Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1551
nettopp fått meg ett sted det er fine muligheter for noen planter.. ..bare lurer på hvor man finner frø? går det greit å bestille dem over nettet fra Amsterdam f.eks?
hvordan er det med tollen og slik....?
selve planten er jo ikke lovlig sies det men hva med frøene?
gode nettsteder å bestille fra hadde også vært fint
Kan du ikke bare få noen frø av folk som selger?
Ikke noe problem her i Stavanger ihvertfall...
dust! du får kjøpt frø i oslo og overalt. standarpris på frø i oslo er 50 spenn. kjøp fra amsterdam og betal 110 kr... dyrt!!! www.herbshangout.com
takk for responsen.....men jeg trenger
'cannabis frø' ikke urter....
kjenner ingen som selger frø i Bergen....mye hasj men mindre grønnt her så vidt jeg vet....
Dessuten vil jeg ha skikkelige frø som gir skikkelige planter og skikkelig høy tankegang...Gjerne hydro
Opprinnelig postet av Oldboy Jenny
kjenner ingen som selger frø i Bergen....mye hasj men mindre grønnt her så vidt jeg vet....
Vis hele sitatet...
Hasj og grønt kommer fra samme plante, altså samme frø. Er ikke noen frø som gir hasj-planter og noen frø som gir pot-planter.

Steder i Bergen hvor du kan spørre etter frø: Ying Yang og Scorpius
Opprinnelig postet av polk
Hasj og grønt kommer fra samme plante, altså samme frø. Er ikke noen frø som gir hasj-planter og noen frø som gir pot-planter.

Steder i Bergen hvor du kan spørre etter frø: Ying Yang og Scorpius
Vis hele sitatet...
tror han mente det at når man kjøper marris så pleier det jo å ligge et par frø med, men ikke når man kjøper hasj.