Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 1612
Noen her som har røyka Ice før? Om dere ikke har det, ta dere en tur til Christiania og kjøp litt! Det er mitt råd. Om du røyker hasj og liker det MÅ du smake på ice, fenger dødsbra!

Anyway, noen som får tak i det her i norge? Ikke at jeg hadde tenkt til å kjøpe av noen her, men bare lurer på om det er mulig å få i Norge.
not this dope =)

btw: hakke prøvd ice, men prøvde olja som var der nede () en kamerat kjøpte 8 g for 3000kr =)

den funka temmelig bra...
noob killer
elukS's Avatar
Ikke testa det nei...

Og Digital hybrid, sånne holdninger kan du holde deg for god til å poste i dette forumet
Opprinnelig postet av paparoach
not this dope =)

btw: hakke prøvd ice, men prøvde olja som var der nede () en kamerat kjøpte 8 g for 3000kr =)

den funka temmelig bra...
Vis hele sitatet...
Hvor mye olje trenger man egentlig? Hva tilsvarer et g. god hasj?
slaveavsolen: jo nå skal du høre. vanlig hasj har et thc innhold på ca 3 til 4 % , svarting kan mellom 5 til 6% men da er du heldig og den er fersk..

prosent innholdet på olje er mellom 40 og 50 %

så med litt kjapp hode regning så vill 1 g med olje tilsvare 10 til 12 g med med vanlig god hasj

måten du bruker det på er å sette skåla med gugga i solen, så tar du ei fyrstikk og tar opp en dråpe med olje og smører det langs en sigarett... la den ligge litt i sola og trekke.. og vips du har supersterke varer i form av en sigg...

det som var kjipt med de greiene til kameraten min, var at han mista varen etter at vi hadde røkt under et halvt g av det...så det var litt nedtur.
men han måtte nesten regne med det når han hadde røykevarer for 7000kr på seg og en ryggsekk med en sprittank (3liter) på ryggen og han drakk av den og røkte heletiden.
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
nah.. det var litt feil!

Tror kanskje du underdrev og overdrev litt på de prosentene!

Hasj ligger på 6-8% og THC olje ligger på rundt 12-15%
Dette står i en brosjyre som jeg har fått fra Narkotikaavsnittet Oslo Politikammer, så jeg skulle gå ut ifra at dette var korrekt.
ja for det er jo alltid best å tro på politiet.....
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
eh? nei, men det står jo faktabaserte opplysninger.. noe jeg tror de vet ganske bra? eller?
tror du virkelig at de skriver usanne ting? eller ting de bare tror?
Det er ikke en brosjyre der de skal fortelle hvor DUMT narkotika er, det er informasjon OM narkotika og hvilke virkinger de har!
Selv om dette begynner å bli drøyt off-topic, så er det vel liten grunn til at politiet skulle lyve i dette tilfelle, aye?
Jeg synes også at 12-15% høres litt vel lavt ut, men kan ikke nok fakta om dette til å si om det stemmer eller ikke. MEN. En jeg kjenner som bor i Mexico kokte _god_ pot (ca 50g) og fikk en ca 7-8g med olje. Vi røyka den ved å dyppe en nål i oljen (brukte sikkerhetsnål), ha en påtent røyk klar, gni oljen av på gloen og suge elegant inn røyken. Vanskelig å ikke hoste, men funker fortere og bedre enn det meste... Lukter ikke helt det samme heller. Fargen er EKSTREMT sterk, og får du den på f.eks. tenna så er det ikke bare bare å få den av (samme dagen...).
Men at det er noe av det beste jeg har røyka, det er jeg ikke i tvil om. Drøyt som f**n også

[edit]
Det virker som om det er to "forkjellige" oljer det er snakk om... Den oljen jeg snakket om kan man lage av den såkalte "hash oil", så det blir nok _noe høyere % enn 12-15 i den beste oljen
[/edit]
Sist endret av LurveLeif; 6. august 2002 kl. 17:24.
Opprinnelig postet av sp3q
nah.. det var litt feil!

Tror kanskje du underdrev og overdrev litt på de prosentene!

Hasj ligger på 6-8% og THC olje ligger på rundt 12-15%
Dette står i en brosjyre som jeg har fått fra Narkotikaavsnittet Oslo Politikammer, så jeg skulle gå ut ifra at dette var korrekt.
Vis hele sitatet...
yeah right! tror det var noen trykk-tabber i den katalogen der ass, cannabis olje ligger på 30-40%.. Hvorfor i alle dager skal du kjøpe cannabisolje med 12 usle prosent når det er mulig dyrke frem marihuana med et thc innhold på 20-30%?

Cannabisolje er jo konsentrert thc som ligger på samme klassefisering som opium, div. kjemiske saker osv i en god del land (er ikke sikker på om norge har det samme men men)...
Sist endret av kriss; 7. august 2002 kl. 22:10.
▼ ... over et år senere ... ▼
Jeg smakte Ice nå forrige uke for da var jeg i chrstiania, kosta 400g og 150 for en ferdig mekka joint. MEn jeg kjøpte meg Ice frø, så jeg lurer på om noen vet åssen man skal dyrke dem i forhold til vanlige frø?
Sier bare norcan jeg........
Opprinnelig postet av speq
nah.. det var litt feil!

Tror kanskje du underdrev og overdrev litt på de prosentene!

Hasj ligger på 6-8% og THC olje ligger på rundt 12-15%
Dette står i en brosjyre som jeg har fått fra Narkotikaavsnittet Oslo Politikammer, så jeg skulle gå ut ifra at dette var korrekt.
Vis hele sitatet...
øøøhemmm.....
hvis man har røykt olje vet man at det er langt sterkere enn hva man får fra en god-klumpen.....
Men vet også at en del som selger også blander det ut for å få solgt mer....sikkert det politiet har fått fatt i.....

Beste måte å røyke olje ? ha litt på en liten hasjklump eller litt gress.....så røyke det med varme kniver...
anbefalt tilbehør......en sofa, god tid og mye øl.........

Opprinnelig postet av SlaveAvSolen
Noen her som har røyka Ice før? Om dere ikke har det, ta dere en tur til Christiania og kjøp litt! Det er mitt råd. Om du røyker hasj og liker det MÅ du smake på ice, fenger dødsbra!

Anyway, noen som får tak i det her i norge? Ikke at jeg hadde tenkt til å kjøpe av noen her, men bare lurer på om det er mulig å få i Norge.
Vis hele sitatet...
Trodde du hadde slutta jeg?
Han har jo det og da, sjekk datoen på siste post "2nd August 2002" :P
Opprinnelig postet av Bananeter
Han har jo det og da, sjekk datoen på siste post "2nd August 2002" :P
Vis hele sitatet...
Jepp, hør på bannanen!
Åja, 2002 ja.
40 - 50 % er snart opp mot LSD nivå, da skal det ikke mye til for å bli fjern...
De har begynt genmanipulering på cannabis for og få et høyere THC nivå, de sies at dem har klart å fått til cannabis med opptil 60% THC.
Du kan også få hasj i Nederland med opp mot 28% THC.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hvis Noen har opplysninger om hvordan man planter Ice Frø, så vil jeg gjerne vite det for jeg kjøpte med noen frø hjem med vet ikke åssen Ice frøa skal plantes, er en spesiel metode og gjøre d på.