avgiften. Du kan evn drite i det men da går det til inkasso og blir enda dyrere for deg.
Vis hele sitatet...
tjaa.. det som var spørsmålet da ikke betale og pådra meg gjeld er jo ikke akkuratt et sjakk trekk.. men fairy nuff .. om de skal prioritere 700kr over de 25000kr jeg ville brukt på lappen hos dem så får de lov til det.
Klimafiendtlig troll
Ikke vær tulling. Snakk med de som har kravet, forklare rundt din situasjon og Korona.

Si du ikke kan betale mer enn opprinnelig krav på faktura, bruk litt tid på telefon med de som har kravet (kjøreskole eller wtf du ønsker å ha gjeld med forfall av inkasso mv) og husk å være hyggelig.

Ring dem på en fredag, da er de stort sett greiest å ha med å gjøre. Skriv gjerne et lite manus for å få dem til å fjerne alle krav, gebyrer og salærer dersom det er første gang du gjør dette ��.

Classic mistake dette.
Lykke til!