Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2378
Noen som har brukt dette? Hvilke doser brukte/bruker dere? Var det vanskelig å slutte med?
Dette er blodtrykkssenkende... hva er det du tenker du skal oppnå med å ta disse?
Catapresan mener jeg har blitt nevnt her inne flere ganger som noe som kan hjelpe med RLS(restless legs) som kan være jævlig plagsomt for folk som slutter med opiater. Eller som meg som er så heldig og ha adhd og rls har vært en del av hverdagen hele livet.

Ikke prøvd det selv men har fått skrevet ut metaprolol eller noe for litt høyt blodtrykk jeg hadde en periode. Skal det funke altså?
Sist endret av NodSquad; 23. august 2022 kl. 19:45.
Ikke spesielt vanskelig å slutte med. Kanskje litt uro etter langvarig bruk. Farlig å kutte brått, så disse må gradvis trappes ned. Mange synes klonidin hjelper for RLS. Hjalp ikke for meg.
De funker litt mot abstinenser, men gir ingen som helst rus hvis det var det du lurte på, og det er heller ikke avhengighetsskapende
Trådstarter
15 1
Prøver det mot benzo abstinenser. Er en del bivirkninger, men synes det hjelper noe