Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 2258
Noen som har peiling på hvor mange øl som er innafor sammen med 20mg Sobril, før man bynner å gjøre dumme ting
Det er helt individuelt, men tenker du tåler 3-4 hvertfall Kos deg masse og vær forsiktig, skal ta en Sobril snart selv!
HEL
Trådstarter
Okei, takker for raskt svar, kos deg du ogs�
Drikker du ofte? Hva slags alkohol? Hvor mye veier du? Har du spist Sobril før? Masse forskjellig her som spiller inn før du kan høre på en totalt ukjent som sier du tåler 3-4stk.
Du skal være jævlig forsiktig med å blande benzo og alkohol. Det er nesten noe du bare må kjenne på selv, folk er forskjellige.
HEL
Trådstarter
Drikker ikke så ofte, 88kg, å ja jeg har tatt benzo mange ganger før.
Sitat av HEL Vis innlegg
Drikker ikke så ofte, 88kg, å ja jeg har tatt benzo mange ganger før.
Vis hele sitatet...
hadde kjørt 2 pils og ventent en stund og sjekket formen, dog burde holde deg under en sixpack
Anonym bruker
"Oppblåst Hærorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Problemet her er ofte at du ikke aner når du bikker over på bærtur. Da er det for seint og du trur du har styringen, så blir det bare mer og mer øl og mindre styring.
HEL
Trådstarter
Hehe...har tatt 2 0,5 l øl nå, å har ikke gjort noe galt enda��
Har vært helt opp i 60-70mg sobril + en six pack.. Var ganske tilstede, ingen dumme påfunn, bare sliten, ikke noe "high" men sovnet i det jeg la hodet ned på puta

men 4mg alp + 2-3 øl og jeg blir helt mongo, finner på faenskap som jeg elllers aldri hadde gjort.
Anonym bruker
"Løpende Vette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Gjør ikke så dumme ting av sobril kanskje røper en hemmelighet eller to eller prater i vei uten lokk men ikke noe drastisk som sterkere benzo
Fikk total blackout av 40mg sobril å 3-4 halvlitere engang. Var da ca 70 kg
HEL
Trådstarter
Ble sinnsykt trøtt etter 2 øl, så det ble besøk av John Blund...hehe
mye verre med rivotril å alco
▼ ... over en måned senere ... ▼
det snurrer når det snurrer her