Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1294
Hei, har en liten problemstilling eg lurte på noen her kunne hjelpe meg med.

For rundt 10 dager siden meldte eg meg opp på dplay/descovery + gratis prøve periode, 14 dager gratis deretter 90 kr måned. La inn kortet mitt, men eg husker ikke hvilken email adresse eg brukte. Får desverre ikke logget inn på kontoen fordi eg ikke husker email adressen.

Noen mulighet for og avslutte dette abromentet før eg blir belastet? Har allerede vert inni nettbanken på abonnenter men den kommer ikke opp der før etter fyste betaling. 90 kr er ikke krise men litt kjip og bruke på et abonnement eg ikke bruker engang, kan heller donere de til kreftforeningen eller noe lignende om noen vet.

Vet ikke om dette er korrekt forum, gjerne flytt om det er feil.
Logg inn på alle mulige mailer og sjekk hvor du har fått mail fra Dplay.

Men du har kanskje glemt passordet til mail også?
Էɑƨϝ
Trådstarter Donor
Har desverre prøvd alle email adresser eg bruker, finner overhode ikke kontoen.

Hadde håpet om at det var mulig og avslutte det på et annen vis, men er vell kansje bare og bite det sure eplet :/
Hva med å kontakte dplay og forklare situasjonen?
Send dem en e-post hvor du forklarer situasjonen. Det kan hende at de kan hjelpe deg ved å søke om betalingsinformasjonen din i databasen sin. Sjekk også loggen på nettleseren din, så får du kanskje et hint om hvilken e-post du brukte for å registrere deg.

Ellers er det vel bare å fortsette å sjekke alle e-postkontoene dine. Du kan vel umulig ha så mange e-poster at du ikke husker alle du har brukt de siste 10 dagene?
Էɑƨϝ
Trådstarter Donor
Sendte melding til kundeservice og forklarte det, alt de trengte var slutten av kortnummeret. Fikk innlogging detaljane på email noen timer senere. 90 kr er donert til en god sak, takk for hjelpa.
Er du villig til å legge ut et bilde for å dele den fantastiske gjerningen med oss andre? Ble jo veeldig nysjerrig da
Էɑƨϝ
Trådstarter Donor
Sitat av subscribe Vis innlegg
Er du villig til å legge ut et bilde for å dele den fantastiske gjerningen med oss andre? Ble jo veeldig nysjerrig da
Vis hele sitatet...
Ja ingen problem, dobbel kryssa ut, snapchat og paint er brukt for og sjule hvem jeg er.