Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  66 8127
Pesta kommer
Zpeef's Avatar
Det spises. Les mer her og søk på dette forumet.
15 år, og doper seg på piller... det er imponerende hvor dumme folk er i dag.. ffs. UANSETT ikke prøv syre.
Hold deg til cannabis.
Får du badtrip på syre, er psyken din muligens vanskelig og repparere.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Hehe, hvorfor skal det alltid være folk som ikke skal høre på alt det negative andre sier og bare hoppe rett i ting? Ikke spis muskatt, jeg har ingen erfaring med det selv men Schizoma gomlet i seg noen nøtter for et par år siden og endte opp med å være syk i en uke.
▼ ... over en uke senere ... ▼
altså, det er mye man kan putte i seg, bananblader, for eksempel.
muskat finmales og spises. ca 15 gram er nok. 15 gram er MYE! det smaker høgg, og du blir dårlig i tre dager etterpå. men for all del.

men som f0x sa, 15 og putter i seg piller, IKKE GJØR DET. teiting.

-marianne (som ikke engang drikker. jeg blir altfor ulik meg selv.)
Det der banan-greiene er bare bullshit.
Strimlene inni skallet eller hva faen det var for noe?
Tull...eneste grunnen at man kanskje blir litt dårlig/fjern av det, må være sprøytemidlene...
Skaff deg en ener og rull deg en joint.. *anbefales ikke om du ikke har røyka no spes før*
BANAN STRIPER , det er absolutt noe å prøve da mener jeg de strimmlene du finner på innsiden av skallet (det som løsner når du "åpner" en banan), tørk det og fyr det opp... hvis ikke, så bare kjøp 1g hasj av "gutten på hjørnet".. trenger ikke noen pakke i posten... så slipper du porto også vettu
Opprinnelig postet av ninja5000
Det der banan-greiene er bare bullshit.
Strimlene inni skallet eller hva faen det var for noe?
Tull...eneste grunnen at man kanskje blir litt dårlig/fjern av det, må være sprøytemidlene...
Vis hele sitatet...
Hvis du skal bestille fra utlandet, husk å bestill fra et EØS- land. Ellers må du ha resept på diverse planter. Men ikke fra et EØS land. ( så lenge planten er lovlig i Norge ) Testet å bestille fra et ikke EØS land, da sa de jeg måtte ha resept (noe man aldri får). Så bestilte jeg fra et EØS land, og det gikk rett igjennom. Ringte rundt og hørte først...
Husk det og ha det fett
Opprinnelig postet av cetev
Ehm.. "WE DO NOT SHIP TO NORWAY!"
Vis hele sitatet...
hvis du kjenner noen som bor i sverige og er villige til og hjelpe, er ikke dette et problem...

synd for deg at jeg ikke kjenner deg
Opprinnelig postet av makel0s
BANAN STRIPER , det er absolutt noe å prøve da mener jeg de strimmlene du finner på innsiden av skallet (det som løsner når du "åpner" en banan), tørk det og fyr det opp... hvis ikke, så bare kjøp 1g hasj av "gutten på hjørnet".. trenger ikke noen pakke i posten... så slipper du porto også vettu
Vis hele sitatet...
Det der har jeg faktisk testa med en kamerat. Fulgte oppskriften til punkt og prikke og hadde en pose stappa med banan "drogar". Forventningsfullt rulla vi og tente på og jeg skal love deg at eneste som skjedde etter 4-5 stykker var at vi ble drit kvalme begge to. Visste at det ikke kom til å skje no men vi måtte jo teste for å se det med våre egne øyne
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
det er visst en viss sannhet i bananteorien, med et mildt euforisk stoff av noe slag, men dette med å tørke og fyre strimler er visst bare å gi opp. man skal helst ete en hel klase bananer på relativt kort tid, men jeg vil regne med de fleste vil bli litt satt ut etter å ha konsumert ca. 10 bananer på en halvtime.
noen som vet om et sted man kan bestille marijuhana på nett?
bare er nyskjerrig..
og hvis man bestiller noe slags droger over nett og det blir stoppa på tollen hva skjer da..
har jo hørt at stort sett alle slike saker blir henlagt siden man ikke kan bevise at mottaker har bestilt varene, men blir det stor sak å greier av det...
geitost: det finnes en nederlansk side som selger marijuhana over nett som jeg så for en stund tilbake siden..

det mest vanlige er frø så du får dra opp selv.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Ikke begynne med jointer, det er bare crap. Bak heller hasjen inn i noen småkaker eller lag te av det. Så kan du ha noen små teselskap med noen hyggelige venner. Oppskriftene finner du i anarchy cookbook.
Hva som er crap og ikke er en smakssak.
Jeg liker jointer. Røyker kun det. Syns piper er crap, og kaker/te er dyrt...
Er det noen som egentlig har lest første post?
Han spør om hvor han får tak i, hva han skal gjøre når han får det og hvor stor sjansen for og miste pakken i tollen er. Her er tre forskjellige svar.

Hvor får man tak i?
Spør din bestevenn om han har prøvd(noe som er 75% sannsynlig, særlig hær i Trondheim), spør om han kan skaffe til deg og...viss han ikke har, si at det var et spørsmål om ærlighet. Ellers vet jeg ikke helt...

Hva skal man gjøre når man får det?
Bruk Carlo`s gode forslag med cd haugen, mødre er så dumme at det halve går ann.

Hva er sjansen for og miste pakken i tollen?
"STOR" er alt jeg kan si...

(tollen tok min første, men så tok jeg til takke med kameraten min...hehe)
Sist endret av Flis; 22. juli 2003 kl. 13:20.