Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 863
om eg hadde laga ein layout som det her http://www.pshut.com/tutorials.php?do=view&tutid=9
i photoshop, kva måtte eg ha gjordt for å få den på sida mi?
Du kan klippe den opp med slice tool og lagre den som html slik at Photoshop genererer tabellkode med bildene i, eller klippe opp og kode for hånd og bruke de oppklippede bildene i layouten din.
Hmmm, med opera får jeg "opera:illegal-url-31" når jeg klikker på linken. Kommer altså ikke innpå siden du linket til...
Sitat av marsboer
Hmmm, med opera får jeg "opera:illegal-url-31" når jeg klikker på linken. Kommer altså ikke innpå siden du linket til...
Vis hele sitatet...
hmmm. funka i firefox!
Sitat av Octavarium
Du kan klippe den opp med slice tool og lagre den som html slik at Photoshop genererer tabellkode med bildene i, eller klippe opp og kode for hånd og bruke de oppklippede bildene i layouten din.
Vis hele sitatet...
kan du utdjupe det litt`?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Du kan enten klippe opp bildene selv manuellt eller bruke slice tool og la photoshop generere en .html fil til deg. Hvis du skal gjøre det manuellt tar du flatten image slik at alle layersa blir til 1 og så klipper du bilde for bilde. Deretter må du inn i f.eks Dreamweaver og lage tabeller som du plasserer bildene inn i...