Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1035
Jeg lurer på hvor jeg kan få kjøpt tappekran?
Har hørt med Hansa og Rignes, dem er ikke så intressert
Noen som vet om noen? Gi gjerne url.
Better than thou.
Ring rundt til forskjellige utesteder der du bor (altså Bergen, husk det, Bergen), og spør om de vil selge unna noe gammelt de har, eller om de skal bytte kran snart. Det har vi planer om.
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
Det som er kjipt er at det iblant kan være vanskelig å få tak i selve keggene. De bør også drikkes innen en viss tid (sikkert ikke noe problem for ressurssterke ungdommer som oss.. hehe).

Men som Carlo sa - hør litt rundt på barer og pubber. Spesielt dersom du hører om noen som skal bygge om - da er det bare å slå til.

HJ
Når jeg bygger hus/kjøper hus skal jeg kjøpe tappekran..
Faren min driver et utested så han har kontakter i Ringnes. Eller så kjøper jeg av faren min hvist han skal bytte ut...

Hvist du vet om noen barer som er konk eller kjenner noen som jobber på barer kan det ikke være så farlig å spørre der..
Siste post var fra Human-Xit foresten, IKKE fra Xan...
Human-Xit sitter på Xans maskin hehe