Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 740
Muligens et dumt spørsmål, men er det overhodet mulig å bruke chrome uten å være innlogget på noen som helst måte?

Dette skjer etter hver oppstart av maskina, eller hvis jeg logger inn på f.eks youtube. Jeg tror (er ikke sikker), på at youtube-kontoen ikke er linket til google-kontoen.

Kall meg gjerne paranoid, men jeg foretrekker ihvertfall å være innlogget når jeg 'vil' logge inn.
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Erm, logge ut?

Jeg logger selv ikke på Chrome om jeg bare logger inn på G+ eller lignende.
LTd
Trådstarter
Sitat av Freddy_fred5 Vis innlegg
Erm, logge ut?

Jeg logger selv ikke på Chrome om jeg bare logger inn på G+ eller lignende.
Vis hele sitatet...

Okay, hvordan får jeg det slik at jeg ikke er innlogget 'by default' da?

Jeg liker det slik at jeg logger inn på googlr når jeg skal sjekke mailen, og så logges ut når jeg lukker fanen, samme med youtube. At chrome husker passordet er greit, da slipper jeg i det minste å skrive det inn hver gang.

En annen ting, er det slik at google logger data og knytter dette til brukeren min?
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Sitat av LTd Vis innlegg
Okay, hvordan får jeg det slik at jeg ikke er innlogget 'by default' da?

Jeg liker det slik at jeg logger inn på googlr når jeg skal sjekke mailen, og så logges ut når jeg lukker fanen, samme med youtube. At chrome husker passordet er greit, da slipper jeg i det minste å skrive det inn hver gang.

En annen ting, er det slik at google logger data og knytter dette til brukeren min?
Vis hele sitatet...
Ja, det logger nok det, for "marketing" reasons.

Da må du bare skru av "husk passord"
Innstillinger -> Koble fra google-kontoen din.
Sist endret av rolls; 13. august 2012 kl. 23:08.
LTd
Trådstarter
Sitat av rolls Vis innlegg
Innstillinger -> Koble fra google-kontoen din.
Vis hele sitatet...

Det står det en knapp med beskrivelsen "logg på". Men, hvis jeg f.eks skriver google.no så står det øverst i hjørnet at jeg er innlogget.