Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 5183
#42
Target
22 2
Hvor mye heroin er det mulig å dra i seg via nesa?
Har hørt om en som dro i seg 4 gram uten problemer. I mitt hode så burde vel dette tatt livet av en hest, men hva vet vel jeg.
Er dette mulig, eller er dette bare kødd?
Alle mennesker er forskjellige og har forskjellig toleranse.

Kan godt hende dette var utblandet heroin.
Noe av problemet i Norge er at heroin er av lav og veldig varierende kvalitet. Det man tror er 4 gram heroin kan fint være 1 gram heroin og 3 gram andre ting. Dette er jo noe av problemet med at mange får overdose på heroin, fordi de er vant til å få lav kvalitet og setter doser deretter og når de da får av bedre kvalitet er det plutselig alt for mye.
Sist endret av etse; 17. mai 2014 kl. 16:47.
Det må ha vært ekstremt dårlig heroin hvis han ikke overdoset på 4g. 4 gram er uansett en stor mengde pulver å klare å få plass til i snyteskaftet, så det virker ikke så veldig troverdig.
Jeg må spy bare jeg hører om snorting av hero.
Fysj.
En bekjent av meg setter smeller på 1-1.5 gram.
Han er dog grisehektet.
Så er ikke usannsynlig.
Bare ikke tro alt du blir fortalt.
Sist endret av eyecandy654; 17. mai 2014 kl. 20:23.
Hun trodde det var kokain i pulp fiction, mens det egentlig var veldig god heroin. Sikkert ikke morro
4 gram gateheroin - null problem. 4 gram "god norsk heroin" vil man nok dø hvis man ikke har toleranse og de 4 grammene faktisk tas opp i nesa, og at ikke 3 gram sklir ned i halsen. Erfarne brukre vil nok bare bli stein da mange kan skyte opp mot 1 gram rett i åra.
Sitat av #42 Vis innlegg
Hvor mye heroin er det mulig å dra i seg via nesa?
Har hørt om en som dro i seg 4 gram uten problemer. I mitt hode så burde vel dette tatt livet av en hest, men hva vet vel jeg.
Er dette mulig, eller er dette bare kødd?
Vis hele sitatet...
Jeg har sett en erfaren Heroinbruker få overdose av å sniffe 0,3g,fordi kvaliteten var 3ganger bedre enn han var vant med
▼ ... over en uke senere ... ▼
Offtopic: Man blir balle avhengig av heroin og det går fort. Anbefaler deg og ikke prøve.
Sitat av #42 Vis innlegg
Hvor mye heroin er det mulig å dra i seg via nesa?
Har hørt om en som dro i seg 4 gram uten problemer. I mitt hode så burde vel dette tatt livet av en hest, men hva vet vel jeg.
Er dette mulig, eller er dette bare kødd?
Vis hele sitatet...
Dette er bare tøv,enten var det noe annet eller så bruker denne peronen stoe mengeder Subutex fordi det sperrer reseptorene og slipper ikke til noen opiater.
Men uansett så kan jeg jo si at en kamerat av meg bestilte 0,11gram med Fentanyl (syntetisk rent heroin)på internett,han og kjæresten delte det selv om det var så lite ,men etterpå forsod han at han ville overdosert om ikke han hadde delt,SÅÅ sterkt var dette og dette er personer som kan ta oppimot 0,4gram i slengen av gateheroinet,IKKE bruk eller prøv å ta dette i bruk fordi dette er ett stoff som er mektigerer eller for mektig for alle mennesker,hvor mange gode folk og helter har ikke dødd av H? Rike folk og helter leter etter det beste man pengene sine på,gjør det og dør fra oss.
Sist endret av Baltasar; 4. juni 2014 kl. 16:18.
Fentanyl er noe helt annet enn heroin! Det eneste egenskapen dem deler, at de begge er opiater.

Heroin:


Fentanyl:


Hvor er likheten?