Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 2589
hva kan jeg forvente hvis jeg blander ecstasy og weed?

burde jeg isåfall ta weed på ecstasy peaken, eller vente til comedownen.
Jeg hadde ventet til comedown, men smaken er som baken
Anonym bruker
"Fregnete Havmann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nå turer ikke jeg lenger, men vi pleide alltid å røyke weed etter 1 time eller 2. Funka dritbra for min del, og ble «dobbelt så tura». Men om du ikke er vant med weed bør du kanskje se an.

Merker jeg savner å være grisetura. Men orker ikke de nedturene lenger, har gått på noen smeller etter litt for høye doseringer.
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
comedown
Anonym bruker
"Tilfreds Håkjerring"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
For min del kommer det veldig an på hva jeg skal. Skal jeg ut på byen eller lignende ville jeg ventet med weeden til comedown, men om jeg turer med et par andre personer, så digger jeg å røyke litt weed gjennom hele turen.
Anonym bruker
"Tilfreds Håkjerring"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
D er 2 stoffer som har god synergi
Kunne aldri råda noen til å røyke weed på ecstasy peaken og vil ikke råde til å gjøre det på comedownen heller.. Jeg blir hvertfall dårlig av det. Ting føles intenst i huet og karusell i kroppen av det på comedownen så jeg har aldri turt engang på peaken.

Vær forsiktig med bare et trekk eller to hvis du absolutt skal er mitt råd.
litt miksa råd her. men får nesten bare prøve på comedownen
Anonym bruker
"Øm Stingsild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er jo bare og røyke litt når du føler for det, ta et trekk og se an formen, får alltid mer eufori og ting blir litt chillere på en god måte, det stjeler absolutt ingen effekt fra emmaen..
Vil du opp så røyker du før/i peak, jeg får også en kraftigere comedown når jeg gjør det. Ikke røyk som vanlig, ta et trekk eller 2 og send den videre til nestemann så du kan se an hvordan det påvirker deg.
Sitat av Brillert Vis innlegg
ta weed
Vis hele sitatet...
I min erfaring: beste rusen jeg har opplevd. Helt magisk
Jeg fikk en "gladpsykose" *av den miksen der
Tok en heftig dose molly og tok et par jays på peaken. Begynte å hallusinere som en gris. kompisen min fikk en rød boks i trynet så jeg tok på den for å se hva det var så så jeg at jeg bare satt å pelte kompisen min i trynet var noe så sinnssykt gøy
Sist endret av iFix; 6. november 2020 kl. 09:49.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Blunt på peaken med noe heftig weed anbefales
Or... Are they? >_>
Traps are gay's Avatar
Røyker aldri før peak, men kan ta flere j's på og etter peak. Ser ikke poeng i å vente til comedown.
Sist nyttår jeg poppa X så satt meg og bestissen å rulla opp J's for hele festen HELE natten. Vi satt konstant fra festen starta til vi gikk hjem å fyrte opp J's. Aldri har jeg vært mer glad i å røyke enn på X. Det er seriøst DRIT digg. Gikk vekk minst 40G på en natt.
R.i.p 23.04.2021
Synes røyken blir noe helt for seg selv på knips. Greier ikke legge fra meg bongen ,den fyres opp vært 5min under hele turen. Elsker følelsen av og være god stein med super eufori
Åpenbart er der veldig forskjellige meninger så vil du prøve så prøv men start forsiktig.

Noen opplever veldig ubehag av kombinasjonen men det virket til at folk flest nyter det på comedown. Dvs. På slutten av kvelden og dagene etter.
Sist endret av Relevant; 13. november 2020 kl. 22:16. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Bred Hjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Molly og hasj på peaken har ødelagt livet mitt. Endte opp med den heftigste bad trippen i historien etter å ha smoka masse på peaken av molly når øya rister som satan. Sitter nå igjen med en ødelagt hjerne og derealisering/depersonalisering. Noen kan røyke hasj på peaken uten noe problem. Jeg anbefaler ingen å finne ut av om de tåler det ved å prøve.
Anonym bruker
"Avhengig Flaggermus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Molly og hasj på peaken har ødelagt livet mitt. Endte opp med den heftigste bad trippen i historien etter å ha smoka masse på peaken av molly når øya rister som satan. Sitter nå igjen med en ødelagt hjerne og derealisering/depersonalisering. Noen kan røyke hasj på peaken uten noe problem. Jeg anbefaler ingen å finne ut av om de tåler det ved å prøve.
Vis hele sitatet...
Kan du fortelle noe om dosering, samt tidligere (mis?)bruk?
Anonym bruker
"Bred Hjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kan du fortelle noe om dosering, samt tidligere (mis?)bruk?
Vis hele sitatet...
Skal sant sies at jeg til en liten grad misbrukte extacy i 17-18 års alderen. Droppet cirka 250-300 mg i måneden. Og røyket alltid på comedownen. Dette ga morsomme hallusinasjoner som tegneseriefigurer på vinduet og briller på kamerater osv. Droppet kanskje 300mg og røyket en joint eller 2 på peaket.

Ga meg crazy visuals hvor hele oppfatning av virkeligheten ble forvridd til en ubehagelig og generelt grusom måte som ikke går ann å forklare med ord... rett og slett fordi det ikke finnes ord for det jeg opplevde å så. Hjernen opplevde dette som et «trauma» og en farlig situasjon og aktiverte fight or flight modusen og har ikke skrudd den av siden. Uansett hva sitter jeg konstant og skanner etter fare, og en potensiell trussel.

Jeg er så sliten og alt jeg vil er å få meg en god natt søvn og en pause. Men det går dessverre ikke. Hallusinerer konstant, selv i søvne og med øyne lukket. Hallisunering uten like rett og slett.

Ser liksom ikke ting som ikke er der, men ting ser fake ut. Som om alt jeg vet om har blitt byttet ut med en eksakt replika.. er mye mere enn dette men orker faktisk ikke prøve å forklare det engang.

Så kan sikkert være jævli fett og røyke på en joint på mdma, men å ta den sjansen er det dummeste du kan gjøre.

De ekle tingene jeg så og følte den kvelden har rett og slett gitt meg ptsd..
Tok en hasj en gang jeg tok ecstacy. Døde av det.
Anonym bruker
"Fregnete Havmann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Purgatorio Vis innlegg
Tok en hasj en gang jeg tok ecstacy. Døde av det.
Vis hele sitatet...
Tipper du hadde for mye hasj i sprøyten da.
Anonym bruker
"Fregnete Havmann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Tarm Vis innlegg
Synes røyken blir noe helt for seg selv på knips. Greier ikke legge fra meg bongen ,den fyres opp vært 5min under hele turen. Elsker følelsen av og være god stein med super eufori
Vis hele sitatet...
Helt enig! Nå har jeg ikke tura på noen år, men bong under turen var "obligatorisk" i min vennekrets. Ble bare mer tura av det og aldri dårlig.

Men nå var vi også erfarne røykere fra før, så det kommer nok an på personens tidligere erfaring også. Liker også godt å røyke når jeg tar syre eller sopp, men da er jeg mer sensitiv. Da kan jeg klare meg på 3-4 trekk i flere timer, føler jeg blir 10 ganger mer trippa da.

Veldig rart hvordan weed forsterker alt at den kombineres med. Enten det er andre rusmidler, mat, sex, glede men også frykt og angst.

Så mitt råd er alltid å ta noen få trekk først, og heller flere senere om man føler for det. Det er jo ikke slik at man de første trekkene "setter standaren" som ved f.eks. syre/sopp. Så man trenger ikke stresse med å bli superstein med én gang.