Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 7017
Mange typer hostesaft inneholder dette virkestoffet som gir psykedelisk rus ala LSA.
Det jeg lurer på er om hostesaft-merker med DXM selges på noen norske apotek, beklager hvis dette har vært spurt om og besvart her før. Er newbie

mer info her:

http://www.erowid.org/chemicals/dxm/


Litt bla bla fra en FAQ skrevet på et annet lukket forum:


- Make sure the actives include ONLY Dextromethorphan HBr. Many other actives in cough medicine will kill you or make you very sick. I Recommend Tussin Maximum Strength Cough unless you can get Contac from Canada. Do not use Coricidin as a source of DXM.
- Dose lightly and slowly progress into stronger trips. At high doses, this is more intense that you would expect. Be prepared.
- Be careful not to Robotrip too often. If you enjoy the experience, you will be eager to go at it again. DXM can be pretty fucking addictive. The excess ammounts of glucose in cough syrup is hardcore bad for your excretory system.
- DXM does not mix well with a lot of other drugs. MAOIs (antidepressants) and prescription antihistamines (allergy medicine) are big no-nos. Never drink while on DXM. Weed is okay. If you have to post a "DXM +" thread, chances are you shouldn't try DXM until it's been a few weeks since your last dose. It's your gamble.
- Do not, under any circumstances, make a big deal out of DXM like you might Weed. By this I mean, don't go telling every friend you have how awesome it was to trip balls on cough medicine. Don't talk about it at your school and get all faculty involved and aware of DXM. Keep it in the underground. It's been there for many years now, and we still have legal acess to it. Let's keep it that way.
- Fucking measure out your doses. Don't just grab a bottle of Robo and chug it. Often different brand and different names have different amounts of DXM per mL.
▼ ... over en uke senere ... ▼
TilSkrekkogGru
Schizoma's Avatar
Jeg mener man ikke får tak i hostesaft som inneholder DXM i norge. De selger det i danmark btw.

Men det er ikke noe problem å få tak i ren DXM. Mye bedre ettersom hostesaft inneholder masse annet shit som man blir dårlig av i store mengder.
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Hmm, Litt offtopic, men siden vi snakker om hostesaft I USA selger de nIQuill eller noe sånt, som finnes i hostesaft. Sterkt vanedannende og visstnok ett veldig bra rusmiddel Se om du finner noe om det på erowid eller noe. Dennis Leary blant annet er "avhengig" av det stoffet der.. "Niquil Niquil, we love, Huge I and fucking Q" <- - That fra DRUGS temaet i en av hans opptredener..
Og hvordan ser det ut med den legale statusen til DMX her til lands? Jeg kan ikke se dextromethorphan på narkotikalisten
Sist endret av Timeleech; 5. august 2003 kl. 14:52.
Dextromethorphan=Dextromoramidum?(noe jeg ikke tror er)=ulovlig.
Mulig det likner nok til å være like ulovlig. Nåja, omtrent alt som kan sniffes og røykes blir jo tolket som narkotika, og dermed forbudt, uansett..
NyQuil er digg nok det, men litt oppskrytt. Blir sløv og digg sigen, men ikke noe spennende rus akkurat.
▼ ... noen uker senere ... ▼
DMX er ikke ulovlig i Norge, sitter her med en Cosylan hostesaft flaske, den inneholder DMX.
MIKSTUR, oppløsning: 1 ml inneh.: Ethylmorphin. hydrochlorid. 1,7 mg, Cascara Soft Extract aeqv. rhamn. purshianae cort. 50 mg, menthol. 0,2 mg, spir. fort. 0,046 ml, sacchar. 373 mg, saccharin. natr. B. P. 1,09 mg, glucos. monohydric. liquid. 399 mg, acid. benzoic. B. P. (E 210) 1,37 mg, const. et aroma q.s., aqua purif. ad 1 ml. Fargestoff: Sukkerkulør (E 150). Sukkerholdig. Ferskensmak.
Kilde: www.felleskatalogen.no

Bullshit. Cosylan inneholder IKKE DXM, inneholder derimot etylmorfin, (opiatprodukt) Men cosylan funker jævlig bra og da. Ganske digg.

Husker for litt over ett år siden, ett av mine mange luftveisinfeksjoner. Legen skrev ut en stor flaske cosylan, og jeg overdrev selfølgelig litt med dosene. Jeg tok en 20-25 mg. Røykte meg en god pipe og gikk ned på kiosken og skulle kjøpe en pose chips og leie en film. Jeg tok meg en røyk før jeg entret kiosken. Og som en person som ikke tålte så mye nikotin ble det vel for mye, for vel inne på kiosken, helt plutselig, kjente jeg ett trykk som kom fra magen og oppover halsen. Jeg prøvde å holde igjen så godt jeg kunne, og så smalt det. Spy utover hele jævlige kiosken. Alle trodde jeg var på heroin og jeg kunne ikke vise meg der på skikkelig lenge.
En ekkel opplevelse. Men jeg kjente ikke noe kvalme eller noe ubehag, det kom bare opp!
Sist endret av Schizoma; 3. september 2003 kl. 21:14.
haha..faen, da har jeg misforstått litt, har nå tatt en ca 45-50ml dose hver dag før jeg legger meg.. Ikke rart jeg sov godt i går..

tok ca 50ml for 15 min siden..

EDIT: derfor jeg trodde den inneholdt dmx var fordi hvis man søker på cosylan på erowind kommer det opp at cosylan inneholder dmx av en eller annen grunn.

fra erowind: ALTERNATE CHEMICAL NAMES :
Canjodion, Cosylan, Hihustan M.
Sist endret av andis; 5. september 2003 kl. 01:02.