Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2329
Da har man inntatt 10mg valium, og 10mg zolpidem etter legens råd, lurer på hvordan formen blir utover kvelden. Noen med erfaringer?
Rip 8-4-23
Etter legens råd? Legen råder deg ikke til og ta 10mg zolpidem sammen med 10mg valium på dagtid.. zolpidem er for og ta 5min før søvn..
HEL
Trådstarter
Med visse modifikasjoner da legger med tidlig jeg skjønner du

Jeg kan ta 3x valium på dagen
Sist endret av HEL; 17. juni 2021 kl. 18:57. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Rip 8-4-23
Ja dagårdet jo greit neh du vil nok føle en økt selfølese muligens noe eufori? Kansje lit økt lyst for og gjøre noe? Ikke kast i deg så mye mer selvom det kan friste pga den gode formen. Det fører til blackout og dumme ting.
HEL
Trådstarter
Føler meg som konge nå...oooohh..nice feeling i kroppen
Rip 8-4-23
Ja den er nesten alt for konge hehe , vær forsiktig men samtidig kos deg
HEL
Trådstarter
Tok 5mg til, klarte ikke la være
Lysten til å redosere x antall ganger kommer til å bli stor, og du kan fort ende med å blacke ut og våkne tom for både Valium og Zolpidem.
Rip 8-4-23
Personlig ville jeg ha kost meg på 30mgvalium og 20mg zolpidem

Men blackouten is a bitch
Sist endret av Sæd; 17. juni 2021 kl. 20:33. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
HEL
Trådstarter
Sitat av Sæd Vis innlegg
Personlig ville jeg ha kost meg på 30mgvalium og 20mg zolpidem

Men blackouten is a bitch
Vis hele sitatet...
Hvordan blir formen da om jeg kan spørre??
HEL
Trådstarter
Jo formen ble meget BRA, frister til gjentagelse:-)
Rip 8-4-23
Sitat av HEL Vis innlegg
Jo formen ble meget BRA, frister til gjentagelse:-)
Vis hele sitatet...
Koselig og høre bare ikke gjør det for ofte. Det er en kombo man fort blir meget glad i
HEL
Trådstarter
Mhm....gjør det samme akkurat no...lol;-)