Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1719
Hei freaks!

Sitter nå med 2stk 5-MAPB. Lurer veldig på hvordan disse funker, og hvordan jeg kan forvente at jeg blir av dem? Er dem veldig psykedeliske ?? Fordi jeg er ikke så veldig intresert i og trippe helt liksom.

Noen som har prøvd disse eller 5-APB som veit ossen det funker?
Du må nesten bare lese igjennom denne tråden: http://www.drugs-forum.com/forum/sho...d.php?t=200833

Tror ikke du finner så mange her på freak som har erfaringer med dette kjemikaliet.
Har prøvd 6-apb hved 2 annledninger, mange mener det har en svak psykedelisk effekt, ikke det at jeg merket noe bortsett fra euforia. Jeg regner med 5-apb har noen av de samme egenskapene siden det er kjemisk lignende struktur messig.
Takk for svar.

Har nå tatt 1 5-MAPB men håper ikke det blir altfor psykedelisk.

EDIT: Forresten kan jeg blande 5-MAPB med Pyrazolam eller Etizolam sån at jeg får sove i natt? Tok også litt MPA for 4 timer siden.
Sist endret av random55022; 11. januar 2013 kl. 00:34.
Ble veldig lite psykedelisk, Så gardiner rørrte på seg og hele rommet ble større. Bra Research Chemical (Y). kommer nok til og kjøpe mer av disse
Sitat av Simonol Vis innlegg
Ble veldig lite psykedelisk, Så gardiner rørrte på seg og hele rommet ble større. Bra Research Chemical (Y). kommer nok til og kjøpe mer av disse
Vis hele sitatet...
Kan du fortelle mer om effekten? Interessert i å prøve disse selv. Har god erfaring med 5/6-apb, men den har ikke vært like god i det siste. 1. batch 6-apb var kongen på haugen. Håper å finne en erstatter til den.