Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 4144
Var i hellas for ikke lenge siden, liker ikke øl tilvanlig men smakte et øl som het "Amstel", mmm det var snadder..

Lurer på om det går ann å få tak i det i Norge?
Evt. hvor mye det koster, treger litt på at jeg ikke tok inn til Norge.
(Så hadde jeg jo to flasker brennevin med hjem og da å er "bare" 17 år )

Det som var litt merkelig var at jeg har begynt å like Pilsner nå (Hansa), så Amstel er et "Nybegynner øl" ved min erfaring.

Absolut å Anbefale!
amstel kan du få kjøpt der de importerer utenlandsk øl, som f.eks fontana, div meny og coop mega butikker
Jeg jobber faktisk på en mega butikk, men vi selger ikke dette ølet.. men skal skjekke de andre butikkene takk for hjelpen...
Tror det er mulig å gå på polet og be dem om å bestille det.. Så får du det etter noen dager
Det blir sikkert ikke dyrt?
Ca hva ville en slik øl koste i norge?
PASTA POWER!!!!
magstr's Avatar
Han som driver matbutikken ved siden av meg er alkohol grossist, så han har amstel på lageret, men til rusbrus pris
De tyske billigpris butikkene(Lidel?) som skal rulle inn over Norges fjell og mark i nærmeste framtid kommer sikkert til å selge Amstel.
Var på lindl i hellas, der hadde dem ikke det..
Hadde Ouzo hvist dere har smakt det, det er sprit da men de selges overalt. Lindl er en kjede som "lager" selv, de har ikke Coca Cola men Freeway Cola, så jeg tviler rett å slett på det.
Men det er lov å håpe!
til opplysning, så er amstel nederlandsk øl
godt er det og, men , øl smaker vell dobbelt så godt i syden da
Selger Amstel overalt hvor de har et noenlunde bra utvalg...det er ihvertfall min erfaring.

At det er jævlig godt er jo en smakssak, men hvis du liker øl som ikke smaker en dritt (som f.eks. Corona o.l.), så er det vel godt nok. Og hvis du drikker det iskaldt, så smaker det enda mindre

Nei...gi meg øl med smak, kjellerkaldt, slik det skal være...
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
Ninja: Øyh, nå får du rulle inn her, mann! Okay, Amstel er ikke det beste ølet her i verden, men det ligger nå på samme nivå som det meste som renner fra tappekranene her til lands!

Uansett: Jeg mener å huske at enten Café Amsterdam eller Café Luxembourg i Oslo har deal med Amstel, og selger det både på flaske og fra tappekran.

Men skal du først drikke lager, så er det vel like greit å helle i seg en Grolsch eller liknende. Eller få deg en skikkelig ølsmak og drikk Caffreys eller en annen stout.

HJ
Som sagt så liker jeg ikke øl tilvanlig, prøvde ringnes engang, ehhm ikke vellykket. Det var så jævlig å få ned. Amstel øl er som sagt et "nybegynner øl" ifølge min erfaring. Hansa Pilsner var ikke så verst det heller, etter at jeg prøvde Amstel.
Å drikke Ringnes er verre enn å banne i kirka!
hehe, det var faen meg helt jævlig... jeg måtte gi meg etter en å en halv øl....
hehe, drakk amstel for første gang i hellas i år selv. den var ok.. men Mythos (gresk øl) var bedre.. selv syntes jeg Carlsberg er den beste
▼ ... noen uker senere ... ▼
Enig med deg btz, Carlsberg er best!

Til deg Human-Xit, prøv ICA, de selger det meste(men til en litt høyere pris en annet øl), og finner du ikke Amstel der har de mye annet velsmakenede.