Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: Hva er best: Rusbrus eller Øl?
rusbrus 13 25,49%
Øl 36 70,59%
Alkohol suger 2 3,92%
Stemmegivere: 51. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  21 2328
Siden jeg først satte i gang rusbrus debatten, tenkte jeg at det kunne være artig med en liten poll om hva som er best.
Rusbrus VS øl!
Better than thou.
Vennligst bare svar på pollen og ikke kom med poster som: «Du suger, ØL er SEFF BEST for jeg er mann og kan DRÆKKA DET DET SKAL VÆRRA!!!», eller «Øl smaker vondt og teit og er for duster eller folk over 14....», takk.
Kjøkkensjef
Hofsoe's Avatar
Vel, jeg drikker ikke, vel, jeg smaker, men drikker aldri mye. Så jeg har ikke smakt så mye, men må si at jeg liker Rusbrusen godt, etter det jeg har smakt, men øl er godt også, men her går min stemme på rusbrus.

(sorry Carlo, men skrev mens du postet)
rusbrus. helt definitivt. dette er seff kun fordi jeg har cøliaki og ikke kan drikke 99% av øltypene som finnes.
går for øl.Rusbrus er enten altfor søtt eller....
ja,for søtt,og for mye sukker
Ingen ting slår en god kald øl!

Jeg greier ikke å drikke rusbrus et par går ned men så føler jeg STAPPA! Kjenner rusbrusen langt oppi halsen! Det er som brus, jeg greier så vidt i få ned en halv liter cola! Men øl derimot, det kan jeg drikke til jeg stuper
Rusbrus er femi drikk synes jeg. Jeg skulle prøve å drikke meg full en gang på rusbrus for første gang for en stund siden når rusbrus nettop hadde kommet i butikkene. Kjøpte inn 12stk. Så gikk jeg på festen. Uff så pinlig! hihi.. Men men, jeg begynnte å drikke. De 3-4første, "mmm...så godt!" Så endte det med at jeg måtte presse dem ned, var helt jævligt. Etter jeg hadde greid å presset ned de 12 følte jeg meg så vidt brisen! Heldivis fikk jeg 2halv litere kalde Carlsberg! Det var godt det!
En til negativ ting om rusbrus, det er sinsykt dyrt! ca. 25kr for 0.33L! Og jeg har hørt snakk om de skal sette opp prisen 5kr til!
Smak og behag , kald rusbrus er god i solen, 2-3 stk. Men er ikke akuelt for meg å drikke meg dritings på rusbrus

Foretrekker øllen ja.
Opprinnelig postet av Carlo
Vennligst bare svar på pollen og ikke kom med poster som: «Du suger, ØL er SEFF BEST for jeg er mann og kan DRÆKKA DET DET SKAL VÆRRA!!!», eller «Øl smaker vondt og teit og er for duster eller folk over 14....», takk.
Vis hele sitatet...
Obey people
Hva med et alternativ for oss som ikke drikker?
Er det egentlig nødvendig? Det er som ved et stortingsvalg... Du kan bare holde deg hjemme. Du trenger ikke å møte opp og legge i en stemmeseddel hvor det står at du ikke liker noen av partiene.
Dead Man Walking
Thysanoptera's Avatar
Når jeg drikker så drikker jeg øl, men det hender ofte at jeg kjøper med 1-2 flasker rusbrus i tillegg til pils. Kjøper aldri mer, og drikker meg aldri full på rusbrus pga. da blir jeg bare dårlig av alt det søte.

Har hendt en gang at jeg kun drakk cider en kveld, det var fordi at jeg kom hjem fra jobb og det eneste som var i hus var noen ekle eplecidere (0,5 l) som pappa hadde liggende. Jeg begynte da å drikke rundt 23.00 og vi skulle ut på byen i 24.00 tida, sier seg selv at jeg ble temmelig dårlig i magen...

Jeg har ingenting imot rusbrus, og skjønner heller ikke hvorfor noen kan være mot en "drikk". Det finnes mange gode rusbrus, og mine favoritter er "Smirnoff Ice" og "TeeZer Barcelona", men jeg kommer nok alltid til å foretrekke en kald øl
Opprinnelig postet av mr_eff
Er det egentlig nødvendig? Det er som ved et stortingsvalg... Du kan bare holde deg hjemme. Du trenger ikke å møte opp og legge i en stemmeseddel hvor det står at du ikke liker noen av partiene.
Vis hele sitatet...
Offtopic: nei, det er helt rett at du ikke trenger det..men det er jo en plikt å gjøre det likevel.for å vise at du bryr deg.. stemme blank feks..

Ontopic: Øl er nok best.. Rusbrus er bare søtt og kvalmende.. Man bør ihvertfall aldri blande rusbrus og øl.. :P
Jammen CRIST DA!!!
Les nå hva Carlo skriver!
stemmer for ølen
hmmm...btw...Hvilken luring sneik in et ekstra alternativ?
Alkohol suger? Det er skal jo ikke være noe alternativ Hvem kan mene noe sånt?
Seff er øl best! Å ligge på stranda, eller på terassen med en iskald pils. Det finnes ikke noe bedre. Rusbrus er for pinglegutter som ikke takler mannesmaken i øl. Ekte mannfolk drikker Husets pils!
Prøver å like øl så godt jeg kan.....Men er ikke lett...Syns i grunnen de første slurkene er litt gode. Men så blir det igrunnen litt vondt etter hvert. Men liker det bedre nå enn før, så er på god vei :P
Noen tips til "Hvordan like øl?"
Stemmer på rusbrus, kjøper som regel øl og rusbus. Klarer ikke å drikke meg full på øl, da blir jeg stappa i magen. Så det kan jeg peise på med rusbrus eller en god drink..
Dead Man Walking
Thysanoptera's Avatar
Opprinnelig postet av Geir&Dangerous

Noen tips til "Hvordan like øl?"
Vis hele sitatet...
Jeg gjetter på at du ikke har smakt så mye øl, og tipset mitt da er bare at du må drikke øl, øl og mere øl

Jeg likte f.eks ikke øl til å begynne med, men da jeg gikk lei av HB i 14-15 års alderen bestemte jeg meg for å begynne å drikke øl, og nå er øl omtrent det eneste jeg drikker av alkohol..

Det er en vanesak som man lærer å like
Gikk lei i 14-15 års alderen...HOHO Ska sei! Når begynte du å drikke? når du var 10?? haha..nice!
Dead Man Walking
Thysanoptera's Avatar
Begynte vel i 8 klasse å drikke tror jeg.. Det første jeg drakk var faktisk noe hjemmemekka tequila shit, deretter drakk jeg mest hb og dunksprit (huff). Etter en stund begynte vi å kjøpe oss champagne og vin før vi fant frem til øl-en.

Akk ja... det var tider det