Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  62 7114
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
Legg det inn i Steam med en kode som skal være bakpå alt papiropplegget i boksen.
Så finnes det også eksterne cd-rom.
Vis hele sitatet...
Finner ingen kode (
Sitat av Legacy Vis innlegg
Finner ingen kode (
Vis hele sitatet...
Det er vell en produktkode eller lignende på baksiden av papirene?
Nei :S

Tror jeg kan være utsatt for dette:
http://www.geek.com/articles/games/u...mith-20121022/
-.-

Sitat av Legacy Vis innlegg
Nei :S

Tror jeg kan være utsatt for dette:
http://www.geek.com/articles/games/u...mith-20121022/
-.-
Vis hele sitatet...
Jeg som gleda meg så fælt...

Også siterer jeg meg selv og, hahahhaha...
Blir mer og mer skeptisk jo mer jeg leser om det. Latency og generelt slurv er det eneste jeg leser.
Håper noen andre lager noe lignende hvor man kan koble direkte i eksternt lydkort.
Sitat av Legacy Vis innlegg
Hei. Henta nettopp rocksmith, og kom på at jeg ikke har en CD-ROM.. (hahahhah)

Hva faen skal jeg gjøre? hahahah
Vis hele sitatet...
Da må du vel kanskje ut å kjøpe en cd-rom...

Eventuelt prøv å kontakte ubisoft, så får du sikkert en kode av dem?
Ja er litt skeptisk selv også mtp på de dårlige reviews'a. Ennå ikke bestilt.
Ville vært greit å høre hva folk som selv har prøvd spillet mener.
Fikk koden av Ubisoft i går, og har spilt en del nå!
Veldig artig spill. Ikke så veldig utfordrende for meg i.o.m. at jeg allerde spiller gitar og er nokså god på det.
Men ellers et veldig artig spill! Må si jeg sliter litt på soloene, fordi det er småvanskelig å huske alle fargene i starten.

Anbefaler det til alle som vil lære å spille gitar
Guitarcade er også veldig gøy!
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Når de finner på noe liknende til keyboard (Synthesia og den billige MIDI-driten deres kan ta seg en bolle)...


Shut up and take my money!
Sitat av robhol Vis innlegg
Når de finner på noe liknende til keyboard (Synthesia og den billige MIDI-driten deres kan ta seg en bolle)...


Shut up and take my money!
Vis hele sitatet...
Hmm.. ja, der sier du noe.
Er selv ganske gira på å lære å spille piano, men jeg har null interesse av å kunne lese noter. Dette kræsjer jo selvfølgelig, så et slikt spill hadde vært fett.
*sende mail til ubisoft om krav til lignende for tangenter*
▼ ... noen uker senere ... ▼
Har testet det noen timer nå til PC, har blandede følelser.
Latency er litt plagsomt, mister litt av feelen men man blir på en måte vant med det. Ellers virker det som et godt stykke håndtverk, litt guitar hero følelse over menyene.
En ting jeg liker veldig godt er at man lærer mange forskjellige teknikker og spillestiler. Spillet er også veldig dynamisk, det vil si at du ikke kan velge vanskelighetsgrad, det justerer hele tiden antall noter du får etter hvor mange du treffer. Treffer du mange vil det bli flere og flere noter og til slutt spiller du hele sangen. Dette fungerer veldig bra synes jeg.

Synes det kunne vært litt mer teori hvor man f.eks lærer navnene på fretsene, man lærer akkorder men når man spiller enkelttoner aner man ikke hvordan tone det er hvis ikke man kan det fra før av.
Jeg tror man blir motorisk god ved å spille dette mye men det føles noen ganger mindre lærerikt når man stirrer på skjermen og spiller i ''blinde''.
Etter å ha spillt det noen timer i strekk tenker man bare ''Oransj streng, 5 fret. Lilla streng, 2 fret''. Dette er ikke så veldig pedagogisk når man spiller på egenhånd etterpå, hadde vært bedre om man tenkte i banene Cm, A, G osv...

Hadde det ikke vært for latency-problemet ville dette vært et helt fantastisk spill, desverre ødelegger det litt for mye til tider når du spiller etter rytmen på sangen og treffene dine ikke registreres. Veldig frustrerende. Som sagt venner man seg litt til det og det går som regel greit, vil ikke legge det fra meg før jeg har fått feelen på det helt enda.
Sist endret av Cheese; 16. november 2012 kl. 18:24.
Hvordan har du koblet opp? Leste noe om at laggingen forsvant om det var analog tilkobling.
Kjøpte Usb kabelen og lastet ned spillet. Hva mener du med analog kobling? Tenker du på å koble gitaren i et eksternt lydkort?
Har lest at det allerede er 22ms latency i kabelen, cpu og monitor kommer i tillegg. Har ganske god prosessor så når jeg spiller inn gitar i hjemmestudio har jeg nesten ikke latency i det heletatt.
Mm er litt usikker. Tror det var noe om hdmi eller noe slikt som ga lagging og om man brukte annen tilbkobling så ville latancy gå ned. Jeg tenkte på standard gitarkobling sånn tjukk plugg som er større enn headset men husker ikke om det var den tilkoblingen som ble anbefalt.
Skal se om jeg finner tilbake til der jeg leste det.